Методична розробка уроку математики у 2 класі НУШ
Тема: Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв`язування задач
Мета: Узагальнити і систематизувати знання учнів; удосконалювати навички вивчених таблиць множення і ділення; розвивати увагу, спостережливість математичну пильність; виховувати уважність, старанність працелюбність
Обладнання: ноутбук, таблиці, сигнальні картки, геометричні фігури, роздатковий матеріал, демонстраційний матеріал.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ .Актуалізація та систематизація знань
Чому дорівнює добуток чисел? 3.5
2.7
3.9
2.6
5:5
6:1
*Таблиця х , : на 2,3.
4. Математика самостійно – за картками (на карті України по областях - записані приклади для розв’язування)
5. Фізкультхвилинка
Щось не хочеться сидіти
Треба трохи відпочити
Руки – вгору, руки – в боки
І зроби чотири скоки
Руки вище підіймай
Розведи їх в боки
Гучно плесни кілька раз,
За роботу – все гаразд!
6. Математика з другом за картками ( на картках сніжинках приклад для розв’язання)
7. Закріплення таблиці « Овочевий город» ( Діти по черзі обирають овочі і розв’язують приклади та сигнальними картками сигналізують результат відповіді.
8. Математика письмово за підручником с.114 №4 – задача.
9. Усно « Допоможи Мікі–Маусу розв’язати приклади»
- Показують долоньку червону не правильну відповідь, зелену правильну
ІІІ. Підбиття підсумків
ІV. Домашнє завдання с.88 №8, повторити таблицю множення на 2,3, почати вивчати таблицю на 4.