Урок математики у 2 класі

Про матеріал
Тема. Засвоєння таблиці ділення на 4.Складання задачі за її розв’язком. Мета. Закріпити таблицю ділення на 4. Формувати вміння складати задачі за поданим розв’язком. Удосконалювати навички усних обчислень.Розвивати логічне мислення,увагу, пам’ять.Сприяти розвитку самостійності,навичок колективної співпраці в групах,старанності.
Перегляд файлу

 

Математика. 2 клас.

Доманчук Тетяна Іванівна,

вчитель початкових класів

вищої кваліфікаційної категорії,

вчитель – методист

Васильківський академічний ліцей «Успіх»

Тема. Засвоєння таблиці ділення на 4.Складання задачі за її розв’язком.

Мета. Закріпити таблицю ділення на 4. Формувати вміння складати задачі за поданим розвязком. Удосконалювати навички усних обчислень.Розвивати логічне мислення,увагу, память.Сприяти розвитку самостійності,навичок колективної  співпраці в групах,старанності.

Обладнання: мультимедійний проектор, компютер,слайди,схеми задач,картки для індивідуальної та групової роботи.

Тип уроку: закріплення знань і вмінь учнів.

Вид уроку: урок – гра.

Хід уроку

І.Організація класу. Привітання з гостями.

 - Діти,до нас завітало багато гостей. Подаруйте їм посмішку і чемно привітайтесь.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

                                Щоб знання великі мати,

                                Треба розум розвивати,

                                Наполегливість, терпіння         

                                А тоді прийде уміння.

                               Станеш ти тоді знавець.

                               Люди скажуть:»Молодець!»

  • Сьогодні 12 лютого. Число 12 – чарівне. Рік має 12 місяців. Брати – місяці об’єднались у 4 родини,які ми називаємо – пори року. Саме вони цілий рік господарюють у природі. Люди кажуть,що урізні пори року земля прекрасна. І взимку мріють про літо,а влітку – про зиму. Сьогодні всі пори року я запросила до нас на урок, щоб вони допомогли перевірити ваші математичні знання.

(Слайд 1.)

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку  .

  • Сьогодні на уроці ми закріпимо таблицю множення і ділення на 4,виконуючи завдання, які нам принесуть пори року.

(Слайд 2)      

ІV. Контроль, корекція і закріплення знань.

1. Гра »Очікування»

 - Яким сьогодні має бути урок?(Я хочу…)

 - щоб на уроці було цікаво…

 - успішно виконати завдання…

  - правильно все обчислити…

 - отримати гарну оцінку…

 – Навчальний рік розпочинається восени.Осінь пропонує вам перше завдання.

2. Робота в парі. Перевірка таблиці множення і ділення на 4.

(Слайд 3.)

3. Завданя на картках.

Зєднай вираз з правильною відповіддю.

                                             2

24 : 4                                                                        1                    

12 : 4                                             6

8 : 4                8

20 : 4                                                                                        9

36:  4                                                   5

16 : 4                                                                                                  10

32 : 4                                  3

28 : 4                                                                       7

4. Перевірна робота

 - Які числа не знайшли собі виразу?

5. Математична гра «Гімнастика розуму»

 - Як називаються числа при множенні?

 - Назви число в якому3дес.6од.

 - Зменш це число у 4 рази.

 - Сергійко був у бабусі 1 тиждень і 1 день. Скільки днів був Сергійко у бабусі?

 - Де розмножуються числа?

 - Бабуся попросила внучка купити 4 дес. яєць.А він купив 36.Чи виконав хлопчик прохання?

6. Каліграфічна хвилинка.

(Слайд 4)

(Зима принесла завдання.)

 - Записати каліграфічно цифру 4 стільки разів,скільки тобі років.

V. Розвиток математичних знань.

1. Робота в групах. Інтерактивне завдання» Прохання зими»

( 1гр. -Обчислити                            2гр. – Порівняти                     3гр. -Знаки            

1) 2 ∙ 9+10=28                                 2)  4 ∙6 ≤ 4 ∙8-3                           3)    32 -4

   (2+1)∙ 3=9                                           36:4≥  20:4+3                               32:4

   2∙ 8+4∙8=48                                       28:4 ≤ 4∙ 6                                      28:4

                                                                                                                     28+4

2.Перевірка (Слайди5,6,7.)

3.Гра «Комплімент» (Фізкультхвилинка)

4.Робота над задачею 631.

(Слайд 8)

5.Складання задачі 633 за розвязком.

1) 4 5=20(кг)

2) 20+17=37(кг)

6. Порівняти вирази.

(Слайд 9)

21:3 +16*16:4+20

4 4+24*36:4+11

20:4+61*10:2+61

7. Геометрична хвилинка.(Слайд)

 - У дівчинки був трикутник. Вона розрізала його по прямій лінії. Які фігури могли утворитися?

 - Периметр якого прямокутника можна знайти однією дією?

 - Накреслити квадрат із стороною 4см. Знайти периметр. 8.Самостійна робота. Приклади 636.

9.Перевірка самостійної роботи.

(Слайд 10)

VІ.Підсумок уроку.

Сьогодні на уроці ми закріпили вивчений матеріал. Вдосконалили навички множення і ділення на 4.

 - Чи здійснилися ваші очікування?

 -Я хочу подякувати вам за співпрацю.

(Слайд 11)

VІІ Завдання додому.

  • Літо приготувало для вас математичну розмальовку і картку літнього кольору.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Миронюк Руслана Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 лютого 2019
Переглядів
2247
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку