Урок на тему "Знайомимося з одиницею вимірювання довжини «метр»"

Про матеріал
Математика-цариця наук. Вона присутня всюди: в музиці, в природі, вдома і в школі. На цьому уроці учні мають змогу помандрувати до королівства Математики. Шлях, яким вони будуть іти, непростий. Перед королівством знаходиться казковий ліс. Потрібно пройти через нього. Тут на дітей чекає багато цікавих пригод. Вони зустрінуться із казковими героями, які принесуть їм метематичні завдання або їм буде потрібна наша допомога. Після кожного виконаного завдання учні будуть на один крок ближче до замку Королеви Математики. Учні в такій ігровій формі знайомляться із новою одиницею вимірювання довжини - метром.
Перегляд файлу

 Тема.Знайомимося з одиницею вимірювання довжини «метр»

Мета: формувати в учнів уявлення про довжину та одиниці її вимірювання; актуалізувати знання про вивчені одиниці вимірювання довжини, про порівняння іменованих чисел, поданих в одиницях довжини; прийом заміни складеного іменованого числа простим, і навпаки; знайомити з новою одиницею вимірювання довжини – метром; учити подавати число дециметрів у метрах; учити порівнювати, додавати та віднімати іменовані числа; удосконалювати вміння обчислювати значення сум зручним способом; формувати уміння розв’язувати задачі.

 

Обладнання: предметні малюнки, лічильний матеріал, презентація, індивідуальні картки.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина.

-Продзвенів уже дзвінок,

Розпочався наш урок.

Зараз будем міркувати,

Додавати й рахувати,

Цікаві задачі розв’язувати,

Щоб розум розвивати.

ІІ. Повідомлення теми уроку.

 

 

image

 

 

Отже, ви маєте бути дуже уважними та правильно виконувати всі запропоновані завдання.

- І працюватимемо під девізом. Давайте проговоримо девіз уроку:

Міркувати-швидко!

Відповідати-правильно!

Лічити-точно!

Писати-гарно!

- Сьогодні у нас незвичайний урок. а урок-казка. Казка вийде незвичайна, а математична. Ми зможемо лише тоді її побачити, коли виконаємо завдання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань і способів дій.

1. Розповідь учителя. ( Малюнок Королеви Математики).

- Математика-цариця наук. Вона присутня всюди: в музиці, в природі, вдома і в школі. І сьогодні ми помандруємо до королівства Математики. Шлях, яким ми будемо іти, непростий. Перед королівством знаходиться казковий ліс. Нам потрібно пройти через нього. Тут на нас чекає багато цікавих пригод. Ми зустрінемось із казковими героями, які принесуть нам метематичні завдання або їм буде потрібна наша допомога. Після кожного виконаного завдання ми будемо на один крок ближче до замку Королеви Математики.

-В кінці уроку нас чекає сюрприз. Отже, ви готові? Розпочинається казка.

Як намалювати зайчика поетапно. Майстер-клас для дітей в яскравих ...Хто прийшов до нас у гості?

Довгі вуха, куций хвостик.

Довгі ноги: скік та скік.

Ми погнались, він утік. (Зайчик.)

 

 

- Зайчик-дуже спритна тварина. Він швидко втікає від хижаків, він навчився від них переховуватися. А сьогодні він вирішив зупинитися на нашій казковій галявині. Давайте ми йому доведемо, що ми теж багато чому уже навчилися.

2. Усне опитування. Математична розминка.

3. Усна лічба.

- Отже, із завданнями для першого казкового героя ми впоралися.

ІV.  Формування нових знань та способу дії.

1. Загадка.волк-мультфильма-завывая-на-белой-предпосылке-иллюстрация-волка-154054901.jpg-

 Спробуйте відгадати, хто до нас знову вийде з казкового лісу?

Він живе далеко в хащах,

Мабуть там йому найкраще.

Не боїться він нікого ,

Дуже гострі зуби в нього. (Вовк)

2. Ознайомлення з новою одиницею вимірювання довжини – метр.

Завдання 2 с.140

      - Отже, із завданням другого казкового героя ми теж впоралися.

 

.Первинне закріплення уявлення про одиницю вимірювання довжини 1 метр.

Ведмідь у наймах - українська народна казка1. Загадка

Хоч у нього шуба є,

Та як холод  настає,

Він на їсть тоді, не п’є,

І не ходить, не гуляє,

А у лігво спать лягає. (Ведмідь  )

 

2. Завдання 3 с. 140

- Отже, із завданням від третього казкового героя ви впоралися.

VІІ.Фізкультхвилинка «Ведмедики»

Йшли ведмедики малі, (Діти крокують на місці.)

Нахилились до землі.

(Діти нахиляються вперед, торкаються руками підлоги.)

Потім встали, руки в боки, (Стають рівненько.)

І зробили три підскоки. ( Три рази підстрибують.)

Потім розминали плечі.

(Роблять кругові рухи руками, що торкаються плечей.)

Руки вгору, ( Піднімають прямі руки вгору.)

Опустили (Опускають руки.)

12776864_535e53e77d38ade01f87bf7b239dd22c_800.jpgІ за парти тихо сіли. (Сідають за парти.)

3. Колективна робота

На лісовій галявині казковій.

З’явилась дівчинка у шапочці червоній.

      Що за гостя, діти, це Дюймовочка?

      Ні, це відома всім…….(Червона Шапочка)

 

 

- Коли Червона Шапочка іде лісом, то завжди співає і танцює. Але сьогодні не хочеться їй бігати і стрибати. У неї захворіла мама. Вона прийшла на лісову галявину, щоб назбирати суниць. Адже варення із суниць-найкращі ліки від застуди.  Давайте допоможемо назбирати Червоній Шапочці суничок, відшукавши і назвавши всі сунички по порядку.

 

VI. Закріплення вмінь розвязувати задачі.

 

1. - Послухайте загадку і відгадайте, хто наступний  до нас поспішає?

Добре всі знають хитру куму,

В гості не кличуть – знаєте чому?

Як завітає хитрунка  руда,

Маленьким звіряткам настане біда. (Лисиця)

 

Завдання 4 с. 140

.

5. Робота у зошитах з друкованою основою.

 

- Отже, із завданням від цього казкового героя ми теж впоралися.

VІ. Підсумок уроку.

  • Стокові векторні зображення Їжак | Depositphotos®         Останній гість нашого уроку – маленький звірок.

Гостроносий і малий,                      Покрокові приклади з малювання їжака

Сірий, тихий і незлий.

Вдень ховається. Вночі

Йде шукать собі харчі.

Весь із тонких голочок.

Як він зветься?    (  Їжачок )

 

-Їжачок хвилюється   про ваше здоров’я.І сьогодні він роздає вам яблучка, на яких ви повинні зобразити свій настрій на кінець уроку.

VІІ. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів.

В чудеса не вірять діти,

Бо відомо всім давно,

Що чудес ніде не стріти,

Крім казок і крім кіно.

Але раптом так буває:

На казковий, наш урок,

Королева Математики завітає.

Бо ми зробили їй  назустріч

Широкий математичний крок.

-Ваша думка про сьогоднішній урок. (використовуємо Лего-6 цеглинок)

  • (зелений)- На уроці було цікаво, у мене все виходило.
  • (жовтий)- На уроці було цікаво, але з деяким завданням у мене виникли труднощі.
  • (червоний) – На уроці було не цікаво.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 вересня
Переглядів
77
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку