Урок математики "Додавання і віднімання трицифрових чисел"

Про матеріал
Інтегрований урок з математики та курсу я досліджую світ на тему: Додавання і віднімання трицифрових чисел. Енергія вітру. Даний урок сприяє закріпленню уміння учнів додавати та віднімати трицифрові числа вивчених видів; закріпленню уміння знаходити довжину сторини квадрата за даним периметром; удосконаленню уміння будувати стовпчасту діаграму; знайомить з способами використання людиною енергії вітру.
Перегляд файлу

                               

Тема: Додавання і віднімання трицифрових чисел .   

Мета: - удосконалювати вміння визначати розрядний склад трицифрових чисел,

 - додавати та віднімати трицифрові числа; 

- розвивати вміння розв’язувати складені задачі;

- розвивати логічне мислення, уважність, кмітливість, активність;

- розширити уявлення учнів про використання енергії вітру людиною;

- формувати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;

- розвивати уяву, логічне мислення, пізнавальну активність учнів;

- виховувати бажання відповідально ставитися до природи, її багатств;

- формувати природознавчу компетентність;          

- виховувати відповідальність, зосережденість, дисциплінованість, інтерес до математики

Обладнання: предметні малюнки, презентація «Використання енергії вітру»

Хід уроку

І. Організація класу

Психологічне налаштування, створення комфортних умов для праці.

У нас у класі гості. Привітайтеся з ними.

 "Психологічна настанова":

Усміхніться один одному. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними, дружними.

Всі сідайте тихо, діти

Домовляймось не шуміти

Руку гарно піднімайте,

На уроці не дрімайте.

 

ІІ. Актуалізація знань

  1. Каліграфічна хвилинка

 Записуємо дату. Які числа серед поданих зайві? Чому?

578, 879, 100, 76, 970.

 Б У Е Р     С

Запишіть числа які мають 7 десятків.

Розташуйте числа в порядку зростання. Яке наступне завдання?

Розшифруйте ребус.

 

Сьогодні ми працюватимемо не самі, а  з вітерцем. Вітерець приніс нам кілька завдань, давайте їх виконаємо.

 

  1. Усна лічба

   Виконайте обчислення і складіть з цеглин піраміду

400+5 500

600+23                                            405

900-400 403

300+30 303

300+3 623

300+103 330

  1. Математичний диктант

Запишіть число цифрами: тисяча; 2 сот. 3 дес. 5 од.; сто два; 3 сот. 2 дес. 4 од.;  шістсот шість; 5 сот. 4 дес.; 9 сот. 1 дес. 3 од.; вісімсот вісімнадцять; 9 сот. 9 дес. 9 од..

Перевірка  1000,  235,  102, 324, 606, 540, 913, 818, 999.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  • Сьогодні на уроці, ми з вами, будемо додавати та віднімати трицифрові числа, розв’язувати вправи і завдання, використовуючи вивчені прийоми додавання і віднімання.

ІV. Узагальнення і систематизація знань

  1. Повторення вивченого матеріалу

Як ми виконуємо додавання і віднімання трицифрових чисел?

(Сотні додаємо до сотень, десятки до десятків, одиниці до одиниць)

  1. Розв’язування вправ та задач.

     563. Виконай дії. Результати дій запиши в порядку спадання. Коментоване письмо.

 340 + 60                  100 – 30           400 – 130                         39 + 56 : 8

340 + 260                 200 – 30           700 + 130                         39 – 56 : 7

830    600   400   270    170     70     46     31

Руханка (голова, плечі, коліна, пальці…)

Задача 1

Тато з сином розчищали двір від снігу. Тато відкинув 456 лопат снігу. А син на 256 лопат менше. Скільки лопат снігу відкинули тато з сином разом?

 Складаємо короткий запис.

Т. – 456 л. ?

С. - ?, на 256 л. менше 

Аналіз задачі. Розв’язання. Перевірка.

Побудуємо  стовпчасту діаграму до задачі.

лопат

 

                 тато          син

Математичні перегони

Сьогодні виконуємо завдання за 2 хв.

500+30              300-40              350+50

600+300            200-70              520+80

467-67               600-30              750+150

576-6                 600-200            600-470

 

Асоціативний кущ. Що спадає вам на думку якщо ви чуєте слово вітер?

                                     Складемо павутинку

Вітер

Якщо я додам слово енергія. Чи буде це правильно?

Як люди використовували енергію вітру?

Вітрогенератори. Відео

Вітрячок

У вас на парті є заготовки. Якої вони форми? Які сторони у квадрата?

Якщо периметр ваших квадратів 40 см, то яка довжина сторони квадрата?

V. Підсумок уроку

 - Про що хотіли б дізнатися більше?

 - Що видалося складним?

 - Як будете використовувати те, що вивчили?

 - Що на уроці сподобалось найбільше?

VI. Домашнє завдання

Ст 131 №554

554. Довжина клумби прямокутної форми 9 м, ширина 4 м. Яка завдовжки огорожа цієї клумби? Сформулюй запитання по-іншому. Розв’яжи задачу двома способами.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 січня 2023
Переглядів
571
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку