7 червня о 18:00Вебінар: Як підготуватися та успішно пройти інституційний аудит закладу освіти

Розробка уроку Математики з теми:"Знайомство зі складеною задачею"

Про матеріал
Урок несе в собі таку мету та завдання: вчити розв’язувати задачі з двома взаємопов’заними запитаннями; вчити записувати розв’язання складених задач за діями з поясненням до кожної; розвивати мислення, пом’ять, мовлення; розвивати обчислювальні навички, увагу, кмітливість; формувати поняття складеної задачі, загального вміння розв’язувати складенні задачі; ознайомити із задачами, назапитання яких не можна відповісти, виконавши лише одну арифметичну дію; виховувати інтерес до вивчення математики
Перегляд файлу

Тема: Знайомство зі складеною задачею

Мета: вчити розв’язувати задачі з двома взаємопов’заними запитаннями; вчити записувати розв’язання складених задач за діями  з поясненням до кожної; розвивати мислення, пом’ять, мовлення; розвивати обчислювальні навички, увагу, кмітливість; формувати поняття складеної задачі, загального вміння розв’язувати складенні задачі; ознайомити із задачами,  назапитання яких не можна відповісти, виконавши лише одну арифметичну дію; виховувати інтерес до вивчення математики

Тип уроку: ознайомлення з новим матеріалом

Методи та прийоми: словесні( пояснення, бесіда), наочні(демонстрвція, ілюстрація), практичні(робота з підручником),  інтерактивні  методи( «Продовж реченння»)

Між предметна інтеграція: природознавство, літературне  читання

Здоров’язберігаючі технології: фізкультхвилинка

Обладнання: підручник з Математики, робочий зошит, мультимедійна презентація, ведмедик( плюшева іграшка)

Література: Скворцова С.О, Математика підруч. Для 2-класу загальноосвітніх навчальних закладів, Онопрієнко О.В. 2019 р.- ...  с.

                              Перебіг уроку

I-Організація класу

-Доброго дні, друзі!

-Сьогоднішній урок Математики у вас проведу я!

1)Привітання

 Щоб урок минув не марно,

  Працювати треба гарно

  Друзі, гуртом посміхнемось

   До роботи всі візьмемось

-Сьогодні з вами ми подорожуватимемо до країни Чисел

-Діти, погляньте, а хто це до нас завітав?

-Та це ж Ведмедик!!!

-Він є жителем країни Чисел

-А завітав він до нас, не спроста...Він  хоче поспостерігати за тим, як ви будете плідно та сумліно працювати!

-Тож, друзі, давайте покажемо Ведмедику, як ми можемо гарно працювати!

II-Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

1)Завдання з LEGO

-Друзі,  погляньте, у кожного з вас на партах є конструктор LEGO

-Давайте розв’яжемо завдання що у нас на слайді

-Конструктори різного кольру  відповідають  результату

-Тож, що у нас одержалося у першову, підніміть конструктор?

1)8+7=15

-А у другому?

2)29-10=19

-Третьому?

3)32-15=17

-Четвертому?

4)9+5=14

2)Хвилинка каліграфії

- Відкрийте свої зошитки, запишіть число, класна робота.

Дітки, погляньте , які цифри ви знайшли?

Тепер запишіть усі цифри, які ви знайшли на першому зображенні

-Отже, що одержалося ?(6,9,7,5,4,3,1)

-А тепер випишіть всі цифри, що знаходятьця на другому зобрааженні

-Що  одержалося?(3,1,4,6,7)

3) Математичний диктант

-Наступне завдання, візьміть свої ручки та запишіть

-Запишіть суму чисел 15 та 17(32)

-25 зменьшіть на 8(17)

-Запишіть суму чисел 8 та 48(56)

-33 зменьшіть  на 5(27)

-Запишіть суму чисел 7 та 14(21)

-Хто зачитає що одержалося?(32,17,56,27,21)

-Так, вірно, молодці!

4)(Робота з підручником)Вправа-2, сторінка-46

-Відкрийте ваш підручник на 45 сторінці, знайдіть завдання-2, прочитайте умову задачі

-Знайди значення виразів зручним для тебе способом

-Маринко, виходь до дошки і виконай перше...

1)17 – 8( 9)              2) 12 – 6 (6)

 3)14 – 7(7)              4)12 – 7 (5)

5)11 – 8 (3)               6)11 – 5(6) 

7)15 – 9 (6)               8)16 – 8 (8)

III-Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

-Сьогодні на уроці ми з вами дізнаємося, що таке складені задачі, і як їх правильно розв’язувати

- Ведмедик буде спостерігати за вами увесь урок, а в кінці він дасть подаруночки, усім тим хто плідно працівав

-Тож нумо до роботи!

V-Вивчення нового матеріалу

1) Робота над простими задачами

-Діти, послухайте задачу

(У Іванки було 12 іграшок, вона дала погратися, вона дала погратися іншим детям -4 іграшки. Скільки іграшок у неї залишилося?

-Скажіть з чого складається задача?(Із умови і запитання)

-Що таке умова задачи?( те, що нам відоме в задачі)

-Промовте умову цієї задачі

-Що таке запитання задачі?( те, що потрібно знайти в задачі)

-Промовте запитання дл цієї задачі

2)Ознайомлення зі  складеною задачею

-Діти, послухайте уважно

(У клітці було 7 синіх папуг і 8 зелених папуг. Продали 5 птахів. Скількт папуг залишилося в клітці)

((Ознайомлення із змістом задачі))

-Діти прочитайте задачу про себе

((Вивчення умови задачі))

-Про що йде в умові задачи?

-Скільки було синіх папуг?

-Скільки було зелених папуг7

-Що сталося з птахами?

-Скільки папуг продали?

-Про що запитується в задачі?

((Розбір задачі))

-Чи можемо ми дати відповідь на головне запитання задачи?

-Нам відомо, що спочатку у клітці було 7 синіх папуг , а зелених-8.Чи можемо ми дізнатися скільки всьго було папуг у клітці?Якою дією і який вираз ми запишемр?

1)7+8=15(п.)

-Якщо відомо,що продали 5 птахів.Чи можемо ми відповісти на головне запитання задачи?Якою дією і який вираз ми запишемо?

2)15-5=10(п.)

Відповідь: 10 папуг залишилося у клітці

-Діти, перед вами картки,  доповніть схему отриманим числом

Фізкульхвилинка

-По вашим очам, я бачу що ви втомилися, тож пропоную вам трішки відпочити. Встаньте

VI-Закріплення та узагальнення знань учнів

1)Розв’язання складених задач

(Карлосон за один день з’їв 10 банок вареня, а за другий день з’їв на 3 банки менше. Скільки всього банок вареня з’їв  Карлосон за два дні разом?)

-Діти, запишіть короткий запис до задачі

1 д.-10(б.)

1 д.-на 3 бю менше, ніж першого дня

-Прочитайте задачу про себе

-Про що йде в умові задачі?

-Скільки Карлосон з’їв банок вареня за 1 день?

-Скільки Карлосон з’їв банок вареня за 2 день?

-Про що запитується в задачі?

-Чи можемо ми дати відповідь на головне запитання задачи?

-Нам відомо, що Карлосон з’їв 10 банок вареня за 1 день. А за другий день на 3 меньше.Чимо можемо ми дізнатися скільки банок вареня з’їв Карлосон за другий день?Якою дією і який вираз ми запишемо?

1)10-3=7(б.)

Якщо нам відомо ,що за другий день Карлосон з’їв 7 банок вареня.Чи можемо ми дізнатися скільки всьго банок вареня з’їв Карлосон за два дні?Якою дією і який вираз ми запишемо?

2)10+7=17(б.)

Відповідь: 17 банок вареня з’їв Карлосон на два дні

2)Вправа в learningapps

-Наступним вамиш завданням є вправа в learningapps

-Виходьте по черзі до дошки

https://learningapps.org/display?v=piwcuhmg321

VII-Підсумок уроку та повідомлення домашнього завдання

-Подивіться на нашого Ведмедики, який він задоволений!

-Йому дуже сподобалося те, як ви сьогодні працювали. Тож він дарує вам ось таких разумненьких совеняток

2)метод «Продовж речення»

-Наш урок підійшов до завершення

-Я дізнася...

-Для мене було складно...

-Мені сподобалося...

-Мені запам’яталося...

3)Повідомлення домашньго завдання

-Ваше домашнє завдання буде завдання №127 та №128 на сторінці 49

-У завданні 127 вам потрібно  записати приклади, які  мають у собі від’ємне число

-У задачі 128 –потрібно розв’язати задачу так, як ми  розв’язували на уроці

-Урок завершено!Допобачення!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 березня
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку