Урок математики в 2 класі "Ознайомлення з календарем. Прямокутник"

Про матеріал

Мета: ознайомити учнів з поняттям «прямокутник», формувати вміння користуватися календарем; удосконалювати навички розв'язування задач на знаход­ження третього доданка; розвивати мислення, мовлення; виховувати любов до природи, бажання робити добрі справи.

Перегляд файлу

Урок математики  в 2 класі

 

Тема: «Ознайомлення з календарем. Прямокутник.»

 

Мета: ознайомити учнів з поняттям «прямокутник», формувати вміння користуватися календарем; удосконалювати навички розв'язування задач на знаход­ження третього доданка; розвивати мислення, мовлення;

виховувати любов до природи, бажання робити добрі справи.

 

Хід уроку

 

І.   Організація класу.

  •      Яка зараз пора року?
  •      Які ще пори року ви знаєте?
  •      Скільки місяців має кожна пора року?
  •      У якій казці живуть брати місяці?
  •      Хто з героїв казки вам подобається і чому?
  •      Чи хотіли б ви потрапити у казку до новорічного багаття? Це можуть зробити тільки добрі, чесні в працьовиті діти.
  •      Які добрі справи ви зробили вчора? Закриваємо очі і відправляємось у казку...

(на дошці з'являється «вогник» з багаття).

- Це не просто багаття, а вогонь доброти. Він ледве горить. Якщо ми будемо робити добрі справи, вогонь не згасне,а

розгориться . Чи погоджуєтесь ви поділитись своїми вогниками «доброти», які є у ваших серцях?

 

II.   Усний рахунок.

  •      Яка пора року закінчує і розпочинає рік? (малюнок)
  •      Назвіть зимові місяці.
  •       З основ економіки ви знаєте, що людина має багато потреб. Людина - це частина природи. І природа постійно потребує

допомоги від людини.

- Хто, на вашу думку, найбільше потребує допомоги від людини взимку? (птахи)

  •      Ну що ж - за роботу. Обчислимо і нагодуємо птахів зернятами: 7, 9, 8, 12, 6, 5 .

 

  1.   Яке число зайве? Чому? (12 - двоцифрове)
  2.   Збільшити на 4: (11,13, 12,10,9)
  3.   Зменшити на 5: 14, 12, 10, 13, 14. Підкладаємо полінце і вогонь розгорається.

 

  1.       Знаходження значень буквених виразів.
  •      На зміну суворій холодній зимі приходить красуня-весна. (малюнок)

 

  •      Назвіть весняні місяці.
  •      Якої допомоги чекає від нас природа весною? (посадити дерева, кущі...)

 

  1.      Робота в зошитах.
  •       Виконаємо завдання і дізнаємось, в якому порядку будемо садити дерева.
  •       Знайти значення виразу а-6, якщо а=10, а=12, а=18.

- Ось і ще одну добру справу ми зробили. Вогонь розгорається. Тепер на цих деревах зможуть звити гнізда і виводити

пташенят птахи.

  1.      Порівняння виразу і числа.

40-30 * 20 75-5 * 25

50+50* 100 60+4* 100

40 * 40-1 70 * 60+9

  •      Молодці! Наше багаття доброти збільшується.
  1.        Фізкультхвилинка.
  1.             Розв'язування задач.

 

Після весни приходить найтепліша пора року - літо, (малюнок)

  •      Назвіть літні місяці.

Задача 326 Робота над задачею

(синтез).

 

  •       Мурашки - дуже працьовиті комахи. Подивіться і виберіть правильний вираз для розв'язку задачі.

(30+30)-20=      (30+20)-30= 30-30)+20= Зробимо огорожу для мурашника.

На цьому уроці ми обгородили 1 мурашник. А якби кожний учень обгородив хоча б 1 мурашник, яку Щ велику користь принесли б мурахи лісу.

Добру справу зроблено. Вогонь запалав яскравіше.

  1.        Геометричний матеріал. Прямокутник.

 

День за днем збігає літо, Осінь ступає на поріг. Назвіть осінні місяці.

  •      Які добрі справи ми можемо зробити в саду, на городі? (зібрати урожай, обв'язати дерева, згорнути листя)
  •      Подивіться на геометричні фігури. Скільки прямих кутів у кожному чотирикутнику?

Чотирикутник у якого всі кути прямі називається прямокутником.

  •      Подивіться на дошку і знайдіть прямокутник.
  •      Ми прибрали все сухе листя - це ще одна добра справа.
  1.     Домашнє завдання.

 

Дома ви виконаєте №330 (усно). Додаткове завдання: №324 - виміряти довжину кожної сторони прямокутників.

 

VIII. Підсумок уроку.

Подивіться, яке велике багаття ми змогли розпалити своїми знаннями і добротою ваших сердець.

Наш час перебування у казці закінчується. А з братами-місяцями ви зможете зустрітися на календарях і у природі, (роздають календ арики).

  •      Які місяці мають по 30 днів? по 31 дню? по 28 днів?
  •      Що найбільше сподобалось на уроці?
  •      Що потрібно робити, щоб вогонь доброти ніколи не згас?

 

docx
Додано
1 травня 2018
Переглядів
4121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку