Математика , 3 клас ( підручник Богданович, Лишенко)
Тема. Таблиці множення числа 7 та ділення на 7. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач.
Мета. Вправляти учнів у засвоєнні вивчених випадків множення та ділення.
Удосконалювати вміння обчислювати вирази та розв’язувати задачі.
Працювати над розвитком обчислювальної навички. Розвивати мислення,творчі здібності, пізнавальний інтерес.
Виховувати акуратність, самостійність в роботі.
Хід роботи
І. Організація класу.
ІІ. Актуалізація опорних знань
1.Усний рахунок
Яка сьогодні дата?
Складіть вирази, щоб у результаті було 12.
Я задумала число, якщо його помножити на 6, то вийде 42. Яке число я задумала?
Яке число помножити на 4, щоб вийшло 28?
2. Математична розминка.
Скільки рукавиць у 7 дітей?
Скільки зайців мають 18 вух?
Скільки крил у 6 качок і голуба?
Скільки лап у 7 кішок?
3. Інтерактивна вправа.
https://learningapps.org/14278367
ІІІ . Повідомлення теми і мети уроку.
ІV. Робота з матеріалом уроку.
1. Робота з підручником.
№210 ( ланцюжком з поясненням)
2. Самостійна робота по варіантах.
Самоперевірка
22,67,17,16,49,31,7
56,50,2,45,4,2.7
3.Задача 211
4. Виконання завдання 212
5. Фізкультхвилинка
6 Гра « Футбол»
На картках м’ячах написані вирази. Діти підходять, беруть картку, обчислюють вираз і «забивають» свій м’яч у відповідні ворота, які розміщені на партах.
7.Робота в парах
Потрібно поставити дужки, щоб рівність була правильною
6*4-2 =12 45-10-7=42
50-25:5 =5 18:3*2=3
6-2*3=12 18:3*2=12
V. Підсумок роботи