Урок математики в 1 класі " Десять. Десяток. Склад числа 10"

Про матеріал
Конспект уроку з математики 1 клас за темою " Десять. Десяток. Склад числа 10"
Перегляд файлу

Математика 

  Урок № 35

 Дата___________

Тема: Десять. Десятка. Склад числа 10.  Числова послідовність.

Мета: продовжити формування в учнів поняття числа, уявлення про утворення натурального ряду;  ввести поняття « число десять» ; навчити писати цифру 10 двома цифрами 1 і 0; порівнювати числа в межах 10; склад числа 10; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати акуратність.

Обладнання:  цифри; склад числа 10; таблиця; зошити, предметні малюнки, цеглинки « Лего», підручник, зошит з друкованою основою.

Тип уроку: вивчення нової теми.

                                              Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

1.Усна лічба.

Лічба предметів від 1 до 9; від 9 до1.

Гра « Продовжуй»

Лічба від 2 до 8; від 8 до 3; від 8 до4; від 3 до8.

2. Весела лічба.

У живім куточку в школі

Є три рибки у воді.

Ще сім рибок дасть Миколка

Скільки буде тоді риб?   (10)

3. Гра « Обери й обчисли»

- розвяжіть приклади ( усно)

   5 + 1           4 + 2         6 + 1            7 + 1               2 + 1              1 + 1           3 + 1

ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом

  1. Підготовча робота. Пригадайте, яку цифру ми вивчили на минулому уроці?

Вірш.    З шісткою ця цифра схожа

              Хто назвати її може?

              Вниз хвостом переверни

              І цю цифру назови.    (9)

  • Яка наступна цифра йде після 9?.
  • Яке число сьогодні ми будемо вивчати?   (10)
  1. Робота з предметними малюнками.
  2. Ознайомлення з друкованою цифрою 10.

Пять кошенят пісок копають              А двоє бавляться в траві    

На сонці троє загоряють.                       То скільки їх? Скажи мені?   (10)

  1. Ознайомлення  із записом числа 10
  • Пояснення і показ на дошці  ( звернути увагу , що число 10 позначається двома відомими цифрами 1 і 0; кожна цифра має свій будиночок – свою клітинку, тому цифру 10 записують у двох клітинках)
  • Робота в зошиті з друкованою основою.
  • Написання в зошиті цифри 10

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

  1. Практична робота з матеріалом для лічби ( цеглинки « Лего»)
  • Викладіть ліворуч 9 цеглинок, а праворуч 1.
  • Скільки всього цеглинок? (10)
  • Як отримали число 10?

 

 

  1. Робота з підручником .
  2. Склад числа 10 ( цеглинки « Лего»)

1 +9        2 + 8        3 + 7        4 + 6      5 +5      6 + 4         7 + 3        8 + 2      9 + 1

Руханка.

IV. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Робота в зошиті в клітинку.

Складання нерівностей за допомогою предметних  малюнків.

   10   >   7        7   <   10         8   >   6        6    <     8  

  1. Гра « День і ніч»

4 + 1      1 + 1       3 + 1     8 + 1       2 + 1       5   + 1       7  + 1     9  + 1

V.     Підсумок  уроку.

- Яке число вивчили?    Назвіть попереднє до 10.  Якими цифрами на письмі позначаємо число 10?

VI.   Рефлексія.

   

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 березня 2020
Переглядів
1616
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку