Урок з Математики
1 клас
«Порівняння чисел. Знаки рівності і нерівності».
Підготувала: вчитель початкових класів
Малокатеринівської гімназії «Мрія»
Журавльова Євгенія Геннадіївна
2023р рік
Урок математики 1 клас
Тема: Порівняння чисел. Знаки рівності і нерівності.
Мета: формувати в учнів розуміння сутності операції порівняння чисел; формувати поняття про числові рівності та нерівності.
Дидактична задача: розкрити сутність операції порівняння чисел на основі утворення пар; формувати уявлення про рівність і нерівність, про істинні й хибні рівності та нерівності ; ознайомити учнів зі знаками рівності й нерівності, вчити писати й використовувати ці знаки при порівнянні чисел.
Розвивальна задача: розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, класифікації.
Обладнання: малюнки, геометричні фігури, комп’ютери, друковані зошити, підручник.
Хід уроку
I Емоційне налаштування на урок
Вправа «Імпульс потиску»
https://vseosvita.ua/library/emocijne-nalastuvanna-na-urok-189450.html
ІІ Актуалізація опорних знань і способів дії
Перша сходинка: назвати геометричні фігури.
Друга сходинка: визначити ознаку, що змінюється (колір, розмір, форма).
Третя сходинка: продовжити послідовність фігур.
https://vchy.com.ua/teachers/g/222215/course_programs/1/cards/9869
Практична вправа з геометричними фігурами:
IIІ Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів
Ми з вами порівнювали предметні множини способом утворення пар. Ми з’ясовували , рівна чи нерівна кількість елементів у множинах і використовували при цьому лише знак «не дорівнює». Напевно, потрібні спеціальні знаки, які окремо позначатимуть відношення «більше» і відношення «менше»?! Саме з цими знаками ми сьогодні познайомимося.
IV Формування нових знань і способів дії
Ознайомлення зі знаками порівняння
Робота з малюнками (Додаток 1)
Ознайомлення з поняття «рівності» та «нерівності» (Додаток 2)
Робота з малюнками. (Додаток 3)
V Первинне закріплення. Формування вмінь і навичок.
Додаток 4
Визнач , які нерівності істинні, а які хибні ( Виконання завдання в зошиті).
VI Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності.
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 4
1