Математика
Наша тема сьогодні: «Додаємо і віднімаємо числа. Розв’язуємо задачі»
Працюємо: підручник Скворцової С.О., ст. 127, Зошит, ст. 36-37,
Якщо діти втомилися:
https://www.youtube.com/watch?v=5-F5X5jOly8&t=10s - пальчикова гімнастика «Ромашка»
https://www.youtube.com/watch?v=pAgN9rjOJ1Q - корисні вправи для очей!
https://www.youtube.com/watch?v=cUmvYKFcP2g – руханка «Кроком руш»
1) Повторимо вивчене. Ст. 36, №1
- Пригадаємо правило : одиниці додають до одиниць, одиниці віднімають від одиниць.
- Знайдемо значення виразів за схемами.
2) Ст.36, №2 Розглянемо малюнки. Поміркуємо!
Як міркуємо:
(На перших малюнках додаємо/віднімаємо одиниці, а на других –десятки.)
( Було – одиниці, стало – десятки)
Зробимо висновок:
Одиниці віднімаємо від одиниць!
Десятки віднімаємо від десятків!
3) Ст.36, № 3 Знайдемо значення виразів за схемами:
У дітей буде так!
4)Ст. 37, № 4 Обчислимо вирази за схемами:
У дітей буде так!
5) Ст. 37 № 5 Зістав пари виразів . УСНО!
Міркую так:
У стовпчиках записані або суми або різниці.
У виразах кожного стовпчика однаковий перший компонент.
Відмінне: у першому виразі кожного стовпчика додають чи віднімають одиниці, у другому – десятки.
Спільне у способі розв'язання: двоцифрове число замінюють сумою розрядних доданків.
Відмінне: у першому випадку дії виконують з одиницями, а в другому – з десятками.
6) Ст.37, № 6 Задача.
7) Накресли відрізок МР завдовжки 1дм 3 см, а відрізок СК —на 3 см коротший. ( У зошиті у клітинку!)
Дякую за роботу!