19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Урок математики 5 клас. Тема уроку "Підсумкова контрольна робота за І семестр"

Про матеріал

Підсумкова контрольна робота з математики за І семестр для учнів 5 класу.

Мета уроку: перевірити рівень засвоєння учнями вивченого матеріалу за І семестр; формувати навички застосування отриманих знань до розв'язування вправ і задач, обчислення значень виразів; розвивати логічне мислення, обчислювальні навички; виховувати увагу, культуру мовлення

Перегляд файлу

 

Підсумкова контрольна робота

 з математики за І семестр

для учнів 5 класу

 

Початковий та середній рівні

1. У якому з випадків записане число: сімдесят

мільйонів сорок тисяч вісім?

     а) 70 400 800;    б) 70 040 008;     в) 70 048 000;      г) 70 004 080.

2. Укажіть числовий вираз для знаходження кореня рівняння х + 23 = 92:

       А) 92 – 23          Б) 92 ۰ 23        В) 92 + 23       Г) 92 : 23

3. Для пошиття сукні потрібно 3 м тканини. Скільки метрів тканини було в рулоні, якщо пошили 11 суконь і залишилося 2 м тканини?

         А) 33 м             Б) 34 м               В) 35 м            Г) 36 м

4. Розв’яжіть рівняння 10 + 2х = 34

         А) 12                  Б) 4                      В) 6                Г) 34

5. Квадрат зі стороною 10 см і прямокутник мають рівні площі. Знайдіть ширину прямокутника, якщо його довжина дорівнює 25 см.

          А)5см             Б)4см             В)15см        Г)35см

6. Обчисліть:

           А)280           Б)34                 В) 56           Г)36

Достатній рівень

7.  Розв’яжіть рівняння 17 · (3х + 14) = 238.

8. За 8 гвоздик і 14 хризантем заплатили 27грн.60к. Одна гвоздика коштує 1грн. 56к. Яка ціна однієї хризантеми?

Високий рівень

9. Довжина прямокутника в 3 рази більша від його ширини, а периметр дорівнює 80 м. Знайдіть площу прямокутника і виразіть її в арах.

doc
Додано
3 грудня 2018
Переглядів
364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку