Урок математики "Різноманітний світ математики"

Про матеріал
Матеріал створений для актуалізації знань учнів. Закріплювати вміння здійснювати табличне множення і ділення чисел; додавання і віднімання двоцифрових чисел; ров’язувати задачі на зведення до одиниці, на порівняння; використання LEGO технологій у виконанні завдань. Виховувати кмітливість, наполегливість.
Перегляд файлу

«Цікава математика»

КВК для 3 класів

Тема . Різноманітний світ математики.

Мета . Актуалізувати знання дітей з опорою на їх життєвий досвід. Продовжувати формувати вміння до раніше набутих знань для життя;

 комунікативні, інформаційні компетенції та компетенції саморозвитку й самоосвіти особистості;  створити умови для формування позитивної мотивації навчання; дати можливість засвоїти певний соціальний досвід, реалізувати природні задатки. Виховувати кмітливість,  наполегливість.

Обладнання.  Демонстраційний матеріал, сигнальні картки « так», « ні», дидактичний матеріал, записи завдань на дошці, LEGOцеглинки, емблеми команд, комп’ютер.

ХІД  ЗАНЯТТЯ

І. Вступ.   (звучить мелодія про школу», виходять учні)

От і все, дзвенить дзвінок,

В гості йде до нас урок.

 

Спішіть, поспішайте

На вас тут чекає багато успіхів.

 

В гості господарка просить всіх

Всіх, хто вміє задачі рішати.

 

Швидко множити й додавати

Думати любить і міркувать.

 

Правильну відповідь вмить відшукать.

Хто ж ця господарка?

 

Всі мусять знать .Це наймудріша з усіх ( математика)

Математика.

Хочу всіх вас привітати,

Вдачі вам побажати.

А ще краще всіх пізнати,

Рівень знань вам підняти.

Уч.1. Є різних наук у школі багато,                                                                                                     ми їх намагаємось вчити завзято.                                                                               Математику, мови, природу,                                                                                                       читаєм про різні пригоди.

Уч.2. Але ж ці знання необхідні в житті,                                                                                        і не лише сьогодні, а і в майбутті.                                                                                              Бо дуже потрібні усім ці знання                                                                                                              і вчора, й сьогодні, й, звичайно, щодня.

Уч.3. Щоб стати розумним, уміть рахувати,                                                                                    і друзів зі святом уміть привітати,                                                                          шанувати свою Батьківщину, батьків –                                                                              треба, щоб кожен із нас це умів!

Уч.4. І ким у житті нам стати належить,                                                                                            від отриманих знань багато залежить.                                                                                                                         А дещо з наук ми уже знаємо.                                                                                                         Тож конкурс кмітливих розпочинаємо!

ІІ. Привітання команд.

  • Ітак, розпочинаємо наш конкурс веселих, винахідливих та кмітливих, який має назву «Різноманітний світ математики».
  • Чому це різноманітний світ? (Бо він багатий і цікавий)
  • Чому багатий? (Бо знань багато і вони ведуть нас на вершину успіху)
  • Представляємо команди «Кмітливі» та «Винахідливі». І перше слово – командам.
  1. Вас вітає в КВК команда «Винахідливі».

Ми всі уважні, як один і дуже непосидливі.

Вирушаємо в дорогу і не просим допомоги.

Думать дуже вправно будемо і перемогу роздобудемо!

 

  1. Ми – команда «Кмітливі». Ми розумні й сміливі.

в КВК вас вітаємо і удачі бажаємо.

А сьогодні у змаганнях ми проявимо всі знання,

 (команди займають свої місці, звучить музика)

 

ІІІ. Конкурс «Розминка» Учасники кожної з команд по черзі підходять до дошки, беруть завдання (листочок з питанням), читають його вголос  і голосно відповідають на питання.

1.Скільки міліметрівв у одному сантиметрі?

1.Скільки сантиметрів у одному метрі?

2.Два брошка, чотири вушка. Що це таке?

2. Чотири ноги сто голок несе, а шити не вміє.

3.Хто за рік чотири рази переодягається?

3. Сімдесят одежинок і всі без застібок.

4.Що написано?

НАМИ100

4.Що написано?

5.Хто з наших птахів любить збирати в гніздо блискучі предмети?

5.З чого будує гніздо ластівка?

6.Назви найбільше трицифрове число

6.Назви найбільше двохцифрове число.

 Підведення підсумків.

ІV.Конкурс «Розгадай ребус»

Команда 1.                 Команда 2.

С3Ж                            100ЛЯР

ПІ2Л                           ВІ3ЛА

ТІ100                          С3БОК

  • Що ж, невеличка розминка дала зрозуміти вам, що завдання ребусів можуть бути і легесенькими, і важкесенькими. Але ми ще раз переконались, що знання у нашому житті дуже необхідні.

V. Конкурс «Розв’яжи задачу»

Є  у нашого Андрійка

7 монет по 2 копійки.

Мабуть, кожен із вас знає,

Скільки грошей Андрій має?

 

 

Квіти дівчинка збирала

І в букетик їх складала.

6 букетів по 7 квіток.

Скільки всього, дітки, квіток?

 

6 полиць ми змайстрували,

Книжечки на них поклали.

Рівно в ряд, так, як годиться,

По 8 книжок  на полиці.

А ви, будь ласка, помудруйте,

І книжки всі порахуйте.

 

 

 

Троє друзів – три рибалки

Під обід ішли з рибалки.

Наловили карасів.

Кожен з них ніс по 7

А ви вже порахували,

Скільки риб вони впіймали?

 

48 карасів                                                                                              Наловили ми усі.                                                                                              А нас було всього 6,                                                                                            Скільки рибки кожен з’їсть?

 

 

У малої Галинки

30 ягід малинки.

5  друзям роздала.

По скільки ягідок дала?

Команди отримують конверти із завданнями, виконують їх.

VІ. Конкурс  для кмітливих.

Чи завжди правильні такі твердження. Діти сигналізують цеглинками: червона - «так», синя - «ні».

а) тиждень має 7 днів.

б) місяць має 30 днів.

в) день коротший від ночі.

г) лютий має 29 днів.

д) 22 > 5

е) трикутник має 4 сторони.

є) після зими приходить осінь?

 Підведення підсумку конкурсу.

  • Чи потрібні вам ці знання у житті? Для чого?

VІІ. Конкурс для капітанів «Покажи клас»

Капітани отримують завдання. У цей час для команд теж завдання.

Для капітанів:

Конкурс «Шифрувальники»

2*4                                          19-13                                                                                                           5 + 9                                         8 + 9                                                                                              8 * 4                                         4 * 7                                                                                       32 : 4                                        36 : 4                                                                                     66 -52                                      55 + 22                                                                                   2*7                                           46 + 38                                                                                       45 : 5                                        30 : 5                                                                                          9 0 : 10                                     15 + 10                                                                                      36 – 18                                     48 – 23                                                                                     21 : 3                                        54  : 6                                                                                                                  

А  М  Т  К   А  Т   М   Е   И   А            Е   Р   Т   И   М   А   Ф   И   К    А         

14  7   9  14  14  9  18   32  18  14          84  77  28  9    25   6    17   9    25  6

М

А

Т

Е

М

А

Т

И

К

А

 

А

Р

И

Ф

М

Е

Т

И

К

А

 

VІІ .Конкурс для команди : скласти прислів’я

Ліс і вода                     брат і сестра.                                                                                  Бережеш дерево         бережеш життя.                                                                                         Не звик ліс                    - до наших коліс.

Земля - наш дім,          природа - наша мати.
Немає ліпшої краси,   ніж гаї та ліси.
Нема дерева - посади, є дерево – бережи.

Не плюй у криницю   - доведеться води напитися.

  • Люди повинні піклуватися про екологію нашого світу. Правильно поводити себе у середовищі. Прораховувати правильно всі свої вчинки. Берегти природу.

 Підведення підсумків конкурсу .

ХІІІ.  Конкурс «Кмітливий та швидкий»

Розкласти  LEGO цеглинки із цифрами:

А) парні числа у порядку зростання, непарні числа – у порядку зменшення;

Б) парні числа – у порядку зменшення, а непарні – у порядку зростання.

Підсумок конкурсу

Підрахування балів. Визначення переможців. Нагородження емблемами.

ХІ. Підсумок заняття.

Сьогодні ви показали свої знання та уміння, вашу кмітливість та винахідливість.

До скорої зустрічі, друзі.

В такому ж хорошому, щирому крузі.

 (Звучить музика «Школа - продовження»)

 

1

 

docx
Додано
11 жовтня 2020
Переглядів
1927
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку