ЛЮБЕШІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
«ЗАЛІЗНИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМ. І.ПАСЕВИЧА»
Урок –подорож у казку «Рукавичка»
3клас
Галини Кисель,
вчительки початкових класів
ЗЗСО «Залізницький ліцей
ім. І. Пасевича»
Тема: Узагальнення знань умінь і навичок по темі: «Нумерація трицифрових чисел. Лічба сотнями. Додавання та віднімання на основі нумерації трицифрових чисел. Обчислення значень виразів. Розв'язування рівнянь та задач. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра квадрата
Ключові компетентності:
Предметні компетентності:
Очікувані результати:
Хід уроку
І. Організаційний момент
Пролунав і стих дзвінок
Починається урок
Любі діти , у наш клас
Завітали гості щирі,
Привітаймо в добрий час.
Гостей посмішкою й миром
-Добрий день, шановні гості!
Діти, подивіться на гостей і привітайтеся.
Психологічний настрій.
Сіли, діти , всі рівненько
Посміхніться веселенько (посміхаються один одному)
Настрій на урок взяли.
Працювати почали.
Крім настрою, що ще візьмемо сьогодні на урок:
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
-Сьогодні у нас не звичайний урок, а казковий на якому ми з вами закріпимо вміння додавати і віднімати трицифрові числа, повторимо табличне множення і ділення, будемо виконувати дії з іменованими числами, розв’язувати рівняння та задачі, закріпимо навички знаходження периметру геометричних фігур.
Отож ми з вами крокуємо у казку. Хочете дізнатися яку? (Так)
Тоді відгадайте загадку.
Коли я йшла по дорозі
Це знайшла.
Це хатинка невеличка.
Ми у казці «Рукавичка»
-Що ви очікуєте від уроку? Яким він буде?
(Цікавим, насиченим, пізнавальним, математичним)
-А, ви, я думаю, будете уважними, кмітливими, розумними, активними.
Наша рукавичка дуже вимоглива і кожному герою вона приготувала якесь завдання. Лише виконавши це завдання, звірятко зможе попасти у рукавичку.
Ну то що діти допоможемо звірятам попасти у рукавичку та впоратися з труднощами? (так)
ІІІ. Узагальнення знань учнів
-Відкрили зошити і записали дату, класна робота
Першою до рукавички прийшла……….
(загадка про мишку).
Маленьке, сіреньке, а хвостик, як шило.
Рукавичка для мишки приготувала завдання
1. Завдання для Мишки
Каліграфічна хвилинка
Запишіть каліграфічно число 251
2.Завдання для Жабки Усний рахунок
Другою до рукавички прийшла………
Відгадайте, діти загадку
(загадка про жабку)
У зеленому жакеті галасує в очереті.
Плавати вона мастак.
І не риба , і не рак
1. Порахувати від 325до 335
2. Порахувати десятками від 10 до 100. (Рахують дівчата)
3. Порахувати сотнями від 100 до 1000. (Рахують хлопці)
4.Робота з ЛЕГО
5.Оцініть свою роботу
3. Завдання для Зайчика
Хто ж прийшов третім до рукавички …………
Загадка Невеличкий я на зріст.
Довгі вуха, куций хвіст. Хто це? (зайчик)
Зайчик не може впоратися із завданням і просить допомоги у нас з вами. Це задача №635
4.Руханка для Лисиці.
Наступною хоче до рукавички потрапити
Загадка Руда тваринка , низького зросту, хитра, довгохвоста.
Вовку-брату сестриця і зовуть її…(лисиця)
Підійшла вона до рукавички, а рукавичка їй загадала провести руханку для вас, дітки. Лисичка буде на лижах кататися ,а ми під жваву музику порухаємося.
Час настав для відпочинку,
Проведемо фізхвилинку.
5. Завдання для Вовчика
Наступний Герой нашої казки
Гострі зуби дуже має.
По лісах, й полях гасає. (вовк)
Вовчик має коментовано виконати вирази №637
500 +5*10= 859-3*3=
2*7*4= 3*9*3=
6. Завдання для Кабанчика
А цей герой
Має великі ікла
Ще й густу щетину.
Любить ритися в багні
І кличе родину ( кабан )
Кабанчик має розв’язати рівняння с.116, №646. І це завдання ви будете виконувати самостійно.
Перевіряємо
42:а=7 с:1=10 20*х=0
а=42:7 с=10*1 х=0*20
а=6 с=10 х=0
_______ _______ _______
42:6=7 10:1=10 20*0=0
7=7 10=10 0=0
Оцініть свою роботу
7) Завдання для Ведмедика
Щоб здогадатися хто наступний уважно слухаємо загадку
Загадка Хоч у нього шуба є,
Та як холод настає,
Він не їсть і не попиває,
А у лігво спать лягає. (ведмедик)
-Діти , на вас чекає робота у парах і це завдання №643
- Тож постарайтеся допомогти Ведмедику.
Перевіряємо завдання
40км:5=8км 36м:4м=9 60хв:10=6хв
40грн:8=5грн 36дм:9дм=4 8год:4=2год
Молодці , допомогли звірятам. Усі в рукавичку помістилися. Так вже тісно їм .
От-от рукавичка розірветься…
…А дідусь тим часом угледів, що рукавички немає. Пішов він її шукати. Попереду дід, а за ним собачка…Дід довго ходив і витоптав у лісі стежинку.
8) Дідусева стежинка.
На що схожа стежинка , котру протоптав дідусь
- Скільки ланок має кожна ламана?
-Обчисліть довжину ламаної
Дідусь знайшов свою рукавичку і повернувся додому. Звірі ще довго згадували , як їм разом було весело та цікаво. Адже дружба – велика сила.
Весь час за дідусем бігав песик. І він нам приготував вправу
9) Песикова вправа незакінчене речення
Вправа « Незакінчене речення»
-Сьогодні на уроці ми вчилися..
-Мені сподобалося..
-Я хочу..
-Чи справдилися ваші очікування?
-Дякую за плідну роботу на уроці. Візьміть напам'ять про наш урок