Урок математики на тему Додаємо і віднімаємо числа. Розв’язуємо задачі

Про матеріал
Пропоную свою розробку з математики для 1 класу за підручником С.Скворцової для дистанційного навчання. Ця розробка містить корисні підказки для батьків, яким прийшлося виступати у ролі вчителя.
Перегляд файлу

Математика

Наша тема сьогодні: «Додаємо і віднімаємо числа. Розв’язуємо задачі»

Працюємо: підручник Скворцової С.О., ст. 127, Зошит, ст. 36-37,

Якщо діти втомилися:

https://www.youtube.com/watch?v=5-F5X5jOly8&t=10s -  пальчикова гімнастика «Ромашка»

 

https://www.youtube.com/watch?v=pAgN9rjOJ1Q -  корисні вправи для очей!

https://www.youtube.com/watch?v=cUmvYKFcP2gруханка «Кроком руш»

 

1) Повторимо вивчене. Ст. 36, №1

- Пригадаємо правило : одиниці додають до одиниць, одиниці віднімають від одиниць.

- Знайдемо значення виразів за схемами.

 

2) Ст.36,  №2 Розглянемо малюнки. Поміркуємо!

Як міркуємо:

  • Яке число позначено?
  • Скільки в цьому числі десятків?
  • Скільки одиниць?
  • Що додаємо/ віднімаємо?
  • Що змінилося порівняно із попереднім малюнком?

(На перших малюнках додаємо/віднімаємо одиниці, а на других –десятки.)

  • Число якого розряду зміниться?

( Було – одиниці, стало – десятки)

Зробимо висновок:

Одиниці віднімаємо від одиниць!

Десятки віднімаємо від десятків!

 

 

3) Ст.36, № 3 Знайдемо значення виразів за схемами:

У дітей буде так!

 

 

 

 

 

 

 

4)Ст. 37, № 4 Обчислимо вирази за схемами:

У дітей буде так!

  

  5) Ст. 37 № 5 Зістав пари виразів . УСНО!

Міркую так:

У стовпчиках записані або суми або різниці.

У виразах кожного стовпчика однаковий перший компонент.

Відмінне: у першому виразі кожного стовпчика додають чи віднімають одиниці, у другому – десятки.

Спільне у способі розв'язання:  двоцифрове число замінюють сумою розрядних доданків.

Відмінне: у першому випадку дії виконують з одиницями, а в другому – з десятками.

 

6) Ст.37, № 6 Задача.

  • Прочитаймо умову задачі.
  • Розгляньмо малюнок та модель до задачі.
  • Розв’яжи задачу усно.
  • За бажанням! Склади короткий запис до задачі та розв’яжи її у своєму зошиті у клітинку.

 

7) Накресли відрізок МР завдовжки 1дм 3 см, а відрізок СК —на 3 см коротший. ( У зошиті у клітинку!)

 

 

 

Дякую за роботу!

doc
Додав(-ла)
Krehaleva Elena
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 лютого 2021
Переглядів
506
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку