Урок математики
2 клас 1 клас
Тема: Переставнна власти- Тема:Завданнння бджілки .
вість дії множення . Розв´я- Вправи на засвоєння таб-
вязування рівностей. Роз- лиць додавання числа 6. Побу-
в´язування задач на знахо- дова ламаної.
дження суми одинакових доданків.
І Організаційна частина
ІІ Фронтальна перевірка домашнього завдання.
ІІІ Актуалізація опорних знань.
1.Вступна бесіда
Сьогодні на урок математики у нас незвичайний . І сьогодні ми з вами помандруємо у казку.
Жила була на світі дівчинка Настя. Не було в неї нікого , ні батька, ні мами . А жила вона зі злою мачухою. Захотіла вона до Нового року квітів ,от і послала вона Настю в ліс. Нічого було робити Насті. От вона і пішла в ліс. Холодно. Снігу багато намело. Іде Настя,а назустріч їй зайчик .
От вона й питає:
- Любий зайчику,допоможи мені знайти квіти!
- Я б із задоволенням але навкруги сніг, квітів ніде немає. Але я тобі допоможу. Є у мене квітка семицвітна. Вона можливо,виконає твоє бажання , але спочатку виконай це завдання, обчисли вирази а то я ще маленький рахувати ще не вмію.
- Давайте допоможемо Насті.
Подумайте! Обчисліть усно.
4∙4÷8= 1+3=
6∙4÷8= 2+3=
(16+16)÷8= 3+3=
(80-16)÷8= 4+3=
(100-28)÷8= 5+3=
(23+9)÷8= 6+3=
(60-20)÷8= 7+3=
Перевіримо усно Коли я перевірю як справились 2, 3, 4, 8, 9, 4, 5. Із завданням складіть прикла- і ди і розв´яжіть (розмальовки).
Виконала чарівна квіточка бажання насті і опинилась дівчинка на квітучій галявині .Навколо в лісі мороз, холод, сніг ,а тут – сонечко і тепло. І ціла галявина квітів. Зраділа Настя.
Але, звідки не візьмись Баба-Яга .
В самоті нудьгує Бабонька Яга
ледве шкутильгає костяна нога.
Дуже баба рада гості дорогій
Та не дуже хоче помагати їй.
- Це моя галявина. А для того щоб назбирати квітів виконай мої завдвння.
В Бабусі Ягусі хатинка жива
Дві курячі ніжки вона не хова і
Мерзнуть зимової днини ніжки у хатини.
Діти нам потрібно допомогти купити чоботи для хатини. Але ж для того щоб купити взуття потрібно знати тозмір ноги. Давайте допоможемо їй у цьому.
3.Самостійна робота 3.задачі
6+6= 12 Д а)У зайчика було 5 морквин і у
64-16= 48 е кролика стільки ж. Запишіть рів-
32-25= 7 в ність: 5=5
15-10+5= 10 я б)Мама зібрала з грядки 4 огірки і
9+18= 27 н стільки ж помідорів. Запишіть рів-
35-28-7= 0 о ність: 4=4
45-9-3= 33 с Задача 1 ст.69
56-48+8= 16 т курок-5
40+5+10= 55 и півник-1
36+4= 40 й курчат-2
- Отже, який розмір взуття у лісової хатини? ( дев’яностий).
- Тепер бабуся зможе купити взуття для хатини.
ІV Вивчення нового матеріалу.
Наша Бабуся-Ягуся вирішила зварити супчик і пригостити ним Настю.
Їсти бабця захотіла
Узялась мерщій до діла.
Над багаттям в казані
варить страви пресмачні.
Ох і супчик вийшов лютий,
Цілих 2 відра отрути.
- Шкода вам Настю? – Для того, щоб отрута втратила свою силу, вам треба виконати нове завдання.
1.Пояснення нового 1. Самостійно №3(с. 69)
Матеріалу.
c.95№1
- порівняйте ці 2 вирази
- Що у них спільного?
- Чим вони різниться?
- Зробіть висновок. Перевірка.
Правило.
2.Самостійна робота 2. Задача2(с.69)
( по черзі до дошки) Розглянемо малюнок.
С.95 №2 - Хто із звіряток тримає перший
доданок?
Запишіть вираз у зошити.
V Фізкультхвилинка.
Настуся вам дуже вдячна за допомогу, але Бабуся Ягуся давно не бачила таких гарних дівчат і ніяк не хоче її відпускати.
В бабусі є ступа , а в ступі можна зварити суп. Пере білизну в ній Бабуля .Відро це ,ночви, чавун, каструля.
Бабуся свою ступу замика на ключ. Але біда ключ загубила вона. І знову просить Настю допомогти. А щоб замок відімкнути потрібно виконати завдання.
3.Самостійна робота 3. Задача
№4 с.95
Поділіть на групи: На квітах сиділо 5 метеликів,
1)числові вирази 2 полетіло. Скільки метеликів 2)буквені вирази залишилося?
3)рівності - що означає число 5? 2?
4)нерівності Повторіть запитання.
14+25 х∙4+25 - Яку дію потрібно виконати?
а∙5+а 6+а>7 Запишіть розв’язання .
48:6+5 85-5=80
64:8=8 8∙х<35
Перевірка. № 4 самостійно.
Задача 5 Робота в зошитах.
1 учень біля дошки.
Наша бабуся нате і Ягуся. У неї постійні проблеми.
Мітла у бабусі теж не дрімає,
на ній у розвідку Ягуся літає.
Якось літала Яга у гості до Лісовика і мітла зламалась і стала «ламана»
Побудуйте ламану і Побудуйте ламану.
Знайдіть її довжину: із трьох ланок.
2см 2мм, №5, назвіть відомі
3см4мм, }7см9мм вам геометричні фігури.
2см3мм.
Відпустила Яга Настю та дозволила назбирати квіти.
А ви розв’яжіть прик- Давайте збудуємо нове жит-
лади і з´ясуйте , що ще ло для баби Яги. Може вона
Потрібно для Яги. і стане доброю.
« Дружба». Розмальовки.
VI Домашнє завдання.
С. 95 №6
VII Підсумок уроку.
- Яке правило вивчили сьогодні?
- Ви сьогодні добре попрацювали.
Молодці, урок закінчено.