Урок-подорож до зоопарку "Закріплення вивченого матеріалу: додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток, знаходження периметра квадрата."

Про матеріал

Мета: повторити і закріпити знання учнів про додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток, про периметр квадрата, вчити знаходити невідомий від'ємник, продовжувати формувати вміння розв'язувати задачі, на дві дії, розвивати гнучкість мислення, точну математичну мову, виховувати любов до природи.

Перегляд файлу

Урок математики

Урок – подорож до зоопарку

Тема: Закріплення вивченого матеріалу: додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток, знаходження периметра квадрата.

Мета: Повторити і закріпити знання учнів про додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток, про периметр квадрата, вчити знаходити невідомий від'ємник, продовжувати формувати вміння розв'язувати задачі, на дві дії, розвивати гнучкість мислення, точну математичну мову, виховувати любов до природи.

Обладнання: Карта подорожі, малюнок ,,Зоопарк", поїзд з вагонами, короткий запис задачі, будиночки з прикладами, картки для індивідуального завдання.

 Хід уроку

  1. Організаційний момент.

Встали всі рівненько,

Вийшли всі з- за парт

Урок математики

Будем починать.

На дошці: ,,Математика – гімнастика розуму".

Девіз: ,,У нас ледарів нема".

  1. Актуалізація знань.

У нас сьогодні незвичайний урок. Ми здійснимо уявну подорож до зоопарку. Якщо правильно виконаєте завдання, то дізнаєтесь, яким

Видом транспорту вирушимо у дорогу.

Гра ,,Який транспорт"

1. 38-24= О Ї П Д З

40-10= 30 45 14 53 49

75-30=

36+13= (Поїзд)

56-3=

2. Отож, вирушаємо.

Щоб нам не прийшлося сумувати, в дорозі ми пограємо у гру ,,Поїзд" і дізнаємось, скільки пасажирів їде в останньому вагоні.

54 - -22 - +16 - -8 - +15 - -33 - ?

Вчитель роздає фішки тим, хто працює найкраще.

Отже, ми приїхали до Києва.

  1. Робота над темою уроку.
  1. Вхідний квиток до зоопарку отримає той, хто правильно виконає завдання Математичного диктанту.

Відкрили зошити, запишіть число і класну роботу.

(Зошит свій я відкриваю)

Нагадує вчитель, як правильно сидіти.

Хвилинка каліграфії.

20…2130…3140…4150

І так, працюємо, щоб отримати квиток (три учні на картках), один біля дошки.(листочки).

 Математичний диктант

а) Число 24 збільшити на 32.

б) Зменшуване 50, від'ємник 20, знайти різницю.

в) Різницю чисел 40 і 10 зменшити на 30.

г) Роги плямистого оленя мають довжину 9 дм., а гірського козла – на6 дм. довші. Яка довжина рогів гірського козла?

д) Пантера може стрибати на 12 метрів у довжину, а тигр на 5 метрів. На скільки метрів пантера стрибає дальше?

(два зошити мені, один читає).

Вчитель роздає фішки.

Отже, ми отримали квитки у зоопарк.

  1. Робота з підручником.

а) У клітці зоопарку під номером 1, знаходиться слон. Він подружиться з вами, якщо ви правильно виконаєте завдання N408.

(Подружились із слоном).

б)Якщо ви правильно виконаєте завдання, то дізнаєтесь, скільки років зебрі, яка знаходиться у клітці N2.

35-12=23 35-23=12

То скільки років зебрі?

У клітці N3 проживають веселі мавпочки. Відгадайте, які картки з числами вони забрали?

60-   =50 15-   =19 32-   =12

3. Фізкультхвилинка.

г) Верблюд дуже любить подорожувати поїздом. Тільки хвилюється чи вистачить усім купейних вагонів. Допоможіть розв'язати задачу верблюду. (Діти читайте скорочений запис на дошці).

К – 12 в 17в. на? більше.

Пл. - ?

Розбір задачі: Що знаходиться першою дією? Другою.

Перший учень біля дошки, решта самостійно працюють.(Перевірка карток).

д) Побудові Квадрата.

2. Діти, до вас звертається лев. Клітка де проживає лев, потребує ремонту. Давайте побудуємо для нього нову клітку. Але спочатку згадаємо, яка фігура називається ▲, ▀, ■.

Вчитель демонструє геометричні фігури.

  1. Потрібно знайти периметр ■ - ,тому що тигр і лев засперечалися чия клітка більша.

Р=5+5+5+5=20(см)- периметр квадрата.

Якщо ми подивимося на клітинки, то побачимо, що вони однакові.

3. Гра ,,Чий будинок"

 43

33 98 69 79

заєць 42+36       їжак 98-55        вовк64-31

 

29+40 67+31

5. Ну а тигр дає вам домашнє завдання. Він сердитий і повеселішає, коли ви його гарно

Домашнє завдання N413, N412 (На вибір).

Потрібно побудувати ■ або задачу.

Задача на знаходження третього доданку.

6. Підсумок уроку.

- Чи сподобалось вам у зоопарку?

Вирушаємо назад додому.

В кого є фішки – молодці.

В кого три і більше – медалі – найкращі математики.

Дякую за урок. Молодці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 травня 2018
Переглядів
906
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку