19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Урок математики у 2 класі "Закріплення випадків додавання та віднімання, пов'язаних з нумерацією чисел. Прямий кут. Задачі на знаходження третього доданка".

Про матеріал

Формуємо поняття прямий кут, вдосконалюжмо обчислювальні навички додавання та віднімання чисел, розвиваємо вміння розв'язувати задачі на знаходження третього доданка, розвиваємо увагу та логчне мислення.

Перегляд файлу

Cухоєланецька загальноосвітня школа IIII ступенів

 

 

НА МАТЕМАТИЧНОМУ СТАДІОНІ

Урок математики у 2 класі

IMG_0467.JPG

 Засядько А.В.

ТЕМА: ЗАКРІПЛЕННЯ ВИПАДКІВ ДОДАВАННЯ Й ВІДНІМАННЯ, ПОВ’ЯЗАНИХ З НУМЕРАЦІЄЮ ЧИСЕЛ. ПРЯМИЙ КУТ. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ТРЕТЬОГО ДОДАНКА.

МЕТА: формувати поняття ПРЯМИЙ КУТ, вдосконалювати обчислювальні навички, розвивати вміння розв’язувати задачі на знаходження третього доданка, логічне мислення, па м’ять, увагу; сприяти зміцненню здоров’я учнів; виховувати почуття дружби, дисциплінованість.

ДЕВІЗ: Рахувати – точно! Реагувати – швидко! Працювати – дружно!

ОБЛАДНАННЯ: геометричні фігури, схеми задач, таблиця усних обчислень, м’яч, обруч, прапорець, аркуші паперу.

ХІД УРОКУ

1. РОЗМИНКА. УСНІ ОБЧИСЛЕННЯ,

-Надворі осінь, пташка вже у вирій відлітає,

Математичний стадіон у класі нас чекає.

-Якими хочете бачити себе на уроці?

СТАДІОН – сильними, творчими, активними, дружними, ініціативними, організованими, наполегливими.

-Що очікуєте від уроку?

ГРА «ДОЩИК»

-Бачу, хмарка налетіла! Давайте швидше рахувати, щоб оцю хмарку розігнати, бо дощ нам буде заважати на стадіоні працювати.

81-80     52 -2     24 – 20     60 +3     39 – 9      70 + 6     54 – 50

-Ось і дощик закінчився.Вирушаймо на стадіон.

2.ВИЗНАЧЕННЯ МЕТИ УРОКУ

-Давайте визначимо мету нашого уроку.

Ми повторимо……Ми дізнаємось про ………..Навчимося…………..

Будемо цінувати…………

-Які знання повинні мати в кінці уроку? Що повинні уміти?

3.АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

ШИКУВАННЯ (Каліграфічна хвилинка)

-Запишіть числа натурального ряду, починаючи з 35.

-Запишіть число, у якому 4 дес. 5 од., 8 дес. 3 од., 2 дес., 7 дес. 1од, 9.

-Яке число зайве? Чому? Що знаєте про це число?

СТРОЙОВІ ВПРАВИ

Гра «Сусіди», «Продовж ряд чисел», «ЗАДУМАНЕ ЧИСЛО».

КОМПЛЕКС ВПРАВ РАНКОВОЇ ГІМНАСТИКИ

-Пропоную з числом 13 зробити ряд операцій: розкласти, збільшити, зменшити, придумати приклади, скласти задачу, відповіддю яких буде число 13.

4.РОБОТА НАД НОВИМ МАТЕРІАЛОМ

СТРИБОК У ДОВЖИНУ З РОЗБІГУ

-Пригадаємо техніку стрибка: розбіг, поштовх, політ, приземлення.

Тож, почнемо з розбігу.

РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ (№300,№301)

РОБОТА З ГЕОМЕТРИЧНИМИ ФІГУРАМИ

Практична робота в парах.(На кожній парті – аркуш паперу.Діти за зразком вчителя згинають папірнавпіл. Ще раз навпіл. Утворився прямий кут.)

Гра «РОЗВІДНИКИ» (знайти прямі кути у класі, непрямі кути у косинця).

-А тепер – поштовх! (первинне закріплення нового матеріалу, №303)

-Увага! Політ!(накреслити прямий кут у зошиті)

-Всі справились? Отже, приземлились.Вітаю!

5.РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ УМІНЬ

-Давайте пограємо у футбол!

ГРУПОВА РОБОТА. ГРА «ФУТБОЛ»

Робота над задачами (№304 – письмово, №302 – усно)

6. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

РУХЛИВА ГРА «Дзеркало» ( з музичним супроводом)

7.ГІМНАСТИКА РОЗУМУ

-Повторили вивчене, ознайомились з прямим кутом, повчились розв’язувати задачі, залишилась ТВОРЧА РОБОТА.

ЕСТАФЕТА «Разом ми – сила!»

*Записати всі можливі двоцифрові числа, використовуючи цифри 2, 0, 5, 9.

*Задача.На вулиці бігали кролі. Усього вони мали 8 ніг. Скільки кролів було на вулиці?

*Вибрати тільки ті фігури, у яких є прямі кути.

*Скласти задачу на додавання.

*Обчислити: 4+5+6-10+8-3=10

8.ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

ВПРАВИ ДЛЯ ВІДНОВЛЕННЯ ДИХАННЯ

ГРА «Так чи ні»

*У квадрата всі сторони рівні

*У числі 57 7десятків

*Число 83 має сусідів 82 і 84

*Щоб утворити прямий кут, треба аркуш згорнути і скласти навпіл

*Трикутник має три кути і дві вершини

САМООЦІНКА

-Оцініть себе.Як працювали на уроці?

-Що було легко, важко, цікаво? Що було нового?

-Над чим ще треба попрацювати?

ВПРАВА НА УВАЖНІСТЬ

-Які спортивні вправи ми виконали? Порахуйте.

-Хто найуважніший?

(розминка, шикування, стройові вправи, комплекс вправ ранкової гімнастики, стрибок у довжину, футбол, рухлива гра, естафета, вправа на відновлення дихання – 9)

-Дякую за урок. Бажаю бути сильними, спритними, розумними, кмітливими!

 

 

 

 

  

 

 

 

docx
Додано
29 червня 2018
Переглядів
317
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку