Урок математики "Додавання і віднімання круглих десятків".

Про матеріал
Ця розробка уроку допоможе вчителю-дефектологу у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в спеціальній ЗОШ чи з такими дітьми на інклюзії в ЗОШ.
Перегляд файлу

Тема уроку: Додавання і віднімання круглих          десятків.

Мета уроку:закріпити знання, вміння та навички учнів в порівнянні чисел в межах 100, в додаванні і відніманні круглих чисел. Вчити правильно називати числа від 1 до 100, визначати їх місце в числовому ряді, називати сусідів чисел. Розвивати і коригувати мислення, пам'ять, мовлення учнів, дрібну моторику. Виховувати працелюбність, старанність, повагу один до одного.

Обладнання: цеглинки лего, приклади для усного рахунку, підручник, казковий персонаж хлопчик Андрійко, кольорові геометричні фігури, презентації до уроку.

 

                                Хід  уроку

І. Організаційна частина.

   Пролунав дзвінок

   починається урок.

 Сідають дівчатка, а за ними хлопчики.

   Урок з математики розпочинаємо,

   тож часу не втрачаємо.

   Зручненько всі сідаємо

   і роботу починаємо.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

   2.1. Робота з цеглинками лего.

  -- повторення кольорів;

  -- складання сходинок за кольорами;

  -- закріплення поняття: перша, друга, третя і т.д. і кольору сходинок;

  2.2. Усний рахунок з цеглинками лего.

  Завдання: кожна цеглинка лего має своє число. Потрібно обчислити приклад і підняти цеглинку того кольору, яка має число розвязок прикладу. ( Вчитель показує приклад, діти самостійно усно обчислюють приклади і піднімають цеглинку лего відповідного кольору).

        8 – 5 =                                5 + 5 =

        10 + 6 =                              13 – 10 =

        10 + 10 =                            4 + 4 =

        17 – 7 =                              15 – 15 =

 

  2.3. Робота в зошиті.

       а) Каліграфічна хвилинка.

         - Пишемо рядочок числа 47. З яких чисел складається число 47?         Запишемо : 47= 40+7.    

        Скільки десятків і скільки одиниць містить число 47?( Діти викладають склад числа у таблицю розрядів).

      б ) – Запишіть числовий ряд від 47 до 57.

      в) – Запишіть сусідів числа 47; 70; 63; 29.

   ІІІ. Руханка « Булька» ( демонстрація з youtube. com.).

    ІV. Повторення і узагальнення вивченого матеріалу.

      4.1. Усна робота. Завдання: допоможіть  тітоньці сові назвати числа, які ви бачите на екрані.

   (Перегляд презентації. Вчитель демонструє на екрані ТВ числа : 28, 41,74, 59, 66, 82, 34).

     4.2. Робота в зошиті.

      а)  Завдання – гра.  Переставте дітей від найменшого до найбільшого, тобто в порядку зростання. ( На екрані ТВ ілюстрація різних за віком і зростом дітей. Над головою хлопчиків і дівчаток числа. Учням потрібно спочатку усно розставити дітей відповідно до чисел що над ними, у порядку зростання.  Потім записати числа від найменшого до найбільшого).

 17   6   9   20   15   2   18   5   12

    б ) Розвязування прикладів.

    (Вчитель демонструє приклади на екрані ТВ. Учні колективно з поясненням розв’язують їх, записуючи в зошиті і на дошці. Другий стовпчик – розв’язують самостійно).

      60 + 30 =                             40 – 30 =

      80 – 60 =                              30 + 30 =

      20 + 40 =                              90 – 40 =

      70 – 50 =                              50 + 20 =

   в) Робота над задачею.

     -- В підручнику стор. 89, № 3.

     Колективна робота над задачею.

  • Про що говориться в задачі? Скільки росло тюльпанів? Скільки було нарцисів? Що запитується в задачі? Який складемо приклад? Запишемо скорочений запис. Запишемо розв’язання задачі. Яка буде відповідь?

5. Робота з геометричним матеріалом.

- Це хлопчик Андрійко. Він щось ніяк не може розібратись з геометричними фігурами. Допоможіть йому знайти і назвати  потрібні фігури. Повторимо кольори.

 

 

 

 

 

  V. Підсумок уроку.

      5.1. Рефлексія.

      5.2. Вербальне оцінювання учнів.

 

 

                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Царенко Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Шведюк Галина
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
11 січня 2022
Переглядів
1221
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку