Математика. 2 клас.
Доманчук Тетяна Іванівна,
вчитель початкових класів
вищої кваліфікаційної категорії,
вчитель – методист
Васильківський академічний ліцей «Успіх»
Тема. Засвоєння таблиці ділення на 4.Складання задачі за її розв’язком.
Мета. Закріпити таблицю ділення на 4. Формувати вміння складати задачі за поданим розв’язком. Удосконалювати навички усних обчислень.Розвивати логічне мислення,увагу, пам’ять.Сприяти розвитку самостійності,навичок колективної співпраці в групах,старанності.
Обладнання: мультимедійний проектор, комп’ютер,слайди,схеми задач,картки для індивідуальної та групової роботи.
Тип уроку: закріплення знань і вмінь учнів.
Вид уроку: урок – гра.
Хід уроку
І.Організація класу. Привітання з гостями.
- Діти,до нас завітало багато гостей. Подаруйте їм посмішку і чемно привітайтесь.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Щоб знання великі мати,
Треба розум розвивати,
Наполегливість, терпіння
А тоді прийде уміння.
Станеш ти тоді знавець.
Люди скажуть:»Молодець!»
(Слайд 1.)
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку .
(Слайд 2)
ІV. Контроль, корекція і закріплення знань.
1. Гра »Очікування»
- Яким сьогодні має бути урок?(Я хочу…)
- щоб на уроці було цікаво…
- успішно виконати завдання…
- правильно все обчислити…
- отримати гарну оцінку…
– Навчальний рік розпочинається восени.Осінь пропонує вам перше завдання.
2. Робота в парі. Перевірка таблиці множення і ділення на 4.
(Слайд 3.)
3. Завданя на картках.
З’єднай вираз з правильною відповіддю.
2
24 : 4 1
12 : 4 6
8 : 4 8
20 : 4 9
36: 4 5
16 : 4 10
32 : 4 3
28 : 4 7
4. Перевірна робота
- Які числа не знайшли собі виразу?
5. Математична гра «Гімнастика розуму»
- Як називаються числа при множенні?
- Назви число в якому3дес.6од.
- Зменш це число у 4 рази.
- Сергійко був у бабусі 1 тиждень і 1 день. Скільки днів був Сергійко у бабусі?
- Де розмножуються числа?
- Бабуся попросила внучка купити 4 дес. яєць.А він купив 36.Чи виконав хлопчик прохання?
6. Каліграфічна хвилинка.
(Слайд 4)
(Зима принесла завдання.)
- Записати каліграфічно цифру 4 стільки разів,скільки тобі років.
V. Розвиток математичних знань.
1. Робота в групах. Інтерактивне завдання» Прохання зими»
( 1гр. -Обчислити 2гр. – Порівняти 3гр. -Знаки
1) 2 ∙ 9+10=28 2) 4 ∙6 ≤ 4 ∙8-3 3) 32 -4
(2+1)∙ 3=9 36:4≥ 20:4+3 32:4
2∙ 8+4∙8=48 28:4 ≤ 4∙ 6 28:4
28+4
2.Перевірка (Слайди5,6,7.)
3.Гра «Комплімент» (Фізкультхвилинка)
4.Робота над задачею 631.
(Слайд 8)
5.Складання задачі 633 за розв’язком.
1) 4 5=20(кг)
2) 20+17=37(кг)
6. Порівняти вирази.
(Слайд 9)
21:3 +16*16:4+20
4 4+24*36:4+11
20:4+61*10:2+61
7. Геометрична хвилинка.(Слайд)
- У дівчинки був трикутник. Вона розрізала його по прямій лінії. Які фігури могли утворитися?
- Периметр якого прямокутника можна знайти однією дією?
- Накреслити квадрат із стороною 4см. Знайти периметр. 8.Самостійна робота. Приклади 636.
9.Перевірка самостійної роботи.
(Слайд 10)
VІ.Підсумок уроку.
Сьогодні на уроці ми закріпили вивчений матеріал. Вдосконалили навички множення і ділення на 4.
- Чи здійснилися ваші очікування?
-Я хочу подякувати вам за співпрацю.
(Слайд 11)
VІІ Завдання додому.