Урок математики "Геометричні тіла"

Про матеріал
Конспект уроку з математики за підручником О. Гісь, І Філяк для 2 класу (за програмою Р. Шияна)
Перегляд файлу

Математика   01.11

Тема.  Повторення вивченого про геометричні тіла. Аналітичні вправи на розпізнавання геометричних тіл за їх описом. Розв’язування задач.

Ключові компетентності: уміння встановлювати істинність суджень, робити висновки, використовувати їх у практичному житті, виховання толерантності.

Предметні компетентності: розпізнавання геометричних тіл за їх описом, удосконалення обчислювальних навичок, розв’язування задач на збільшення числа на кілька одиниць і на різницеве порівняння.

Очікувані результати: знаходить відомі площинні фігури серед предметів навколишнього середовища, розпізнає геометричні тіла за їх описом, складає задачу за аналогією, розв’язує задачі на різницеве порівняння і на збільшення числа на кілька одиниць, самостійно виконує обчислення.

Хід уроку

І. Організація класу.

Ось і знов дзвінок лунає,

Мелодійно і срібно звучить.

Він до класу дітей скликає,

Щоб успішно нового навчить.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

Усна лічба «Чарівний м’яч»

– Відгадай загадку і отримай завдання для усної лічби.

Він буває баскетбольний,

Волейбольний і футбольний.

Стрибає, стрибає, літає

І втоми не знає. (м’яч)

– Обчисліть усно вирази, записані на м’ячі.

Диференційоване завдання для окремої групи дітей .

Гра з м’ячем. Я кидаю м’яча й задаю математичне завдання. Ви ловіть м’яча, швидко давайте відповідь і кидайте назад мені.

  • Сусіди числа 20, 37, 67.
  • Перший доданок – 50, другий доданок – 18. Сума?
  • 75 зменшити на 30. Буде?
  • 23 збільшити на 25.
  • Як називаються числа при відніманні?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку.

– Яку форму має м’ячик?

– Які ще предмети, що вас оточують мають форму кулі?

– Сьогодні на уроці ми повторюємо матеріал про геометричні тіла.

  Чи потрібно нам вивчати цю тему?

– Завдання уроку: будемо знаходими геометричні тіла і розпізнавати їх за описом, складати задачу за аналогією, розв’язувати задачі на різницеве порівняння і на збільшення числа на кілька одиниць, самостійно виконувати обчислення.

– Хто виконає всі завдання, той досягне відмінного результату і здобуде багато нових знань.

ІV. Опрацювання матеріалу.

Робота з довідничком у підручнику (с. 67)

 – Пригадай, як називаються геометричні тіла.

Робота з демонстраційним матеріалом.

 – Я демонструю геометричне тіло, а ви назвіть предмети, які є в нашій класній кімнаті й мають таку ж форму.

Розв’язання практичної задачі «Хто більше»

– Матвій нехай принесе на мій стіл стільки кубиків, скільки зможе взяти. Марк нехай  принесе предмети, що мають форму циліндра.

  • Складіть задачу, щоб порівняти, хто приніс предметів більше.

Завдання практичне. Розгляньте предмет циліндричної форми – олівець чи … Він має плоску поверхню і криву поверхню. Знайдіть їх.

Робота з підручником

Завдання 1. Відгадай, яка я фігура.

Завдання 2. В кожному рядку назви дві наступні фігури.

  • А кругові вирази як обчислювати пам’ятаєте? (результат першого є початком наступного)

Завдання 3 (самостійно)

– Запишемо на дошці лише два. А решту виконайте самостійно.

Задача 4.

До господаря на ферму ми помандруєм.

Кількість корів, коней, качок, курей порахуєм.

– Скільки корів у господаря? (57)

– Скільки коней? (26) Запишемо скорочений запис. Яке запитання у задачі?

 Картка для дитини з ООП із скороченим записом задач.      

         Корів – 57

      Коней – 26

– Який вираз скласти, щоб розв’язати задачу?

– Дайте відповідь на запитання задачі?

 

– Скільки у господаря качок? (65)

– Скільки курей? (невідомо, але знаємо, що на 24 більше, ніж качок). Запишемо скорочений запис.

– Яке запитання у задачі?

Качок – 65,

Курей – ?, на 24 більше, ніж

– Який буде розв’язок задачі?

– Дайте відповідь на запитання задачі?

Творча робота над задачею. Складіть задачу по-іншому. Почніть так: На фермі є … качок і … курей. На скільки … ?

Математика з другом. Допоможи визначити які вирази обчислювали курка і які качка.   

Гра «Знайди помилку»

V.Підсумок уроку.

– Чи поповнилися ваші знання за цей урок?

Рефлексія.

Вправа «Відкритий мікрофон»

  • Сьогодні я дізнався …
  • Було цікаво …
  • У мене вийшло …

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 листопада 2022
Переглядів
1064
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку