Урок математики "Обчислення значень виразів. Задачі пов´язані з купівлею товару. ""

Про матеріал
Консект урок з математики "Обчислення значень виразів. Задачі пов´язані з купівлею товару. "
Перегляд файлу

Тема.  Обчислення значень виразів.  Задачі пов´язані з купівлею товару.

Мета:  вдосконалювати в учнів вміння знаходити значення виразів, формувати  вміння розв’язувати задачі, пов’язані з купівлею товару; розвивати обчислювальні навички,спираючись на знання складу чисел, розвивати мислення, швидкість думки, пам'ять, увагу; розширити знання про фінансові установи; виховувати почуття задоволення від уміння переборювати труднощі.

Обладнання : зошит-посібник О.Істер «Математика» 1 клас, мультимедійний проектор, дидактичний матеріал.

 

                                               Хід заняття:

І.Організація класу.

Всі сідайте тихо, діти,

Домовляймось не шуміти,

На уроці не дрімати,

А старанно працювати.

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.  Гра «Бліц-опитування»

(на питання відповідати одним словом)

  • Як називаються числа при додаванні ? (доданки)
  • Як називається результат дії додавання?  (сума)
  • Як називається результат дії віднімання? (різниця)

2. Гра «Засели будиночок»

Блог учителя початкових класів Валентини Кияненко

 

ІІІ.Мотивація діяльності учнів.

1. Відгадування загадки

Де стоять рядами каси,

Біля них народу маса.

Де застигли манекени,

Як артисти у центрі сцени.
Де красиво цифри у ряд

Чітко групою стоять?

(В магазині)

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні ми з вами відпрацьовуватимемо наші вміння обчислювати значення виразів та вивчимо задачі пов’язані з купівлею товару.

ІV.  Робота над темою уроку.

1. Каліграфічна хвилинка

Відкрийте ваші друковані зошити на ст.. 2, завдання 1.

- Прочитайте числа 6, 2, 4, 7,  1, 8, 9, 3, 5. Випишіть від найбільшого до найменшого  в порядку спадання.

2. Робота в парах

Завдання 2.

Доданок

7

2

5

4

3

Доданок

1

4

3

6

2

Сума

 

 

 

 

 

 

Зменшуване

9

7

5

3

8

Від’ємник

4

2

1

1

5

Різниця

 

 

 

 

 

 

3. Самостійна робота

Завдання 3. (розв’язування виразів з іменованими числами)

3л + 4л =       9л – 2 л =       10 л – 5 л + 1 л =

Фізкультхвилинка

4. Розв’язання задачі.

Завдання  5

Розглянь малюнок  та дай відповіді на запитання.

Розмальовка ручка 5 грн            Раскраска Карандаш2 грн

  • На скільки гривень ручка дорожча за олівець?
  • Скільки гривень потрібно заплатити за два олівці?
  • Скільки гривень треба заплатити за ручку й олівець разом?

6.  Творче завдання «Розшифруй слово»

Завдання 4 ст. 2

Встав букви і прочитай назву одного із символів нашої держави.

А   4+1+2=                              П  7 +2 – 3 =

Р   10 – 3 + 1 =                        О  9 – 2 – 3 =

6

8

7

6

4

8

 

 

 

 

 

 

 

Намалюй цей державний символ.

7. Робота з геометричним матеріалом

Гра « Чарівні LEGO- перетворення»

Викладіть з цеглинок конструктора прямокутник. Потім  перетворіть  прямокутник на квадрат. Чим квадрат відрізняється від прямокутника?На що схожі ці фігури в навколишньому світі? Скільки цеглинок потрібно ,щоб утворити прямокутник? Щоб утворити квадрат?

V. Підсумок уроку

Рефлексія

  • Я навчився....
  • Було непросто....
  • Мені сподобалося....
  • Вдома я розповім про...
docx
Додав(-ла)
Коваль Оксана
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 жовтня 2022
Переглядів
157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку