Урок математики в 1-2 класі-комплекті за підручником Заїки." Переставна властивість дії множення" 2 кл

Про матеріал
Нестандартний урок математики у 1-2 класах за підручником А. Заїки, розроблений для малокомплектноі школи.
Перегляд файлу

                                                    Урок математики

       2 клас                                                                               1 клас               

Тема: Переставнна власти-              Тема:Завданнння бджілки .                                                                                                 

вість  дії множення . Розв´я-          Вправи на засвоєння таб-

вязування рівностей. Роз-               лиць додавання числа 6. Побу-

в´язування задач на знахо-           дова ламаної.

дження суми одинакових   доданків.                                                                               

                          І  Організаційна частина

            ІІ  Фронтальна перевірка домашнього завдання.

         ІІІ   Актуалізація опорних знань.

1.Вступна бесіда

 Сьогодні на урок математики у нас незвичайний .  І сьогодні ми з вами помандруємо у казку.

Жила була на світі дівчинка Настя. Не було в неї нікого , ні батька, ні мами . А жила вона зі злою мачухою. Захотіла вона до Нового року квітів ,от і послала вона Настю в ліс. Нічого було робити Насті. От вона і пішла в ліс. Холодно. Снігу багато намело. Іде Настя,а назустріч їй зайчик .

От вона й питає:

-         Любий зайчику,допоможи мені знайти квіти!

-         Я б із задоволенням але навкруги сніг, квітів ніде немає. Але я тобі допоможу. Є у мене квітка семицвітна. Вона можливо,виконає твоє бажання , але спочатку виконай це завдання, обчисли вирази а то я ще маленький рахувати ще не вмію.

-         Давайте допоможемо Насті.

Подумайте!                                  Обчисліть усно.

4∙4÷8=                                          1+3=

6∙4÷8=                                          2+3=

(16+16)÷8=                                  3+3=

(80-16)÷8=                                   4+3=

(100-28)÷8=                                 5+3=

(23+9)÷8=                                     6+3=

(60-20)÷8=                                    7+3=

Перевіримо усно                      Коли я перевірю як справились 2,   3,  4,   8,  9,  4,  5.                  Із завданням складіть прикла-                                                                                      і                                                       ди і  розв´яжіть (розмальовки).

 Виконала чарівна квіточка бажання насті і опинилась дівчинка на квітучій галявині .Навколо в лісі мороз, холод, сніг ,а тут – сонечко і тепло. І ціла галявина квітів. Зраділа Настя.

Але, звідки не візьмись Баба-Яга .

В самоті нудьгує Бабонька Яга

ледве шкутильгає костяна нога.

Дуже баба рада гості дорогій

Та не дуже хоче помагати їй.

- Це моя галявина. А для того щоб назбирати квітів виконай мої завдвння.

           В Бабусі Ягусі хатинка жива

          Дві курячі ніжки вона не хова і

          Мерзнуть зимової днини ніжки у хатини.

Діти нам потрібно допомогти купити чоботи для хатини. Але ж для того щоб купити взуття потрібно знати тозмір ноги.  Давайте допоможемо їй у цьому.

3.Самостійна робота                  3.задачі

6+6=    12     Д                   а)У зайчика було 5 морквин і у      

64-16=     48     е                   кролика стільки ж. Запишіть рів-

32-25=   7       в                  ність:  5=5

15-10+5=   10       я                б)Мама зібрала з грядки 4 огірки і

9+18=   27      н               стільки ж помідорів. Запишіть рів-

35-28-7=      0         о                ність: 4=4

45-9-3=     33         с                Задача 1 ст.69

56-48+8=    16         т             курок-5

40+5+10=   55      и              півник-1

36+4=       40       й                курчат-2

- Отже, який розмір взуття у лісової хатини? ( дев’яностий).

- Тепер бабуся зможе купити взуття для хатини.

ІV  Вивчення нового матеріалу.

Наша Бабуся-Ягуся  вирішила зварити супчик і пригостити ним Настю.

           Їсти бабця захотіла

           Узялась мерщій до діла.

          Над багаттям в казані

           варить страви пресмачні.

         Ох і супчик вийшов лютий,

         Цілих 2 відра отрути.

-         Шкода вам Настю? – Для того, щоб отрута втратила свою силу, вам треба виконати нове завдання.

1.Пояснення нового          1. Самостійно №3(с. 69)

 Матеріалу.                         

c.95№1                                  

-         порівняйте ці 2 вирази   

-         Що у них спільного?          

-         Чим вони різниться?

-         Зробіть висновок.             Перевірка.

Правило.

2.Самостійна робота        2.  Задача2(с.69)

( по черзі до дошки)       Розглянемо малюнок.

С.95 №2                           - Хто із звіряток тримає перший

                                             доданок?

                                          Запишіть вираз у зошити.   

                   V  Фізкультхвилинка.  

Настуся вам  дуже вдячна за допомогу, але Бабуся Ягуся давно не бачила таких гарних дівчат і ніяк не хоче її відпускати.

В бабусі є ступа  , а в ступі можна зварити суп. Пере білизну в ній Бабуля .Відро це ,ночви, чавун, каструля. 

Бабуся свою ступу замика на ключ. Але біда ключ загубила вона.  І знову просить  Настю допомогти. А щоб замок відімкнути потрібно виконати завдання.

 

3.Самостійна робота            3. Задача

№4 с.95

Поділіть на групи:              На квітах сиділо 5 метеликів,

1)числові вирази                2 полетіло. Скільки метеликів 2)буквені вирази               залишилося?

3)рівності                           - що означає число 5?  2?

4)нерівності                       Повторіть запитання.

14+25        х∙4+25             - Яку дію потрібно виконати?

а∙5+а        6+а>7              Запишіть розв’язання .

48:6+5     85-5=80

64:8=8     8∙х<35

     Перевірка.                              № 4 самостійно.

 

Задача 5                                            Робота в зошитах.

                                                       

1 учень біля дошки.                

 

Наша бабуся нате і Ягуся. У неї постійні проблеми.

  Мітла у бабусі теж не дрімає,

 на ній у розвідку Ягуся літає.  

Якось літала Яга у гості до Лісовика і мітла зламалась і стала «ламана»

Побудуйте ламану і                Побудуйте ламану.

Знайдіть її довжину:               із трьох ланок.

2см 2мм,                                     №5, назвіть відомі

3см4мм,         }7см9мм             вам геометричні фігури.

2см3мм.

 

Відпустила Яга Настю та дозволила назбирати квіти.

 

А ви розв’яжіть прик-           Давайте збудуємо нове жит-

лади і з´ясуйте , що ще        ло  для баби Яги. Може вона

Потрібно для Яги.                і стане доброю.

 

« Дружба».                             Розмальовки.

 

       VI    Домашнє завдання.

С. 95 №6

      VII  Підсумок уроку.

-         Яке правило вивчили сьогодні?

-         Ви сьогодні добре попрацювали.

Молодці, урок закінчено.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 жовтня 2023
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку