Урок математики у 3 класі за темою: "Арифметична дія множення. Повторення таблиць множення 2–5"

Про матеріал
Повторення навичок усного додавання і віднімання в межах 100; застосовування в обчисленнях таблиці множення чисел 2 – 5 і відповідні таблиці ділення; перевіряти правильність виконання додавання, віднімання, множення й ділення відомими способами; розрізняти парні та непарні числа; знаходити число, яке на кілька одиниць або у кілька разів більше (менше) від даного. Навчитися виконувати різницеве та кратне порівняння. Розв’язування цікавих завдань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики у 3 класі Презентацію підготувала вчитель початкових класів: Козаченко Юлія Миколаївна Арифметична дія множення. Повторення таблиць множення 2–5

Номер слайду 2

Хочете багато знати – треба дружно працювати ДЕВІЗ УРОКУ:

Номер слайду 3

НАШІ ЗАВДАННЯ НА УРОК: Повторити навички усного додавання і віднімання в межах 100; застосовувати в обчисленнях таблиці множення чисел 2 – 5 і відповідні таблиці ділення; перевіряти правильність виконання додавання, віднімання, множення й ділення відомими способами; розрізняти парні та непарні числа; знаходити число, яке на кілька одиниць або у кілька разів більше (менше) від даного. Навчитися виконувати різницеве та кратне порівняння чисел Розв’язувати цікаві завдання

Номер слайду 4

Хвилинка каліграфії 10 100 10 100 10 100 10 100 10 100 Десяте вересня Класна робота

Номер слайду 5

Усна лічба Міркуємо усно: Назвіть сусідів чисел: 85 87 89 86 88 32 50 34 52 36 54 53 51 33 35

Номер слайду 6

18 12 16 20 24 2 9 6 6 6 4 3 5 Вправа « Добери множники » з Lego - Знайдіть по два варіанти множників для кожного числа. - Числа показуйте за допомогою цеглинок Lego.

Номер слайду 7

Робота з малюнком 1. Скільки всього пар? Скільки чобітків у кожній парі? Скільки всього чобітків? Це 4 пари — 4 рази по два — 4 двійки:   2 • 4 = 8  (ч.)

Номер слайду 8

Робота з підручником Завдання № 2 – с. 33 - Розгляньте таблицю і пригадайте ідею дії множення. Доповніть записи (усно). 2 групи по 5 5 + 5 = 10 2 рази 5 • 2 = 10 Завдання № 3 - Дайте відповіді на запитання. Запишіть і обчисліть вирази на множення. 1) 3 • 5 = 15 2) 4 • 6 = 24 3) 5 • 4 = 20 Завдання № 4 Запишіть кожний добуток як суму однакових доданків. 5 • 3 = 5 + 5 + 5 = 15 2 • 7 = 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 14 3 • 4 = 3 + 3 + 3 + 3 = 12 5 • 5 = 5 + 5 + 5 + 5 + 5 = 25 1 • 4 = 1 + 1 + 1 + 1 = 4  

Номер слайду 9

Руханка

Номер слайду 10

Завдання № 7, № 11 Що більше ? Доповніть рівності. Що більше: • 9 разів по 2 чи 6 разів по З? • 8 разів по 3 чи 10 разів по 2? • 7 разів по 5 чи 9 разів по 4? • 4 рази по 5 чи 5 разів по 4?      18         18 2 • 9 = 3 • 6     35       36 5 • 7 < 4 • 9  24          20 3 • 8 > 2 • 10     20         20 5 • 4 = 4 • 5

Номер слайду 11

Завдання № 8 – с.37 - Прочитайте умову задачі. - Про що задача? - Що означає число 5 ? - Що означає число 8 ? - Яке питання в задачі? - Що треба знати, щоб знайти відповідь на питання: - Запишемо коротку умову та розв’язання. Розв'язування задачі з поясненням  30          32 5 • 6 < 8 • 4 Більше щупальців у чотирьох восьминогів.

Номер слайду 12

Домашнє завдання Вправа № 6 - с. 36 - Обчисліть та порівняйте.

Номер слайду 13

Що нового дізналися? Які завдання уроку здалися вам незвичними? Як потрібно працювати на уроці? Що найбільше запам'яталося? Підсумок уроку

Номер слайду 14

Ви сьогодні молодці!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондар Інна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
1364
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку