11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Урок математики у 3 класі з теми "Множення трицифрового числа на одноцифрове (242 х3)"

Про матеріал
Розробка уроку математики у 3 класі з теми "Множення трицифрового числа на одноцифрове (242 х3)" за підручником Оляницька, Рівкінд)
Перегляд файлу

Тема. Множення трицифрового числа на одноцифрове (242 х3)

Мета. Закріплювати вміння множити двоцифрові, трицифрові числа на одноцифрові; розвивати мислення, пам'ять, увагу; виховувати потребу дбати про навколишній світ. 

Обладнання. Використання електронних ігор «Розумники», ілюстрації птахів, індивідуальні сигнальні картки.

                                     Перебіг уроку

І. Організація початку уроку

 Всі мерщій сідайте, діти!

Домовляймось не шуміти,

На уроці – не дрімати,

Руку вчасно піднімати!

ІІ. Повідомлення теми та завдань уроку, мотивація

  • Пригадаймо девіз уроку:

Не махай на все рукою,

Не лінуйся, а учись!

Бо чого навчишся в школі,-

Знадобиться ще колись!

  • Що ви очікуєте від уроку? (прийом «Мікрофон»)

ІІІ. Актуалізація знань

  1. Гра «Хто швидше?»
  • Пригадайте, які властивості множення знаєте?
  1. Виконання завдання з використанням електронних ігор «Розумники»
  • Для гарного настрою на уроці разом з Розумницею запустимо повітряного змія, але спочатку виконаємо завдання від неї , використавши переставний закон множення.
  1. Хвилинка каліграфії.
  • Навіть птахи замилувалися ,як красиво летить у небі наш повітряний змій. А за те, що ви взимку їх підгодовували ,наші пернаті друзі вам дуже вдячні і будуть допомагати  сьогодні на уроці, пропонуючи цікаві завдання та відкриваючи за  старанне виконання свої секрети.

Перше завдання від синичок: доки будете записувати сьогоднішнє число , пригадайте все, що про нього вам відомо (25 – двоцифрове, непарне, сусіди 24 і 26, ділиться на 5, складається з 2 дес.5 од. тощо)

Цікавинка від синички. Одна синичка до зими може назбирати і сховати до 15 кг насіння і зернят. Але…не завжди знаходить свою схованку. Через те й потребує нашої допомоги взимку. Щоб менше забувати, треба пам'ять розвивати! Як ми з вами !

  • А від горобчика – хвилинка каліграфії. Необхідно продовжити даний ряд: 345   300   40   5   346   … .. .

(Учні, які потребують допомоги, сигналізують червоними кругами).

  • Що цікавого знаєте про горобців? (люблять приймати пісочні ванни). Для чого? (так чистять пір’я від паразитів).

 

 

  1. Логічна розминка.
  • А от сорока перед тим , як вивести потомство, може побудувати з десяток гнізд і вибрати для себе найкраще. Пригадайте, для чого інші гнізда? (відволікатимуть увагу хижаків від справжнього)
  • Сорока посперечалася з  омелюхом та горобцем, хто з них найбільший. Розсудіть їх, якщо відомо, що горобець не більший за омелюха, а сорока не менша за омелюха.

Цікавинка від омелюха. Цей птах має таку назву, бо їсть ягоди омели. Його вважають красивим птахом, але таким, що не вміє гарно співати, а лише свистить, кричить. В перекладі на російську мову омелюх – це «свиристель» від слова «свист». Хто захоче послухати спів омелюха, то вдома перегляньте відео (на блозі класу)

                                Фізхвилинка

ІV. Вивчення нової  теми.

  1. Математичний футбол.
  • Нову тему ми вивчимо разом з повзиком. До речі, повзики – це горобцеподібні птахи, але менших розмірів. Ці птахи цікавляться, чи знаєте ви, що допоможе швидко множити трицифрове число на одноцифрове? (Знання таблиці множення)
  • От і доведемо повзику, що ми добре знаємо таблицю множення. Пограємо у математичний футбол. (Дві команди загадують одна одній по 5 виразів на табличне множення, обираючи , хто з команди відповідатиме. Неправильна відповідь - гол).
  1. Робота в парах.
  • Спробуйте пояснити  виконання множення трицифрового числа  на одноцифрове за № 705.
  • Яка пара готова ?

    1 крок. Розкласти.

    2 крок. Перемножити .

    3 крок . Додати.

  1. Гра «Я – вчитель»

Учні пояснюють усно виконання виразів за № 706 (1,2), потім письмово.

V. Узагальнення, систематизація та закріплення вивченого

  1. Прийом «Акваріум»

Група учнів у «акваріумі» обговорюють, як розв’язати рівняння № 707.

Запитання до інших учнів: чи згодні ?Аргументуйте.

  1. Самостійна робота (за варіантами - № 708, 709). Взаємоперевірка.
  2. Колективна робота над задачею  № 710(усно)
  3. Колективна робота над задачею  № 711 (письмово)

VІ. Підсумок

Чи здійснилися ваші очікування?Що було цікаво? Легко? Важко?

Нашим пернатим друзям було цікаво з вами на уроці. Вони ще обов’язково до вас завітають з новими цікавинками.

VІІ. Домашнє завдання. Виконати № 713, 714 (на високий рівень № 715 усно)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 серпня
Переглядів
8
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку