Урок математики, 2 клас

Про матеріал
Усне додавання виду 45+27, обчислення значень виразів двома способами. Розв’язування задач.
Перегляд файлу

Урок математики 2 клас

Тема: Усне додавання виду 45+27, обчислення значень виразів двома способами. Розв’язування задач.

Мета: ознайомити учнів з двома способами додавання виду 45 + 27; формувати обчислювальні навички; вчити розв'язувати складені задачі, що включають прості задачі на збільшення (зменшення) числа у непрямій формі; розвивати кмітливість, мислення, увагу, математичні вміння; виховувати пізнавальний інтерес.

Тип уроку: урок-подорож

Обладнання: карта, сигнальні картки, магнітна дошка.

ХІД УРОКУ

І. Організація початку уроку (корабель)

- Діти, до нас на урок завітали гості, привітайтеся, будь ласка.( Діти повертаються до присутніх і вітаються.)

          Станьте рівно, підтягніться,

          Один одному всміхніться.

          На урок старанність не забули взяти?

          Сідайте рівненько, почнемо працювати.

ІІ. Повідомлення теми,   мети уроку

- Сьогодні у нас з вами незвичайний урок математики. Ми вирушаємо у подорож Математичним океаном на нашому кораблі. Тому, на уроці вам необхідно:

           Міркувати — швидко!

           Відповідати — правильно!

           Рахувати— точно!

           Писати — гарно!

        Під час подорожі ми будемо знаходити значення виразів, що містять дужки і розв’яжемо задачі, попрацюємо з геометричним матеріалом. А за правильні відповіді, найшвидше виконані завдання, будете отримувати фішки (кораблики) і в кінці уроку визначимо, хто найкраще здійснив подорож Математичним океаном.

        Ось перед вами карта   Математичного  океану. Готові до подорожі? Вирушаймо! ( Звучить музичний супровід, гудок корабля)

ІІІ. Актуалізація опорних знань  учнів

 1) Гра «Забий м'яч у кошик».

На дошці вивішуються малюнки з баскетбольними кошиками, на них числа — 54; 67; 76. Кожному ряду дається завдання скласти за певний час (5 хв) якомога більше прикладів з цією відповіддю на додавання.

Складання виразів на магнітній дошці.

2) Хвилинка  каліграфії.

- Всі моряки ведуть бортові журнали. От і ми сьогодні запишемо дату нашої подорожі. Відкрийте зошити і зробіть перший запис в « бортовому журналі ». Молодці, підготували корабель, вирушаємо на острів Каліграфічний.

- Подивіться на ряд чисел і знайдіть закономірність побудови. Скажіть, яке число зайве? Чому? 

              2,4,6,7,8,10,12,…

( Зайве число 7, воно  непарне. А всі решта – парні.)

  Продовжте ряд і назвіть ще три наступних числа. (14, 16, 18.)

  Подивіться ще раз на числовий ряд. Отже, яке число зайве?

  Давайте згадаємо, як пишеться цифра 7. Запишіть її каліграфічно.

Розминка для пальців

2. Усний рахунок (острів Усного рахунку)

34-43

67-80

49-57

3.Усна робота

Слухаємо задачу:

Найстаршій доньці морського царя 15 років, а наймолодшій, Русалоньці – на 5 років менше. Скільки років Русалоньці?

IV.    ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 Сьогодні на уроці ми розглянемо два способи додавання двоцифрових чисел, будемо розв’язувати задачі та креслити геометричні фігури.

V.   ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.     Робота за підручником (с. 61)

Завдання 382

1 варіант – 1 табличка

2 варіант – 2 табличка

2. Робота з дошкою (острів виразів)

Завдання 385. Письмове виконання завдання з коментуванням правил. Робота в групах.

15+38= 53

3. Задача  384

(острів задач)

- Прочитайте задачу. Запишіть коротку умову за зразком на екрані.

- Яких чисел не вистачає?

-

Фізкультпауза

4. Завдання 374

Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв'язують. Учитель перевіряє.

5. Будування прямокутника  № 375

- Що таке прямокутник?

- Як визначити периметр прямокутника?

6.     Офтальмологічна пауза

7.     Розв'язування логічних задач

 У квартирі були 3 кімнати. З однієї кімнати зробили дві. Скільки кімнат стало в квартирі? (4 кімнати)

Задача 386

20 = 15 + 5

10 = 15-5

VI.   ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ (острів знань)

Робота з сигнальними картками.

docx
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
1040
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку