Мета: ознайомити учнів з поняттям «прямокутник», формувати вміння користуватися календарем; удосконалювати навички розв'язування задач на знаходження третього доданка; розвивати мислення, мовлення; виховувати любов до природи, бажання робити добрі справи.
Урок математики в 2 класі
Тема: «Ознайомлення з календарем. Прямокутник.»
Мета: ознайомити учнів з поняттям «прямокутник», формувати вміння користуватися календарем; удосконалювати навички розв'язування задач на знаходження третього доданка; розвивати мислення, мовлення;
виховувати любов до природи, бажання робити добрі справи.
Хід уроку
І. Організація класу.
(на дошці з'являється «вогник» з багаття).
- Це не просто багаття, а вогонь доброти. Він ледве горить. Якщо ми будемо робити добрі справи, вогонь не згасне,а
розгориться . Чи погоджуєтесь ви поділитись своїми вогниками «доброти», які є у ваших серцях?
II. Усний рахунок.
допомоги від людини.
- Хто, на вашу думку, найбільше потребує допомоги від людини взимку? (птахи)
- Ось і ще одну добру справу ми зробили. Вогонь розгорається. Тепер на цих деревах зможуть звити гнізда і виводити
пташенят птахи.
40-30 * 20 75-5 * 25
50+50* 100 60+4* 100
40 * 40-1 70 * 60+9
Після весни приходить найтепліша пора року - літо, (малюнок)
Задача 326 Робота над задачею
(синтез).
(30+30)-20= (30+20)-30= 30-30)+20= Зробимо огорожу для мурашника.
На цьому уроці ми обгородили 1 мурашник. А якби кожний учень обгородив хоча б 1 мурашник, яку Щ велику користь принесли б мурахи лісу.
Добру справу зроблено. Вогонь запалав яскравіше.
День за днем збігає літо, Осінь ступає на поріг. Назвіть осінні місяці.
Чотирикутник у якого всі кути прямі називається прямокутником.
Дома ви виконаєте №330 (усно). Додаткове завдання: №324 - виміряти довжину кожної сторони прямокутників.
VIII. Підсумок уроку.
Подивіться, яке велике багаття ми змогли розпалити своїми знаннями і добротою ваших сердець.
Наш час перебування у казці закінчується. А з братами-місяцями ви зможете зустрітися на календарях і у природі, (роздають календ арики).