Урок математики 3 клас " Урок - подорож у казку "Рукавичка"

Про матеріал
Узагальнення знань умінь і навичок по темі: «Нумерація трицифрових чисел. Лічба сотнями. Додавання та віднімання на основі нумерації трицифрових чисел. Обчислення значень виразів. Розв'язування рівнянь та задач. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра квадрата
Перегляд файлу

ЛЮБЕШІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

«ЗАЛІЗНИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМ. І.ПАСЕВИЧА»

 

 

Урок –подорож у казку «Рукавичка»

3клас

 

 

 

 

                                                                Галини Кисель,

вчительки початкових класів

ЗЗСО «Залізницький ліцей

ім. І. Пасевича»

                                                                                          

 

 

 

 

 

 

Тема: Узагальнення знань умінь і  навичок по темі: «Нумерація трицифрових чисел. Лічба сотнями. Додавання та віднімання на основі  нумерації трицифрових чисел. Обчислення значень виразів. Розв'язування рівнянь та задач. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра квадрата

    

Ключові компетентності:

  • повторити усну і письмову  нумерацію чисел в межах 1000;
  • закріплювати вміння додавати і віднімати  на основі розрядного складу числа;
  • вдосконалювати  навички табличного множення і ділення;
  • формувати навички розв’язування задач;
  • розвивати вміння знаходити периметр геометричних фігури;
  • розвивати логічне мислення;
  • виховувати пізнавальну активність.

Предметні компетентності:

  • знає розрядний склад трицифрового числа;
  • записує трицифрові числа у вигляді суми розрядних доданків;
  • записує сусідів трицифрового числа;
  • виконує дії з числами;
  • застосовує зручний для себе спосіб усного додавання і віднімання;
  • розуміє зміст задачі та розв’язує її;
  • перевіряє правильність розв’язаних прикладів та задачі;
  • висловлює оцінні судження.

 

Очікувані результати:

  • учень/учениця знає трицифрові числа;
  • записує трицифрові числа у вигляді суми розрядних доданків;
  • вдосконалює обчислювальні навички;
  • розв’язує задачі;
  • перевіряє результати роботи, висловлює оцінні судження.

 

   

 

 

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

Пролунав і стих дзвінок

Починається урок

                                Любі діти , у наш клас

                                 Завітали гості щирі,

                                 Привітаймо в добрий час.

                                 Гостей посмішкою й миром

-Добрий день, шановні гості!

Діти,  подивіться на гостей і привітайтеся.

Психологічний настрій.

                                  Сіли, діти , всі рівненько

                                  Посміхніться веселенько (посміхаються один одному)

                                  Настрій на урок взяли.

                                  Працювати почали.

Крім настрою, що ще візьмемо сьогодні на урок:

  •          старанність;
  •          кмітливість;
  •          уважність;
  •          наполегливість;
  •          розум тощо

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

-Сьогодні у нас не звичайний урок, а казковий на якому  ми з вами закріпимо вміння додавати і віднімати трицифрові числа, повторимо табличне множення і ділення, будемо виконувати  дії з іменованими числами, розв’язувати  рівняння та задачі, закріпимо навички знаходження периметру геометричних фігур.

Отож ми з вами крокуємо у казку. Хочете дізнатися яку?   (Так)

Тоді відгадайте загадку.

Коли я йшла по дорозі

Це знайшла.

Це хатинка невеличка.

Ми у казці «Рукавичка»

-Що ви очікуєте від уроку? Яким він буде?

(Цікавим, насиченим, пізнавальним, математичним)

-А, ви, я думаю, будете уважними,  кмітливими, розумними, активними.

Наша рукавичка дуже вимоглива і кожному герою вона приготувала якесь завдання. Лише виконавши це завдання, звірятко зможе попасти у рукавичку.

Ну то що діти допоможемо звірятам попасти у рукавичку та впоратися з труднощами? (так)

ІІІ. Узагальнення знань учнів

 

-Відкрили зошити і записали дату, класна робота

Першою до рукавички прийшла……….

                                                                                    (загадка про мишку).

                                                             Маленьке, сіреньке, а хвостик, як шило.

                                                             Рукавичка для мишки приготувала завдання

1. Завдання для Мишки

Каліграфічна хвилинка

Запишіть каліграфічно число    251         

  1. Яке це число?  (трицифрове)
  2. Записати сусідів цього числа  (250, 251, 252)   
  3. Розкласти  на розрядні доданки  (251=200+50+1
  4. Оцініть свою роботу.

2.Завдання для Жабки                                                                                                                                           Усний рахунок

Другою до рукавички прийшла………

                                                     Відгадайте, діти загадку

                                                                                  (загадка про жабку)

                                                               У зеленому жакеті галасує в очереті.

                                                               Плавати вона мастак.

                                                               І не риба , і не рак

1. Порахувати від 325до 335

2. Порахувати десятками від 10 до 100.  (Рахують дівчата)

3. Порахувати сотнями від 100 до 1000. (Рахують хлопці)

4.Робота з ЛЕГО

5.Оцініть свою роботу

3. Завдання для Зайчика

Хто ж прийшов третім до рукавички  …………   

                              Загадка                   Невеличкий я на зріст.

                                                        Довгі вуха, куций хвіст. Хто це? (зайчик)

Зайчик не може впоратися із завданням і просить допомоги у нас з вами. Це задача №635

4.Руханка для Лисиці. 

Наступною хоче до рукавички потрапити 

                      Загадка    Руда тваринка , низького зросту, хитра, довгохвоста.

                                       Вовку-брату сестриця і зовуть її…(лисиця) 

Підійшла вона  до рукавички, а рукавичка їй загадала провести  руханку для вас, дітки. Лисичка буде на  лижах  кататися ,а ми  під жваву музику порухаємося.

Час настав для відпочинку,

Проведемо фізхвилинку.

5. Завдання для Вовчика

Наступний Герой нашої казки

                        Гострі зуби дуже має.

                        По лісах, й полях гасає. (вовк)

Вовчик має коментовано виконати вирази №637

500 +5*10=                                        859-3*3=     

2*7*4=                                               3*9*3=

6. Завдання для Кабанчика

А цей герой

                                                         Має  великі ікла

                                                          Ще й густу щетину.

                                                         Любить ритися в багні

                                                         І кличе родину ( кабан )

Кабанчик має  розв’язати рівняння с.116, №646. І це завдання ви будете виконувати самостійно.

Перевіряємо

42:а=7                          с:1=10                       20*х=0

а=42:7                          с=10*1                      х=0*20

        а=6                               с=10                           х=0

_______                       _______                    _______

42:6=7                          10:1=10                    20*0=0

7=7                                10=10                       0=0

Оцініть свою роботу

      7) Завдання для Ведмедика

     Щоб здогадатися хто наступний уважно слухаємо загадку                             

                          Загадка                             Хоч у нього шуба є,

                                                                    Та як холод настає,

                                                                    Він не їсть і не попиває,

                                                                   А у лігво спать  лягає. (ведмедик)

-Діти , на вас чекає  робота у парах і це завдання №643

- Тож постарайтеся допомогти Ведмедику.

Перевіряємо завдання

40км:5=8км                   36м:4м=9                  60хв:10=6хв

40грн:8=5грн                36дм:9дм=4               8год:4=2год

Молодці , допомогли звірятам. Усі в рукавичку помістилися.  Так вже тісно їм .

От-от рукавичка розірветься…

…А дідусь тим часом угледів, що рукавички немає. Пішов він її шукати. Попереду дід, а за ним собачка…Дід довго ходив і витоптав у лісі стежинку.

8) Дідусева стежинка.

      На що схожа стежинка , котру протоптав дідусь

- Скільки ланок має кожна ламана?

-Обчисліть довжину ламаної

  1. Підведення підсумків уроку

  Дідусь  знайшов свою рукавичку і повернувся додому. Звірі ще довго згадували , як їм разом було весело та  цікаво. Адже дружба – велика сила.

       Весь час за дідусем бігав песик. І він нам приготував вправу

       9) Песикова вправа незакінчене речення    

Вправа « Незакінчене речення»

-Сьогодні на уроці ми вчилися..

-Мені сподобалося..

-Я хочу..

-Чи справдилися ваші очікування?

-Дякую за плідну роботу на уроці. Візьміть напам'ять про наш урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 березня
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку