Урок
математики в 1 класі
(уявна подорож)
«ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО СКЛАД ЧИСЛА 8. ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ В МЕЖАХ 8. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ»
Тема: ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО СКЛАД ЧИСЛА 8. ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ В МЕЖАХ 8. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ
Мета:розглянути всі варіанти складу числа 8; вчити складати, розв'язувати й записувати рівності на додавання в межах 8; учити знаходити невідоме число способом підбору; розвивати мислення; виховувати старанність.
Тип уроку: уявна подорож.
На урок математики до нас завітала Чарівниця-Осінь. Вона прийшла попрощатися з нами і запросити нас в уявну подорож до осіннього лісу. Тож вирушаємо!
Погляньте: на деревах вже майже не залишилось листочків. Деякі пропонують на прощання вам цікаві математичні завдання
II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
1. Весела лічба(на осінніх листочках- віршовані задачі)
• Ось до класу на урок
Залетіло 6 сорок,
Дві пізніше прибуло.
Скільки всіх пташок було?
• У Наталочки в руці
Три кольорові олівці.
А в її подружки Віри,
Ось погляньте — аж чотири.
Полічіть-но всі оці
Кольорові олівці.
• У папуги Гоші
Було трохи грошей.
Він на них собі купив
Чобітки, пальто і бриль,
Й парасольку на додачу.
Скільки всіх нових речей
Він повіз собі на дачу?
Осінній ліс засумував, дітки! Навкруги тиша… Як ви думаєте, чому?
А давайте уявимо себе птахами, поімітуємо їхніми голосами…
(Діти забавляються)
Гра « Пташиний базар»
— Назвіть числа від 1 до 8.
— Назвіть «сусідів» числа 7, 4, 5 ,3
— Назвіть число, попереднє до числа 5, 4, 6
— Назвіть число, наступне до числа 2, 5, 7
III. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.
Не лише птахи, а й лісові звірята готуються до зими
Ось, наприклад, зайчик восени змінює свою шубку на світлішу і теплішу, щоб захищатися від ворогів, бути менш помітним взимку
Завдання 1 Допоможіть Зайчику
— Які числа живуть у цьому чарівному будиночку?
Заселіть вільні квартири.
А ось білочка робить восени запаси їжі, ховає їх у дуплі, щоб взимку смачно ними ласувати
Завдання 2 Білочка не може порівняти числа, бо пропустила урок у лісовій школі
— Порівняй числа
Їжачок пізньої осені впадає у зимову сплячку і міцно спить аж до весни
Завдання 3
Їжачок заплутався у математичних виразах і ніяк не може заповнити порожні клітинки
Яке ж число тут загубилося?
Фізкультхвилинка
Ми так розшумілися у лісі, що розбудили сойку і тепер, щоб пташка не сердилась – попрацюймо разом з нею
Сойка любить літати. Інколи вона долає велику відстань у пошуках їжі.
Давайте навчимо її вимірювати довжину відрізків і вона ніколи не загубиться у лісі
А ось її подружка синичка хоче разом з вами обчислити вирази
V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
Усім лісовим мешканцям було дуже приємно працювати разом з вами. У своїй лісовій школі вони обов’язково розкажуть про ваші успіхи з математики і будуть брати з вас приклад. А щедра Осінь сьогодні нагороджує вас смачними та корисними вітамінами за плідну роботу на уроці.
— Чого вчилися на уроці?
— Що нового дізналися?
— Що повторили?
ДОДАТКОВІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ