Урок математики в 6 класі за програмою” Росток”
Тема: Висловлювання
Мета: формування уяви про висловлювання, тему і рему. Повторити правила знаходження частини від числа, і заходження числа за його частиною.
Тип уроку: формування знань, вмінь і навичок
Хід уроку
Перевірку домашнього завдання можна провести у вигляді тесту( з наступною перевіркою)
А) 3а; Б) 4а; В) 4
2. Спрости вираз m∙5∙3∙n
А) 8mn; Б) 15mn; В) 15
3. Виконай дію 324+6731
А) 6955 Б) 70В)7055
4. Як зміниться частка, якщо ділене збільшити у 3 рази
А) Зменшиться у 3 рази; Б) Збільшиться у 3 рази; В) Не зміниться
2. Актуалізація
Усне опитування:
З чого складається мова людини?
Як можна переконатися, що речення істинне?
3.Вивчення нової теми
- Що в математиці називається висловлювання
- Твердження бувають істинні і хибні
- Тема і рема
- Істинність математичних тверджень необхідно доводити
4. Вправи на закріплення:
Знайти у висловлюваннях тему і рему. Які з цих висловлювань істинні, а які хибні?
- У кожному жовтні 31 день
- Наступний день після середи- неділя
- Сума усіх десяти цифр дорівнює 45
- Існує найбільше двоцифрове число
- Існує найбільше натуральне число
5. Вправи на повторення
Щоб знайти від числа а, треба це число ____ на 9 і _____ на8.
Щоб знайти число, якого дорівнюють а, треба а ____на 3 і ______ на 4.
Щоб знайти яку частину число 6 становить від числа 10, треба 6 _____ на 10.
5. Підведення підсумків уроку