Урок математики 1 клас "Порівняння чисел"

Про матеріал
Розробка уроку з математики для 1 класу з посиланнями на відео та ігрові вправи.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Урок з Математики

1 клас

«Порівняння чисел. Знаки рівності і нерівності».

 

 

 

 

 

 

Підготувала:  вчитель початкових класів

Малокатеринівської гімназії «Мрія»

Журавльова Євгенія Геннадіївна

2023р рік

 

Урок математики 1 клас

Тема: Порівняння чисел. Знаки рівності і нерівності.

Мета: формувати в учнів розуміння сутності операції порівняння чисел; формувати поняття про числові рівності та нерівності.

Дидактична задача: розкрити сутність операції порівняння чисел   на основі утворення пар; формувати уявлення про рівність і нерівність, про істинні й хибні рівності та нерівності ; ознайомити учнів зі знаками рівності й нерівності, вчити писати й використовувати ці знаки при порівнянні чисел.

Розвивальна задача: розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, класифікації.

Обладнання: малюнки, геометричні фігури, комп’ютери, друковані зошити, підручник.

Хід уроку

I Емоційне налаштування на урок

Вправа «Імпульс потиску»

https://vseosvita.ua/library/emocijne-nalastuvanna-na-urok-189450.html

ІІ Актуалізація опорних знань і способів дії

  1. Зоровий диктант. Подано чотирикутники в певній послідовності (з- зелений колір, с- синій, ж- жовтий) великий-малий.

Перша сходинка: назвати геометричні фігури.

Друга сходинка: визначити ознаку, що змінюється (колір, розмір, форма).

Третя сходинка: продовжити послідовність фігур.

  1. Гра « Порівняння»

https://vchy.com.ua/teachers/g/222215/course_programs/1/cards/9869

  1. Актуалізація способу порівняння чисел шляхом утворення пар.

Практична вправа з геометричними фігурами:

  • Покладіть у ряд 5 синіх трикутників, а під ними – 4зелені. Утворіть пари. Яких фігур більше? Яких менше? 

IIІ Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів

Ми з вами порівнювали предметні множини способом утворення пар. Ми з’ясовували , рівна чи нерівна кількість елементів у множинах і використовували при цьому лише знак «не дорівнює». Напевно, потрібні спеціальні знаки, які окремо позначатимуть відношення «більше» і відношення «менше»?! Саме з цими знаками ми сьогодні познайомимося.

IV Формування нових знань і способів дії

Ознайомлення зі знаками порівняння

Робота з малюнками (Додаток 1)

Ознайомлення з поняття «рівності» та «нерівності» (Додаток 2)

Перегляд відео: https://www.google.com/search?q=%D0%BD%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96+%D1%85%D0%B8%D0%B1%D0%BD%D1%96+%D1%87%D0%B8+%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D1%96+%D0%B2+%D0%BC%D0%B5%D0%B6%D0%B0%D1%85+10&oq=%D0%BD%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96+%D1%85%D0%B8%D0%B1%D0%BD%D1%96+%D1%87%D0%B8+%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D1%96+%D0%B2+%D0%BC%D0%B5%D0%B6%D0%B0%D1%85+10&aqs=chrome..69i57j0i546l5.21782j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:89191192,vid:iytWviAh55g

Робота з малюнками. (Додаток 3)

V Первинне закріплення. Формування вмінь і навичок.

  1. Гра «Вірно чи невірно?»

https://wordwall.net/uk/resource/23162658/%D0%B2%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%BE-%D1%87%D0%B8-%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%BE

  1. Прочитайте нерівності зліва направо та спава наліво.

Додаток 4

  1. Робота в підручнику.
  2. Поняття істинних та хибних нерівностей.

Визнач , які нерівності істинні, а які хибні  ( Виконання завдання в зошиті).

VI Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності.

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Порівняння чисел в межах 10 | Тест з математики – «На Урок»

Порівняння чисел в межах 10 | Тест з математики – «На Урок»

 Додаток 2

 

Презентація з математики. Тема: "Порівнюємо групи об'єктів за кількістю  («більше», «менше»). Знаки порівняння ( «>», «

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

 

Математика | 3 урок | Порівняння чисел | Школа Prometheus - YouTube

 

 

 

Додаток 4

Порівняння чисел в межах 5 - презентація з математики

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 травня 2023
Переглядів
2755
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку