Урок математики 3 клас. Циркова вистава. . Повторення вивченого матеріалу.

Про матеріал
Урок математики 3 клас. Циркова вистава. Тема. Повторення вивченого матеріалу. Мета: - навчальна: закріпити навички табличного множення і ділення чисел 2-9, удосконалювати навички швидких обчислень, використовуючи таблицю, знання правил порядку дій, - розвивальна: розвивати вміння самостійно складати і розв’язувати задачі за коротким записом; розвивати логічне мислення, увагу, кмітливість; - виховна: виховувати колективізм, бажання допомогти іншим.
Перегляд файлу

Циркова вистава.

Урок математики 3 клас.

Тема. Повторення вивченого матеріалу.

Мета:

-  навчальна: закріпити навички табличного множення і ділення чисел 2-9, удосконалювати навички швидких обчислень, використовуючи таблицю, знання правил порядку дій,

- розвивальна: розвивати вміння самостійно складати і розв’язувати задачі за коротким записом; розвивати логічне мислення, увагу, кмітливість;

 - виховна: виховувати колективізм, бажання допомогти іншим.

Обладнання . Малюнки артистів цирку.

 Вид уроку: урок – подорож а циркову виставу.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.

 

Хід гри

 -Ми сьогодні запрошені на цирковий виступ. У кожного повинен бути квиток. Одержить його той, хто правильно вирішить такі приклади:

2х3=6                 24:4=6              7х5= 35              3х5=15

7х4=28               36:6=6              4х8= 32             4х2=8

5х4= 20              72:8=9               36:4= 9            16:2=8

Отже, ви отримали квиток. Хто ж буде сидіти на якому місці?

72: 8х2=18              7х4-8=20                54:6х3=27

16:2х4= 32               8х3:4=6                 2х4х2=16

64:8:2= 4                  32:8х7=28              81:9х5=45

2х9:3=6                    42:7х4= 24             6х5-20=10

-Молодці! Всі зручно посідайте на свої місця .Не забувайте про правила культури поведінки в цирку. І так вистава почалась.

-Зустрічайте Зебру!

-Де ви її могли бачити?

-А чому пішохідну доріжку називають зеброю? Для чого потрібна така розмітка?

Отже, Зебра дає вам можливість перейти дорогу. Правильно зробить  той , хто розв’яже приклади.( с. 116 № 170)

-Молодці ! Всі правильно перейшли дорогу. На арені цирку виїжджає « клишоногий ведмідь».

-Кажуть «клишоногий ведмідь», а як він вміє педалями крутити! Допоможіть Михайлику проїхати математичним лабіринтом. Звідки він почне свій шлях?

33   23   16   31   21   20   36   7

27:3+7=16              ( 13-9)х5= 20            (8+6):2=7

6х4+9= 33               3х5+16= 31            ( 14-5)х4=36

6х3+5= 23               (14-7)х3=21

-Можна привітати Михайлика  успішним виступом.

На арені цирку вступає слоненя.

Він капловухий ,смішний .Хоче подружитись із дітворою. Слоненя подружиться з вами, якщо ви виконаєте правильно таке завдання: зписати цифрами числа і розкласти на розрядні доданки.

247= 200+40+7                       760=700+60

323= 300+20+3                       804=800+4

607= 600+7                              905=900+5

340=   300+40                          231=200+30+1

Молодці, діти! Ви правильно все зробили і тепер у вас є новий друг Слоненя.

Фізкультхвилинка.

Два прихлопи, три притопи,

На носок, на каблучок.

Руку вліво, руку вправо,

Ми танцюєм гопачок.

-А ось перед вами тюлень-жонглер. Він думає, що він самий спритний . Скромно це?( Ні).

-А чи справді це так? Ми зараз перевіримо.

100+20+5=105

700+30++7=737

600+60=606

800+7=870

300+50++1=351

200+10+7=217

-Самий спритний тюлень?( Ні).

-Скільки разів він випустив м’яч?( Три).

-Хто ж самий спритний, він чи ви? ( Ми).

-А це скромно?( Ні). Скромність прикрашає людину.

На арену виходить знаменитий Маг!

Він каже: « Я знаю, що ви навчаєтесь з 6 років. Добре навились лічити, мислити. Зараз він це перевірить.

Задача.

Яблук -30кг

Груш-  ? кг -у5 разів менше

Скільки всього кг фруктів?

  1.     30:5=6(кг)- груш
  2.     30+6=36(кг)

Відповідь: 36 кг фруктів.

  1. Маса моєї дресированої собачки, коли вона стоїть на двох задніх лапах, становить 7 кг. Яка маса собачки , якщо вона стоїть на чотирьох лапах?
  2. Ілюзіоніст “перетворив” 7 слонів на 10 мишей. На скільки менше було слонів, ніж мишей?
  3.  Із 15 артистів, які стрибають на батуті, лише 1 — клоун стрибати не вміє. Скільки артистів вміють це робити?

Молодці, діти! Сподобався вам цирк?

Технологія «Незакінчене речення»

 У нас є незакінчені речення. Давайте доповнимо їх.

Ми навчилися…..

Мені було легко…..

Я відчувала труднощі…..

Мені було цікаво…

У чому відчували труднощі?

 

Артисти цирку прощаються з вами і чекають ва на наступну виставу.

До нових зустрічей!

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 червня
Переглядів
60
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку