Математика
1 клас
Вчитель: Кручинкіна Г.А.
Тема. Додавання і віднімання в межах 10. Задача.
Мета. Формувати обчислювальні навички; активізувати уміння порівнювати, виконувати арифметичні дії з іменованими числами; креслити і порівнювати довжини відрізків, добирати коротку умову до задачі, записувати коротку умову, розв’язувати і записувати розв’язок та відповідь до задачі. Розвивати логічне мислення, вміння працювати в парі, вміння проводити самоперевірку та взаємоперевірку. Виховувати наполегливість, почуття взаємодопомоги.
Обладнання. Картки з прикладами, кубики лего, зошит, підручник, прнезентація.
Тип уроку. Закріплення вивченого.
Форма уроку. Урок-подорож.
Хід уроку
І. Організація класу.
Пролунав уже дзвінок,
Нас покликав на урок.
ІІ. Тема. План.
Сьогодні ми з вами вирушаємо у подорож до піку «Знань». А допоможе нам подолати всі перепони на шляху наші математичні знання і уміння. Ще в допомогу ми візьмемо: старання, наполегливість, витримку, взаємодопомогу.
ІІІ. Виконання плану.
1.Свою подорож ми розпочинаємо з підніжжя «Обчислень»
Гра «Хлоп, топ»
«райдужні приклади»
6+4=
9-8=
7-3=
2+4=
9-6=
3+2=
8-7=
Молодці. Чудово попрацювали, можемо продовжувати подорож.
2. Робота в друкованому зошиті. Іменовані числа.
Для подолання схилу «Порівнянь» нам необхідно згадати одиниці вимірювання. Які ми знаємо одиниці вимірювання?
-довжини
- маси
- місткості
а) презентація (лего)
см л кг
порівняй завдання 1 с.38
На нашому шляху прірва «Розрахунку»
б) розв’яжи завдання 2 с. 38
Молодці. Ми чудово подолали перешкоду, бо вміємо обчислювати приклади з іменованими числами.
3. Креслення відрізків.
На нашому шляху бурхлива гірська річка і допоможе нам її подолати уміння креслити відрізки. Які інструменти нам знадобляться?
Накресліть перший відрізок довжиною 6 см. Довжина другого на 2 см коротша. Напишіть в зошиті якої довжини буде другий відрізок.
Молодці. Чудово впоралися. Можна відпочити.
4. Фізхвилинка «Чика – ріка»
5. Робота з підручником. Задачі.
Ми з вами опинилися на озері «Задач».
Переплисти його нам допоможе човен. Щоб на нього потрапити необхідно обрати коротку умову до задачі.
Задача 2 ст. 108 підручника.
Переплисти на іншу сторону нам допоможе розв’язання задачі.
До годівниці припливло 5 карасів і 3 окуні. Скільки всього риби припливло до годівниці?
Молодці. Ми з вами подолали всі перепони до вершини гори знань. Які математичні уміння нам допомогли у цьому?
6. Сюрприз.
Від крапки 1 клітинка вниз, 2 вліво, 1 вниз, 2 вліво, 2 вниз, 3 вправо, 5 вниз, 1 вправо, 3 вниз, 1 вліво, 1 вниз, 2 вправо, 4 вгору,6 вправо, 3 вниз, 1 вліво, 1 вниз, 2 вправо, 7 вгору,1 вправо, 3 вгору, 1 вліво, 2 вниз, 7вліво, 5 вгору.
Песик допоміг нам коротким безпечним шляхом спуститися донизу.
ІV. Підсумок.
Яке завдання було складним? Виконання якого завдання сподобалося?
Ми з вами подолали весь шлях бо були уважними, наполегливими. І вміємо обчислювати приклади, порівнювати, знаємо одиниці вимірювання, вміємо креслити відрізки і розв’язувати задачі.