Урок математики 2 клас
Тема уроку: Математика з LEGO
Мета уроку: удосконалювати навички обчислювання виразів, розв’язувати задачі за допомогою виразу; оформлювати короткий запис за допомогою цеглинок, знаходити периметр та площу прямокутника;будувати їх; розвивати кмітливість; логіку і мислення; дрібну моторику рук, орієнтування в просторі; творчі здібності учнів; виховувати акуратність і чіткість в роботі, інтерес до математики та бажання надавати допомогу в складній ситуації.
Організація класу: У світ математики ще один крок
допоможе нам зробити квест – урок.
Сьогодні ми вирушимо у подорож країною Математика.
Ми зустрінемося з різними перешкодами і нам доведеться показати свої знання і вміння, щоб подолати їх.
Покажіть за допомогою цеглинки , який у вас настрій.
Чудовий. З таким настроєм і починаємо нашу подорож.
І зупинка « Острів Обчислень.»
Від числа 97 відняти суму чисел 50 і 46. (1)
У скільки разів 27 більше, ніж 9. (3)
Ділене81,дільник 9.Знайдіть зачення частки.
До числа 3 додайте різницю чисел 66 і 63 (6)
На скільки 89 більше, ніж 82 (7)
Зменшуване 45, від'ємник виражений добутком чисел 5і8.Знайдіть значення різниці.
Чудово!
ІІ зупинка острів «Дослідження Задачі.»
І ми будемо працювати в команді.
Читаємо умову.
Покажіть короткий запис за допомогою цеглинок сістем.
Скдадіть вираз і запишіть на ваших планшетках. Чудово!
ІІІ зупинка острів «Дослідження Периметра та Площі»
Чим відрізняється периметр від площі? Периметр - це довжина замкнутої ламаної лінії. Площа - внутрішня поверхня фігури. Подивіться на дошку, нам лист, від кого? (від Буратіно)
Дорогі учні 2 класу!!!
Я знаю, що ви дуже любите математику! Скажіть, це правда????Тоді допоможіть моїм друзям, казковим чоловічкам!!! Їм потрібна ваша допомога!!!!!!!!!!!!!!!
ДОРОГІ ДІТИ!!!
Ми з моїми друзями хочемо зробити сюрприз для Білосніжки. Допоможіть нам!!! Ми хочемо побудувати для неї парк з розвагами. Довжина парку 8м, ширина 6 м. Побудуйте парк. Порахуйте! Чому дорівнює площа? Обчисліть периметр.
Це ми гноми!!
Чудово! Молодці! Я вами пишаюсь.Подорожуємо далі .
ІVзупинкаОстрів по курсу якийсь дивовижний.
Давайте до нього підійдемо ближче.
Візьміть килимки, поставте цеглинки на стартлінію і рухаємося за вказівкою.
Ч вперед
С назад
З назад
Б вперед
Ч назад
Ж назад
П назад
С назад
Ч назад
Б назад
Б назад
С вперед
Та це ж острів Дружби та Відпочинку. Він нам вказує шлях до зоопарку « Сафарі». На нас чекають дивовижні зебри, які нам підготували цікаву руханку.
Я читаю вірш, а ви виконуєте рухи на спині свого сусіда цеглинкою дупло.
Від хвоста і аж по вушка
В зебри смужка, смужка, смужка.
Не горохи, не клітинка,
Не малюнок на всю спинку –
Тільки смужка, смужка, смужка
Від хвоста і аж по вушка.
Vзупинка Робота в групах
1 група
Побудуйте дитячий майданчик прямокутної форми.Його довжина 7 м,
а ширина 5 м. Порахуйте! Чому дорівнює площа та периметр дитячого майданчику? м = 1 гудзик
2група
Побудуйте басейн, його довжина 8 м, а ширина 4 м Чому дорівнює площа та периметр басейну? м = 1 гудзик
3 група
Побудуйте спортивний майданчик, яку площу він займе, якщо відомо, що довжина майданчика 20 м,
а ширина 5 м. Порахуйте! Чому дорівнює периметр? м = 1 гудзик
Презентація робіт
Рефлексія.Покажіть за допомогою цеглинки.свій настрій та розуміння матеріалу:
Мені було на уроці комфортно й все зрозуміло
Мені було на уроці не зовсім комфортно, але все зрозуміло
Мені було на уроці не комфортно й не зрозуміло