Дана методична розробка уроку для 5 класу відповідає програмі “Математика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів", яка затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. Завдання для уроку використані з підручника “Математика 5 клас" авторів А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір, рік видавництва 2018.
Запропонований урок є третім уроком з розділу “Звичайні дроби". Дана методична розробка уроку містить різні форми і методи роботи, зокрема фронтальну, індивідуальну, групову, роботу в парах. Застосування на уроці мультимедійної презентації дає змогу унаочнити актуалізацію опорних знань учнів.
Дана розробка буде корисною для вчителів, які викладають математику в 5 класі.
Розробка уроку математики в 5 класі
на тему “Порівняння звичайних дробів”
Методичні рекомендації: Дана методична розробка уроку для 5 класу відповідає програмі “Математика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів”, яка затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. Завдання для уроку використані з підручника “Математика 5 клас” авторів А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір, рік видавництва 2018.
Запропонований урок є третім уроком з розділу “Звичайні дроби”. Дана методична розробка уроку містить різні форми і методи роботи, зокрема фронтальну, індивідуальну, групову, роботу в парах. Застосування на уроці мультимедійної презентації дає змогу унаочнити актуалізацію опорних знань учнів.
Дана розробка буде корисною для вчителів, які викладають математику в 5 класі.
Тема: Порівняння звичайних дробів.
Мета: познайомити учнів з правилами порівняння дробів; закріпити поняття правильного і неправильного дробу; формувати навички запису, читання та порівняння звичайних дробів; формувати уміння розв’язувати задачі на знаходження числа за його дробом; розвивати логічне мислення; виховувати любов до предмету
Тип уроку: формування умінь та навичок
Обладнання: мультимедійний проектор, презентація до уроку, завдання для гри
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ Актуалізація опорних знань
2) Самоперевірка письмового домашнього завдання за зразком
1) Розв’язання задачі:
У класі 40 учнів. З них - дівчатка. всіх дівчаток мають по одній косі, - робить хвостик, - модно підстрижені, решта вплітає у своє волосся по великому банту. Скільки чудових бантиків спостерігає Сашко під час пояснення вчителем нового матеріалу?
2) Перестав цифри різними способами так, щоб дістати: а) неправильний дріб із дробі ; б) правильний дріб із дробі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
1. Допоможи Сергійку
Мама доручила Сергію купити продукти. На хліб Сергій витратив всіх грошей, на молоко , на овочі і на морозиво . Мама запитала, що коштує найдорожче. Допоможи Сергію відповісти на це запитання.
ІV. Сприймання і засвоєння навчального матеріалу
Зобразити на числовому промені числа . З’ясувати яке із чисел найбільше?
V. Формування умінь та навичок
Робота за підручником
№727
1) 2) 3) 4)
5) 6) 7) 8)
9) 10) 11) 12)
За зміну робочий повинен зробити за нормою 63 деталі. Але Іван Трудолюб виготовив норми. Скільки деталей виготовив за зміну Іван Трудолюб? На скільки деталей більше норми він зробив?
VІ. Підведення підсумків уроку
Творче завдання: Записати найбільший правильний дріб, знаменником якого є найменше трицифрове число.