18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Методична розробка уроку математики у 2 класі НУШ

Про матеріал
Тема: Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв`язування задач Мета: Узагальнити і систематизувати знання учнів; удосконалювати навички вивчених таблиць множення і ділення; розвивати увагу, спостережливість математичну пильність; виховувати уважність, старанність працелюбність Обладнання: ноутбук, таблиці, сигнальні картки, геометричні фігури, роздатковий матеріал, демонстраційний матеріал.
Перегляд файлу

Методична розробка уроку математики у 2 класі НУШ

Тема: Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв`язування задач

Мета: Узагальнити і систематизувати знання учнів; удосконалювати навички вивчених таблиць множення і ділення; розвивати увагу, спостережливість математичну пильність; виховувати уважність, старанність працелюбність

Обладнання: ноутбук, таблиці, сигнальні картки, геометричні фігури, роздатковий матеріал, демонстраційний матеріал.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ .Актуалізація та систематизація знань

  1. Математичний диктант
  • Яке число стоїть перед 99?
  • Назвати сусідів числа 20?
  • Суми чисел 10 і 6 поділити на 2
  • Різницю чисел 8 і 6 поділити на 2

Чому дорівнює добуток чисел? 3.5

                                                       2.7

                                                       3.9

                                                       2.6

  • Чому дорівнює частка? 10:2

 5:5

 6:1

  1. Взаємоперевірка
  2. Усний рахунок «Кращі рахувальникі
  • Як називають числа при додаванні?
  • Як називають числа при відніманні?
  • Як називають числа при множенні?
  • Назвати компоненти чисел при діленні?

*Таблиця х , : на 2,3.

4.  Математика самостійно – за картками (на карті України по областях  - записані приклади для розв’язування)

5. Фізкультхвилинка

Щось не хочеться сидіти

Треба трохи відпочити

Руки – вгору, руки – в боки

І зроби чотири скоки

Руки вище підіймай

Розведи їх в боки

Гучно плесни кілька раз,

За роботу – все гаразд!

6. Математика з другом за картками ( на картках сніжинках приклад для розв’язання)

7. Закріплення таблиці « Овочевий город» ( Діти по черзі обирають овочі і розв’язують приклади та сигнальними картками сигналізують результат відповіді.

8. Математика   письмово за підручником с.114 №4 – задача.

9. Усно « Допоможи Мікі–Маусу розв’язати приклади»

- Показують долоньку червону не правильну відповідь, зелену правильну

ІІІ. Підбиття підсумків

  • Чим ми займалися?
  • Про що дізналися?
  • Що найбільше сподобалось?
  • Оцінка уроку смайликом

ІV. Домашнє завдання с.88 №8, повторити таблицю множення на 2,3, почати вивчати таблицю на 4.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 березня
Переглядів
111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку