Урок математики 4 клас
Тема. Нумерація багатоцифрових чисел. Натуральні числа.
Мета: вправлятися у вмінні читати, записувати багатоцифрові числа , розкладати їх на розрядні доданки, навчитися визначати загальну кількість одиниць певного розряду в числі ,пригадати властивості натурального ряду, розвивати логічне мислення шляхом формування прийомів розумових дій:аналізу, синтезу ,порівняння. Працювати з геометричними задачами на основі знань про план місцевості,виховувати старанність і товариськість.
Вступна частина
Організація класу
- Доброго ранку, діти, рада бачити вас цього осіннього дня.
Давайте привітаємось із нашими гостями…
Діти, ви такі енергійні. Потріть долоньки одна об одну, відчуваєте цей енергетичний потік ? Утримуйте його в кулі. Давайте об єднаємо наші енергетичні кола та з позитивним настроєм почнемо урок. Бажаю вам бути в ресурсі протягом дня.
Нумерація багатоцифрових чисел
Як ви думаєте, які завдання лежать у конверті?
Вправа Очікування
Актуалізація і повторення знань
Записати дату
Давайте пригадаємо сьогодні 24 жовтня
Асоціації з числом (ДВОЦИФРОВЕ, ПАРНЕ, 3*8=24,4*6=24, 24 серпня -день Незалежності України… 20+4=24
Каліграфічна хвилинка
Записуємо цифри – перший рядочок, п’ять двійок і п’ять четвірок
другий – найменше двоцифрове, найбільше двоцифрове, найменше трицифрове, найбільше трицифрове, найменше чотирицифрове., найбільше чотирицифрове, найменше п’ятицифрове, найбільше п’ятицифрове
25 52 205 520 2005 5200 20005 55000
Оцінювання
Записали це число , зменшили у 4 разів, збільшили на 95, відняли 47, знайшли шосту частину цього числа, збільшили в 9 разів,знайшли суму двох останніх чисел, зменшили на 76, знайшли частку останнього числа і 1
24 6 101 54 9 81 100 24 24
Оцінювання
Тому завдання від Стрільця
Вправа ХРЕСТИКИ НУЛИКИ
Робота в парах оцінювання
Кухар не може швидко порахувати, просить допомогти (завдання в парах)
1 воїн з’їдає - 4 сосиски, 2 котлети, 3 шматочки хліба
У перший бліндажі 7 чоловік
У другому - 5, у третьому – 8, четвертому – 9 , у п’ятому -10,у шостому - 6
Оцінили роботу в парах
3.Завдання від Розвідників
Нам потрібно намалювати план місцевості і виконати завдання.
Що обов’язково є в будь-якій карті і також на плані ?( Напрямок , масштаб і умовні позначення).
Вкажемо напрямок – як зазвичай північ - угорі, південь тоді унизу.
Північ - південь, М: 1см:200м
Наші розвідники вирушили від хатки лісника на схід, адже вони ідуть у розвідку в тил до ворога, пройшли 1600м, зупинилися біля криниці(Чому вони зупинилися біля криниці? Скільки часу може людина жити без води ? Чи безпечно пити воду з криниці у тилу ворога? Таблетки для знезараження очищення води води Акватабс, ді-хлор)і повернули на південь, подолали 1200м, взяли язика( Кого це вони взяли? І чому так називають?) і повернулися найближчою дорогою до хатки лісника.
Яку геометричну фігури ми отримали?
Яку відстань подолали розвідники з полоненим?2000м =2 км
Який периметр трикутника? Що таке периметр? 8см+6см+10см=24см
Який шлях пройшли розвідники?4800м 4км 800м
Ми виконали завдання від розвідників.
Оцініть свою роботу
Фізкультхвилинка
Вивчення нового матеріалу
Технологія «Перевернутий клас»
Військовий хоче перевірити «На скільки ви самостійні і на випадок зникнення вчителя, чи зможете ви поповнити свої знання про натуральний ряд чисел.
Запрошуємо до слова нового вчителя. Який розкаже про натуральні числа. Пояснення підготовленого учня.
Завдання 347,348
Оцінювання
Завдання Радиста. Який своє повідомлення зашифрував числами. Запишемо ці числа завдання 345.
А тепер запрошує нас на курси радистів, де ми пройдемо навчання і навчимося правильно визначати загальну кількість десятків,сотень, тисяч
Взаємоперевірка
Завдання від Точно в ціль .
Місцезнаходження своє воїни не можуть розголошувати. Розшифрувавши назву міста, ми дізнаємося, яку область звільнили і яку звільняє частина наших воїнів від окупантів.
Харків Луганськ Що ви знаєте про ці міста?
Оцінювання
Підрахуємо наші успіхи, порахували усміхнені личка і помножили на 200 грн, порахували нейтральні личка і помножили на 100грн , порахували засмучені личка і помножили на 50 грн, порахували слізки і помножили на 10 грн.
Написали у зошиті результат.
Ми заробили уявні гроші за свою старанну працю на уроці. Давайте завітаємо в віртуальну крамницю і купимо на чесно отриману заробітну плату подарунки для ЗСУ. Кожен вибирає , що він купить на свої гроші.
Підбиття підсумків. Рефлексія.
Чи справдилися ваші очікування
Домашнє завдання. За вибором виконуємо завдання з підручника, або можна знайти цікаве повідомлення про ЗСУ з багатоцифровими числами і оформити повідомлення .