6 травня о 18:00Вебінар: Література: секрети організації ефективних підсумкових уроків вивчення творчості письменника

Урок математики 2 клас НУШ

Про матеріал
Урок математики 2 клас "Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею ." Даний урок актуалізує знання учнів навчає прийомам додавання і віднімання двоцифрових чисел ; вчити коментувати свої дії під час виконання обчислень; закріпити вміння розв'язувати задачі вивчених видів різними способами, порівнювати вирази; розвивати кмітливість, мислення; розвивати здатність особистості продуктивно співпрацювати
Перегляд файлу

Тема : Додавання і  віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею .

 

Мета : Продовжувати опрацьовувати матеріал про віднімання двоцифрових чисел . Вправляти учнів у визначенні відповідності заданого виразу змісту задачі ; розвивати логічне мислення , творчу уяву , увагу .

Хід уроку

I.Організаційний момент

Всі почули ви дзвінок

Він покликав на урок

Кожен з вас приготувався

На перерві постарався.

                Зараз сядуть лиш дівчата ,

              А за ними і хлоп´ ята .

              Сіли рівно всі за парти

             Це , звичайно, вам не жарти

Ручки , ніжки порівняли

Щоб всі гарно працювали.

Працюватимем старанно ,

Щоб почути у кінці ,

Що у нашім 1 класі

Діти просто – молодці !

II.  Мотивація навчальної діяльності.

  •    Діти , ви любите казки ?
  •    А хочете потрапити у казку ?
  •    Десь далеко-далеко ,за морями та океанами є чарівний ліс. У цьому лісі живуть чарівні звірі , ростуть дивовижні квіти і все навкруги зачаровує казковим дивом. Доглядають за цим лісом - Смурфики . Дивовижні чоловічки,  які більше тисячі років живуть у цьому лісі. Править народом Смурфиків – королева Смурф. Всі звірі , птахи , комахи , кожна квіточка  поважають і цінують її.

    Але якось трапилася біда у казковому лісі . Пропала королева … Довго шукали і кликали її лісові мешканці , та все марно – королеву викрав злий і жадібний Гаргамель . Гірко плакали мешканці лісу , та нічого вдіяти не могли. Ось тоді і вирішили вони звернутися по допомогу до учнів 1 класу , щоб вони допомогли їм знайти їх королеву . Допоможемо смурфикам ?А щоб потрапити у казку нам потрібно проказати чарівні слова  і дмухнути на чарівний порошок . Готові!

III. Актуалізація опорних знань.

  • Ось ми і у казці. Нас чекає важка дорога , але королева Смурф

  впевнена , що у вас все вийде і ви зможете їм допомогти . А для цього..

  •    Давайте  проведемо розминку перед дальньою дорогою і виконаємо каліграфічну хвилинку.

 

1 .Каліграфічна хвилинка.

 Запишемо каліграфічно цифру 8.

  •    Тож приготуйте зошити з математики. Як треба працювати із зошитом ?

Зошит свій я відкриваю

Навскоси його кладу

Ручку я ось так тримаю

Сяду рівно не зігнусь

Буду я писати вправно

До роботи я берусь.

Я думаю ,що ви легко справитися із цім завданням і наша вісімка вийде бездоганною.

2.Чарівні ліхтарики.

   Але у лісі без королеви стало темно і моторошно. Щоб освітити ліс нам потрібні ліхтарики. Щоб вони запалали , потрібно почистити їх , зняти з них павутину. Під павутиною захований приклад , який потрібно розв’ язати . По черзі виходимо і знімаємо ліхтарик.

  •    Виконуючи роботу не забудьте  про…

(ліхтарики трьох кольорів ,діти вибирають який їм подобається)

        

Ось ліхтарики засвітилися на ваших партах і чарівний ліс ожив . Ми можемо вирушати на пошуки королеви Смурф .

3.Математичний диктант .

А ось якась хатинка . Хто ж в ній живе ?

Тут живе Бабуся – Ягуся. Вона дуже добра і любить багато читати . Вона згодна нам допомогти і показати куди поніс королеву Гаргамель.  Але для цього нам потрібно пройти через «Вередливе болото». Щоб його подолати потрібно написати математичний диктант . Математичні диктанти ми з вами писали і на попередніх уроках . Тому я впевнена , що у вас все вийде і ви успішно справитесь із завданням .

Запишіть числа у яких:

1 десяток 3 одиниці;

1десяток 5 одиниць ;

2 десятки;

Число 15 збільшити на 1;

Число 16 зменшити на 16;

Запишіть різницю чисел 13 і 3;

Суму чисел 10 1 2.

  Обміняйтесь зошитами. Подивіться на дошку і перевірте правильність написання диктанту.

(13,15,20,16,0,10,12)

4. «Ланцюжком»

- Молодці всі справилися із завданням і ми продовжуємо свою подоріж.

Рушаймо далі . Попереду пеньочок . А хто ж на ньому сидить? Це – Лісовичок. Він знає навіщо ми прийшли і допоможе нам тоді , коли ми визволимо звірів із пастки , яку зробив  Гаргамель .

(діти  «ланцюжком» з коробочки дістають звірів , розв’язують приклади і прикріплюють їх до дошки)

5. Кругові приклади.

- Молодці  , ідемо далі . Попереду – місток «Круговий»  . Він не дуже міцний і  може не витримати нас всіх .  Цей місток не простий , на кожній дощечці приклад . Ми  вирахуємо кругові приклади  і так по черзі перейдемо його . Першим піде учень на ліхтарику якого цифра 4 . А далі будьте уважні . Ваші ліхтарики чарівні , на зворотньому боці  приклада – перепустки до нашого місточка .

(діти виконують кругові приклади)

40-5                    60-35

80-44                   25+25

45+35                   50-5  

35+25                    40-7

36+4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. Фізкультфилинка.

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Структура задачі.

  Рушаємо далі – попереду озеро. Нам потрібно його перепливсти . Але на березі лише три маленькі човни .( човники трьох кольорів)

 Нам потрібно розбитися на три групки .

  Ми згрупуємося за кольорами наших ліхтариків : червоні ,

жовті , зелені . Всі розмістилися ? Але щоб наші човники попливли , нам потрібно пригадати  , що ж таке задача і з яких частин вона складається ?

  •    Я впевнена , що ви всі зможете відповісти на це запитання .

(умова , питання , роз’в язання, відповідь)

Ось ми і пливемо. Щоб нам не було страшно , візьмемося за руки і промовимо наш девіз групової роботи :

Думати – колективно,

Діяти – оперативно.

Сперечатися - доказово

Це для всіх обов язково.

2. Розв’ язування задач .

Ой хто ж це там попереду? Це Водяник . Він пропонує нам розв’ язати задачі . Групка ,яка швидше розв’ яже – зможе першою дістатися до берега.

- Навіть не сумніваюся , що завдання ви виконаєте правильно і  кожна групка справиться із завданням .

(кожна групка отримує свою задачу)

Ось ми уже на березі біля замка Гаргамеля. Але ми не можемо ввійти , тому що чаклун зачарував двері і закрив на чарівні замки . Для того , щоб відкрити їх нам потрібні теж чари. Чарами будуть – наші знання. Гаргамель викинув ключі від замків у чарівний акваріум . Руками  ці ключі витягнути не можливо. Їх можна зловити лише чарівною вудкою .(на кінці вудки магніт)

(на дні акваріума три ключі з прикладами)

55+8

86+9

7+27

VI.Рефлексія

Молодці , діти. Ви впорались із усіма завданнями , які принесли нам герої казки.

VII. Підсумок уроку.

  •    Чи сподобався вам урок ?
  •    Які завдання сподобались ?
  •    Ви молодці , знаєте математику , розумні ,кмітливі та ще й дружні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 лютого
Переглядів
335
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку