19 травня о 18:00Вебінар: Організація підсумкового повторення з предметів гуманітарного циклу наприкінці навчального року

Урок математики у 2 класі

Про матеріал
Урок розроблений на удосконадення навичок у математичних діях. Інформація цікава на сприймання дітям. Може використовуватися у 3 та 4 класах
Перегляд файлу

План-конспект уроку з математики у 2-Г класі

Тема: Використання математичних знань та способів дій для розв’язання навчальних і практичних завдань.

Мета: повторення та удосконалення знань про математичні дії

Обладнання: книга «Математика» 2 клас О. Гісь, І. Філяк; конструктор LEGO.

Хід уроку

І. Організація дітей.

Клас готовий працювати?

Додавати й віднімати,

Числа й вирази рівняти,

Вчасно руку піднімати,

Щоб складну задачу розв’язати.

Проспівав дзвінок –

Починається урок.

З ласки,

Маминої казки,

З щирого старання,

Цікавого навчання.

Клас готовий працювати? (Так)

Додавати й віднімати?       (Так)

На розряди розкладати?    (Так)

Вчасно руку піднімати?     (Так)

Вміло в групах працювати?        (Так)

Вирази й задачі розв’зати?         (Так)

Дзвінок до роботи уже кличе нас.

Країною знань мандрувати нам час.

Працюймо завзято і дружно усі,

Щоб всі молодцями були у кінці.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

  • Яке число передує числам 4, 6, 9. 
  • Які числа є наступними за числами 1, 3, 7.
  • Які числа є «сусідами» чисел 2, 5, 8.
  • Яке число є найменшим (найбільшим) одноцифровим числом?
  • Найменшим (найбільшим) двоцифровим?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Робота з цеглинками LEGO.

Зліва від себе покладіть 2 цеглинки, зліва на 1 більше. Скільки стало?

Складіть приклад на додавання і запропонуйте своєму сусідові його обчислити.  Поміняйтесь ролями.

  1. Обчислити приклади записані у віконцях і вставити у відповідний будиночок.

    

 

 

     
 

 

 

 

 

  1. Обчислити приклади і записати букви у відповідні клітинки.

3-2=

 

А

5-3=

 

В

6-3=

 

Д

8-4=

 

Ж

2+3=

 

З

2+4=

 

И

3+4=

 

І

4+4=

 

К

2+7=

 

М

5+5=

 

Н

12-1=

 

О

10+2=

 

П

9+4=

 

Р

6+8=

 

С

16-1=

 

Т

9+7=

 

У

13+4=

 

Ц

20-2=

 

Я

20-1=

 

Ь

 

12

13

11

9

7

10

19

 

 

 

 

 

 

 

  

 

2

7

3

13

7

5

11

8

 

 

 

 

 

 

 

 

13

7

5

10

6

17

18

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

14

16

9

1

 

 

 

 

 

  

9

10

11

4

6

10

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

16

15

 

 

 

 

  


Відповідь: промінь, відрізок, різниця, сума, множина, кут.

IV. Опрацювання нового матеріалу.

Робота в зошитах.

Записати і обчислити приклади на додавання і віднімання в межах 10.

Каліграфічна хвилинка.

У зошитах діти прописують за вчителем рядок цифр 1-10.

V. Фізкультхвилинка.

Руханка

«Верх вниз»

VI. Продовження роботи над темою уроку.

Робота з книгою (ст. 54-56)

  1. (Усно)Мишка Хвостя зголодніла. Обчисли вираз у ланцюжку з надкушених бубликів.

12+1-3+10+40+5-1=64

  1. Склади по дві рівності на додавання і по дві рівності на віднімання з кожної трійки чисел, які записав Буратіно.
  1. 5, 13, 18;
  2. 20, 60, 40;
  3. 49, 13, 36;

Відповідь: 5+13=18 18-13=5

 13+5=18 18-5=13

  20+40=60  60-20=40

 40+20=60 60-40=20

 13+36=49 49-13=36

 36+13=49 49-36=13

  1. Графічний диктант:

5 клітинок праворуч, 1- вниз, 3- ліворуч, 1- вниз, 4- праворуч, 1- вниз, 1- праворуч, 1- вниз, 1- ліворуч, 2- вниз, 3- ліворуч, 1- вгору. 2- праворуч, 1- вгору, 3- ліворуч, 2- вниз, 3- ліворуч, 1- вгору, 2- праворуч, 3- вгору, 1- ліворуч, 2- вгору.

  1. Придумай і запиши рівності відповідно до записів.

парне – парне = 10 непарне + непарне = 10

кругле – кругле = 10 парне + парне = 10

кругле + кругле = трицифрове.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. поставити в пустих клітинках фігури, яких не вистачає в певній логічній послідовності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

VІІ. Закріплення й узагальнення знань учнів.

Робота з LEGO.

  1. Викладіть із цеглинок пряму. Ламану.
  2. Робота у зошитах.

Побудувати відрізок довжиною 5 см.

Другий на 1 см довший.

VІІІ. Підсумок уроку.

Дуже ви були старанні-

Отже, всі були учні гарні.

І за труд вам на уроці

Вам подякувати хочу!

  • Чи справдилися ваші очікування на уроці?
  • Чи було вам цікаво?
  • Що вас здивувало?
  • Про що б ви хотіли більше дізнатися?
  • Який ваш настрій після уроку?

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 березня
Переглядів
123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку