Цілі:
навчальна: доповнити знання учнів порівняння дробів за допомогою координатного променя; навчити застосовувати вивчені правила порівняння дробів під час розв'язування дробів; перевірити якість засвоєння теми під час самостійної роботи;
розвивальна: формувати вміння бачити закономірності, аналізувати й узагальнювати інформацію, міркувати за аналогією;
виховна: виховувати наполегливість у досягненні мети, старанність.
УРОК 70. Порівняння дробівДата__________________
Цілі:
Тип уроку:застосування знань, умінь учнів
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання
Зібрати зошити в кінці уроку
ІІ.Актуалізація опорних знань
Запитання і вправи
1. Як порівняти дроби з рівними знаменниками?
2. Як порівняти дроби з рівними чисельниками?
3. Як порівняти дроби з 1?
4. Порівняйте дроби і постав потрібний знак
а) ; ; ;
б) ; ; .
5. Чи рівні за масою:
ц і т ( ц = 20 кг, т = 20 кг)
20 см і м ( 20 см = м )
ІІІ. Розвязування вправ
№ 895, 897
ІV. Перевірка засвоєння матеріалу
Самостійна робота
Варіант 1 |
Варіант 2 |
І рівень |
|
1. Запишіть дріб, чисельник якого дорівнює 9, а знаменник – 17. 2. Який дріб є правильним? а) ; б) в) 3. Який із дробів більший від ? а) ; б) в)
|
1. Запишіть дріб, чисельник якого дорівнює 15, а знаменник – 39. 2. Який дріб є правильним? а) ; б) в) 3. Який із дробів більший від ? а) ; б) в)
|
ІІ рівень |
|
1. Знайдіть: а) від 48кг; б) від 80 км. 2. Розмістити дроби ;зростання. |
1. Знайдіть: а) від 90 кг; б) від 60 км. 2. Розмістити дроби ;спадання. |
ІІІ рівень |
|
1. Автомобіль проїхав першого дня 300 км, що ставить усього шляху. Який шлях має проїхати автомобіль? 2.Порівняйте: а) і б) і . |
1.Масасухої малини ставить від маси свіжої. Скільки взяли свіжої малини, якщо сухої одержали 9 кг? 2.Порівняйте: а) і б) і . |
ІV рівень |
|
1.Порівняйте: а) год і 26 хв; б) м і м. 2.Подайте натуральні числа 2, 3, і 5 дробами зі знаменником 10. |
1.Порівняйте: а) м і 20 см; б) год і год. 2.Подайте натуральні числа 2, 3, і 5 дробами зі знаменником 30. |
V. Підсумок уроку
Квадрат розділили на 25 клітинок. Запиши дробом, яка частина квадрата затушована; яка частина містить кружечки. Порівняйте одержані дроби.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VІ.Домашнє завдання§23 № 896. Повторити §7,11