1
Предмет - математика.
Клас - 3 (інклюзивний). НУШ
Навчальна програма – Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б.
Порушення, які має дитина з ООП: дитина з функціональним порушенням органів мовлення. Неправильна артикуляція, пропуск, заміна звуків, що ускладнює розуміння мови іншими. Обмеженість у вираженні своїх думок, труднощі з підбором слів через недостатній словниковий запас.
Тема уроку. Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд.
Мета уроку:
формування предметних компетентностей в умінні виконувати письмове додавання трицифрових чисел, розуміти поняття розрядів (одиниць, десятків та сотень) та спрощувати процес додавання; удосконалення вміння розв’язувати задачі,
розвиток аналітичного мислення, пам’яті, уваги, навичок класифікації багатоцифрових чисел за кількістю цифр у їх записі, обчислювальних навичок, вміння застосовувати набуті вміння на практиці.
виховання допитливості, інтересу до математики.
Мета уроку для учня з ООП:
формування предметних компетентностей в умінні виконувати письмове додавання трицифрових чисел, розуміти поняття розрядів (одиниць, десятків та сотень) та спрощувати процес додавання;
розвиток мислення, навичок класифікації багатоцифрових чисел за кількістю цифр у їх записі, обчислювальних навичок, вміння застосовувати набуті вміння на практиці.
Тип уроку: комбінований
Дистанційний урок (синхронний режим).
Матеріали та обладнання: дошка Рadlet
Перебіг уроку
І. Організація класу та емоційне налаштування.
1.
Дзвоник вже сигнал подав,
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо –
Працювати починаймо!
2. Емоційне налаштування
Вушка, прислухайтесь!
Очка, придивляйтесь!
Носику, глибше дихай!
Ротику, посміхнись!
Спинки, розправляйтесь!
Ручки, піднімайтесь!
Нумо до роботи
Дружно всі взялись!
ІІ Перевірка домашнього завдання
ІІІ Актуалізація опорних знань
Специфіка організації освітньої діяльності для учнів класу |
Специфіка організації освітньої діяльності для учня з ООП |
Їм потрібно:
Учні самостійно записують числа і перевіряють із числами на слайді, (вони з’являються на ньому по закінченню часу, відведеному на виконання завдання) |
|
ІV Вивчення нового матеріалу
Сьогодні на уроці ми будемо вчитися письмово, «в стовпчик» додавати трицифрові числа без переходу через розряд та використовувати цей спосіб для швидкого обчислення виразів та під час розв’язування задач.
(Робота з дошкою Рadlet )
Діти, подивіться на дошку.
Щоб зручніше було додавати чи віднімати великі числа, придумали запис у стовпчик. Ознайомимось із правилами цього запису.
- В нас є два числа 352 та 246.
1) Пишу друге число під першим так, щоб одиниці були під одиницями, десятки під десятками, сотні під сотнями. Підкреслюю. Ставлю знак +.
2) Додаю спочатку одиниці. Пишу результат під одиницями.
3) Додаю десятки. Пишу результат під десятками.
4) Додаю сотні. Пишу результат під сотнями.
5) Читаю відповідь.
(Всі дії демонструються на дошці Рadlet)
Фізкультхвилинка
(Виконують і коментують учні за вибором вчителя)
V. Закріплення вивченого матеріалу
Робота над задачею (Ст. 70 № 278).
Специіка організації освітньої діяльності для учнів класу |
Специіка організації освітньої діяльності для учня з ООП |
Після детального аналізу задачі учні самостійно виконують в зошитах обчислення і звіряють відповідь. |
Під контролем асистента вчителя учень виконує обчислення на дошці Рadlet.
|
VІ. Підсумок уроку
Гра «Що нам допомогло»
Вчитель зачитує на дошці Рadlet пункти, а учні говорять що допомогло впоратися з завданнями. Вчитель відмічає їх відповідними знаками (галочками).
VІІ. Домашнє завдання
Виконати № 283 (обчислити тільки суми), № 284 (розв’язати задачу).