Урок математики у 2 класі з лего

Про матеріал
Урок математики 2 клас Тема уроку: Математика з LEGO Мета уроку: удосконалювати навички обчислювання виразів, розв’язувати задачі за допомогою виразу; оформлювати короткий запис за допомогою цеглинок, знаходити периметр та площу прямокутника;будувати їх; розвивати кмітливість; логіку і мислення; дрібну моторику рук, орієнтування в просторі; творчі здібності учнів; вихову¬вати акуратність і чіткість в роботі, ін¬терес до математики та бажання надавати допомогу в складній ситуації.
Перегляд файлу

Урок математики  2 клас

Тема уроку: Математика з LEGO

Мета уроку: удосконалювати навички обчислювання  виразів, розв’язувати задачі за допомогою виразу; оформлювати короткий запис  за допомогою цеглинок, знаходити периметр та площу  прямокутника;будувати їх; розвивати кмітливість; логіку і мислення; дрібну моторику рук, орієнтування в просторі; творчі здібності учнів; вихову­вати акуратність і чіткість в роботі, ін­терес до математики та бажання надавати допомогу в складній ситуації.

Організація класу: У світ математики ще один крок

допоможе нам зробити квест – урок.

Сьогодні ми вирушимо у подорож  країною Математика.

Ми зустрінемося з різними перешкодами і нам доведеться показати свої знання і вміння, щоб подолати їх.

Покажіть за допомогою  цеглинки , який у вас настрій.

Чудовий. З таким настроєм і починаємо нашу подорож.

 

І зупинка « Острів  Обчислень.»

  • Математичний диктант з цеглинками Лего дупло. Подивіться на екран цеглинки закодовані.Я читаю вираз, а ви показуєте відповідь закодованою цеглинкою.

Від числа 97  відняти суму чисел 50 і 46. (1)

 У скільки разів 27  більше, ніж  9. (3)

 Ділене81,дільник 9.Знайдіть зачення частки. 

 До числа 3 додайте різницю чисел  66 і 63 (6)

 На скільки 89  більше, ніж 82 (7)

 Зменшуване 45, від'ємник виражений  добутком чисел 5і8.Знайдіть значення різниці.

Чудово!

 

ІІ зупинка острів «Дослідження Задачі.»

 І ми  будемо працювати в команді.

Читаємо умову.

Покажіть короткий запис за допомогою цеглинок сістем.

Скдадіть вираз  і запишіть на ваших планшетках. Чудово!

ІІІ зупинка острів «Дослідження Периметра та Площі»

Чим відрізняється периметр від площі? Периметр - це довжина замкнутої ламаної лінії. Площа - внутрішня поверхня фігури. Подивіться на дошку, нам лист, від кого? (від Буратіно)

Дорогі учні 2 класу!!!

Я знаю, що ви дуже любите математику! Скажіть, це правда????Тоді допоможіть моїм друзям, казковим чоловічкам!!! Їм потрібна ваша допомога!!!!!!!!!!!!!!!

ДОРОГІ ДІТИ!!!

Ми з моїми друзями хочемо зробити сюрприз для Білосніжки. Допоможіть нам!!! Ми хочемо побудувати для неї парк з розвагами. Довжина парку 8м, ширина 6 м. Побудуйте парк. Порахуйте!  Чому дорівнює площа?  Обчисліть периметр.

                                                    Це ми гноми!!

 

Чудово! Молодці! Я вами пишаюсь.Подорожуємо далі .

ІVзупинкаОстрів по курсу якийсь дивовижний.

 Давайте до нього підійдемо ближче.

Візьміть  килимки, поставте цеглинки на стартлінію і рухаємося за вказівкою.

Ч  вперед

С назад

З назад

Б вперед

Ч назад

 Ж назад

П назад

С назад

Ч назад

Б назад

Б назад

С вперед

Та це ж острів Дружби та  Відпочинку.  Він нам вказує шлях до зоопарку « Сафарі». На нас чекають дивовижні зебри, які нам підготували цікаву руханку.

Я читаю вірш, а ви виконуєте рухи на спині свого сусіда цеглинкою дупло. 

Від хвоста і аж по вушка

В зебри смужка, смужка, смужка.

Не горохи, не клітинка,

Не малюнок на всю спинку –

Тільки смужка, смужка, смужка

Від хвоста і аж по вушка.

Vзупинка  Робота в групах

1 група

Побудуйте дитячий майданчик прямокутної форми.Його довжина 7 м,

а ширина 5 м. Порахуйте! Чому дорівнює площа  та периметр дитячого майданчику?  м = 1 гудзик

2група

Побудуйте басейн, його довжина 8 м, а ширина 4 м Чому дорівнює площа та периметр басейну? м = 1 гудзик

 3 група

Побудуйте спортивний майданчик, яку площу він займе, якщо відомо, що довжина майданчика 20 м,

а ширина 5 м. Порахуйте! Чому дорівнює периметр? м = 1 гудзик

Презентація робіт

Рефлексія.Покажіть за допомогою цеглинки.свій настрій та розуміння матеріалу:

C:\Users\Admin\Desktop\Screenshot_29.jpgМені було на уроці комфортно й все зрозуміло

C:\Users\Admin\Desktop\Screenshot_29.jpgМені було на уроці не зовсім комфортно,  але все зрозуміло

C:\Users\Admin\Desktop\Screenshot_29.jpgМені було на уроці не  комфортно й не зрозуміло

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
2 січня 2023
Переглядів
385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку