Урок математики в 3 класі "Складаємо і розв'язуємо прості рівняння"

Про матеріал
Презентація до уроку математики у 3 класі з вивчення теми "Складаємо і розв'язуємо прості рівняння".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Складаємо і розв'язуємо прості рівняння

Номер слайду 2

Емоційне налаштування та мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів. Сьогодні дуже важливий урок, протягом якого ми маємо з’ясувати, що вам вдається краще, над чим ще слід попрацювати. На наступному уроці ми будемо розв’язувати складніші рівняння,

Номер слайду 3

тож сьогодні намагайтесь бути дуже уважними до себе, щоб вчасно виявити труднощі і спрямувати всі зусилля на їх подолання. Наприкінці уроку кожний із вас розкаже про результати власних навчальних досягнень. Бажаю всім успішної роботи на уроці.

Номер слайду 4

Актуалізація опорних знань та способів дії. Геометрична хвилинка.- Розгляньте рисунок на с. 63 навчального зошита. Яка фігура розташована ліворуч? [Це трикутник.] - На що він схожий? [Він схожий на косинець.] - Візьміть у руки косинець. Покажіть його прямий кут. Поставте косинець на парту так, щоб він торкався парти однією зі сторін прямого кута. Покажіть вершину прямого кута. Покажіть іншу сторону прямого кута. А тепер навколо цієї сторони зробимо повний оберт (ніби циркулем) косинця. Повільно обертаємо і спостерігаємо, яку фігуру опише третя сторона трикутника. Яку фігуру ви уявили? Чи схожа вона на зображену на рисунку праворуч? Це конус. Які предмети навколишнього середовища мають таку форму? [Цукерка «Стріла», паперовий пакет, ковпак тощо.] Зошит. Сторінка63

Номер слайду 5

Усна лічба. Самостійна робота. (Виконується за картками з друкованою основою.)1 варіант2 варіант

Номер слайду 6

Рухлива вправа для очей

Номер слайду 7

Формування вмінь і навичок. Закріплення вивченого. Хвилинка каліграфії. Напишіть каліграфічно число, яке:у 8 разів більше, ніж 9. Відповідь: 72.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Завдання 1. З’єднайте рівняння і число, яке є його розв’язком. Зошит. Сторінка623 ∙ х = 910 : b = 5с : 6 = 3 235151823

Номер слайду 10

Завдання 2. Розв’яжи рівняння. Зошит. Сторінка62aaa. Відповідь: a ххх. Відповідь: х

Номер слайду 11

Фізкультхвилинка

Номер слайду 12

Підручник. Сторінка61 Завдання 3. Склади та розв'яжи рівняння за текстами задач. 1) Довжина тіла тюленя-самця – 30 дм. Самка менша від самця. Яка довжина тіла самки, якщо різниця між їхніми довжинами – 4 дм?ссс. Відповідь: дм.

Номер слайду 13

Завдання 3. Склади та розв'яжи рівняння за текстами задач. 2) Наприкінці осені тюлені роблять продушини в кризі, через які дихають усю зиму. Першого дня тюлені зробили 8 продушин. Скільки продуши вони зробили другого дня, якщо всього за два дні ними було зроблено 13 продушин?Підручник. Сторінка61ааа. Відповідь: продушин.

Номер слайду 14

Завдання 3. Склади та розв'яжи рівняння за текстами задач. 3) Скільки рибин утекло від тюленя, якщо він упіймав 15 рибин, а вдалося з'їсти лише 9?Відповідь: рибин.ххх

Номер слайду 15

Завдання 3. Склади та розв'яжи рівняння за текстами задач. 4) Маса новонародженого тюленя становить 25 кг. Скільки кг набрало дитинча тюленя, якщо через певний час його маса становила 52 кг?Відповідь: кг.ууу

Номер слайду 16

Завдання 6. Розв'яжи задачу. Гуска важча за курку, але легша за індика. Хто із цих птахів найважчий? Хто найлегший? На схемі-діаграмі зафарбуй смужку, яка позначає масу гуски, синім олівцем, масу курки — жовтим, а масу індика — червоним.Індик – найважчий. Далі – гуска. Найлегша – курка.

Номер слайду 17

Завдання 5. Доповни нерівності так, щоб вони були істинними. Поцікався, які числа записали інші учні. Разом зробіть висновок про те, які це мають бути числа. Зошит. Сторінка63

Номер слайду 18

Зошит «Працюю самостійно» № 1: сторінка 22, «Складаємо і розв’язуємо прості рівняння», № 81 (порівняти математичні вирази); № 82 (розв’язати задачу за допомогою рівняння). Пояснення завдань домашньої роботи.

Номер слайду 19

Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів. Розкажіть про результати власних навчальних досягнень, починаючи речення словами із вправи «Веселка»:

Номер слайду 20

Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів. Вправа «Веселка». Я не міг, не хотів це робити. Я це робив, але не вдалося. Я це робив з допомогою. Я це робив, хоча були помилки. Я це робив, але не відразу. Я це зробив. Це було дуже просто!

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
12 березня 2023
Переглядів
899
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку