Актуалізація опорних знань та способів дії. Геометрична хвилинка.- Розгляньте рисунок на с. 63 навчального зошита. Яка фігура розташована ліворуч? [Це трикутник.] - На що він схожий? [Він схожий на косинець.] - Візьміть у руки косинець. Покажіть його прямий кут. Поставте косинець на парту так, щоб він торкався парти однією зі сторін прямого кута. Покажіть вершину прямого кута. Покажіть іншу сторону прямого кута. А тепер навколо цієї сторони зробимо повний оберт (ніби циркулем) косинця. Повільно обертаємо і спостерігаємо, яку фігуру опише третя сторона трикутника. Яку фігуру ви уявили? Чи схожа вона на зображену на рисунку праворуч? Це конус. Які предмети навколишнього середовища мають таку форму? [Цукерка «Стріла», паперовий пакет, ковпак тощо.] Зошит. Сторінка63
Завдання 3. Склади та розв'яжи рівняння за текстами задач. 2) Наприкінці осені тюлені роблять продушини в кризі, через які дихають усю зиму. Першого дня тюлені зробили 8 продушин. Скільки продуши вони зробили другого дня, якщо всього за два дні ними було зроблено 13 продушин?Підручник. Сторінка61ааа. Відповідь: продушин.
Завдання 6. Розв'яжи задачу. Гуска важча за курку, але легша за індика. Хто із цих птахів найважчий? Хто найлегший? На схемі-діаграмі зафарбуй смужку, яка позначає масу гуски, синім олівцем, масу курки — жовтим, а масу індика — червоним.Індик – найважчий. Далі – гуска. Найлегша – курка.