Циркова вистава.
Урок математики 3 клас.
Тема. Повторення вивченого матеріалу.
Мета:
- навчальна: закріпити навички табличного множення і ділення чисел 2-9, удосконалювати навички швидких обчислень, використовуючи таблицю, знання правил порядку дій,
- розвивальна: розвивати вміння самостійно складати і розв’язувати задачі за коротким записом; розвивати логічне мислення, увагу, кмітливість;
- виховна: виховувати колективізм, бажання допомогти іншим.
Обладнання . Малюнки артистів цирку.
Вид уроку: урок – подорож а циркову виставу.
Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.
Хід гри
-Ми сьогодні запрошені на цирковий виступ. У кожного повинен бути квиток. Одержить його той, хто правильно вирішить такі приклади:
2х3=6 24:4=6 7х5= 35 3х5=15
7х4=28 36:6=6 4х8= 32 4х2=8
5х4= 20 72:8=9 36:4= 9 16:2=8
Отже, ви отримали квиток. Хто ж буде сидіти на якому місці?
72: 8х2=18 7х4-8=20 54:6х3=27
16:2х4= 32 8х3:4=6 2х4х2=16
64:8:2= 4 32:8х7=28 81:9х5=45
2х9:3=6 42:7х4= 24 6х5-20=10
-Молодці! Всі зручно посідайте на свої місця .Не забувайте про правила культури поведінки в цирку. І так вистава почалась.
-Зустрічайте Зебру!
-Де ви її могли бачити?
-А чому пішохідну доріжку називають зеброю? Для чого потрібна така розмітка?
Отже, Зебра дає вам можливість перейти дорогу. Правильно зробить той , хто розв’яже приклади.( с. 116 № 170)
-Молодці ! Всі правильно перейшли дорогу. На арені цирку виїжджає « клишоногий ведмідь».
-Кажуть «клишоногий ведмідь», а як він вміє педалями крутити! Допоможіть Михайлику проїхати математичним лабіринтом. Звідки він почне свій шлях?
33 23 16 31 21 20 36 7
27:3+7=16 ( 13-9)х5= 20 (8+6):2=7
6х4+9= 33 3х5+16= 31 ( 14-5)х4=36
6х3+5= 23 (14-7)х3=21
-Можна привітати Михайлика успішним виступом.
На арені цирку вступає слоненя.
Він капловухий ,смішний .Хоче подружитись із дітворою. Слоненя подружиться з вами, якщо ви виконаєте правильно таке завдання: зписати цифрами числа і розкласти на розрядні доданки.
247= 200+40+7 760=700+60
323= 300+20+3 804=800+4
607= 600+7 905=900+5
340= 300+40 231=200+30+1
Молодці, діти! Ви правильно все зробили і тепер у вас є новий друг Слоненя.
Фізкультхвилинка.
Два прихлопи, три притопи,
На носок, на каблучок.
Руку вліво, руку вправо,
Ми танцюєм гопачок.
-А ось перед вами тюлень-жонглер. Він думає, що він самий спритний . Скромно це?( Ні).
-А чи справді це так? Ми зараз перевіримо.
100+20+5=105
700+30++7=737
600+60=606
800+7=870
300+50++1=351
200+10+7=217
-Самий спритний тюлень?( Ні).
-Скільки разів він випустив м’яч?( Три).
-Хто ж самий спритний, він чи ви? ( Ми).
-А це скромно?( Ні). Скромність прикрашає людину.
На арену виходить знаменитий Маг!
Він каже: « Я знаю, що ви навчаєтесь з 6 років. Добре навились лічити, мислити. Зараз він це перевірить.
Задача.
Яблук -30кг
Груш- ? кг -у5 разів менше
Скільки всього кг фруктів?
Відповідь: 36 кг фруктів.
Молодці, діти! Сподобався вам цирк?
Технологія «Незакінчене речення»
У нас є незакінчені речення. Давайте доповнимо їх.
Ми навчилися…..
Мені було легко…..
Я відчувала труднощі…..
Мені було цікаво…
У чому відчували труднощі?
Артисти цирку прощаються з вами і чекають ва на наступну виставу.
До нових зустрічей!