Урок математики в 6 класі "Розв’язування вправ і задач на множення і ділення простих дробів "

Про матеріал

Урок математики в 6 класі "Розв'язування вправ і задач на множення і ділення простих дробів" з використанням дидактичних ігор. Гра тільки зовні здається безтурботною і легкою. Насправді ж вона вимагає, щоб гравець віддавав їй максимум своєї енергії, розуму, витримки, самостійності.

Перегляд файлу

6 КЛАС

ТЕМА: Розв’язування вправ і задач на множення і ділення простих дробів

 

МЕТА: Вдосконалювати уміння і навички при множенні і діленні звичайних  

              дробів . Розвивати в учнів математичну кмітливість, інтуїцію,

              уважність. Виховувати культуру мовлення, терпіння.

 

Обладнання: Таблиця про результати гри, секундомір.

 

Назва

конкурсу

 

1 команда,

назва

 

2 команда,

назва

 

3 команда,

назва

Загальна

Кількість

балів

1

Допуск

 

 

 

 

2

Розминка

 

 

 

 

3

Розв’язування

рівнянь

 

 

 

 

4

Конкурс капітанів

 

 

 

 

5

Гра «Десять»

 

 

 

 

 

Підготовка до уроку

  1. Клас вибирає 3 учні в журі, яке виставлятиме бали та заповнюватиме таблицю результатів (загальна кількість балів).
  2. Решту учнів поділяють на 3 команди. Кожна команда обирає собі:

а) назву;              б) капітана.

 

Хід уроку

1.Допуск

 Учням з кожної команди пропонують задачі. Журі фіксує час, необхідний кожній команді, щоб розв’язати задачу. Яка команда витратить найменше часу, та відповідає першою, яка найбільше – останньою.

№1    Одна сторона прямокутника дорівнює дм, а друга – на дм менша від неї. Обчисліть периметр і площу прямокутника.

№2     Скільки коштує 1 м тканини, якщо за м заплатили 14 грн.?

№1    Обчисліть периметр і площу прямокутника, якщо одна його сторона дорівнює м, а друга – на м більша за неї.                                                      №2     Скільки коштує 1 кг печива, якщо за кг заплатили 14 грн.?

№1     Одна сторона прямокутника дорівнює м, а друга – на м менша від неї. Обчисліть периметр і площу прямокутника.

№2     Скільки коштує 1 кг цукерок, якщо за кг заплатили 17 грн.?       Журі підбиває підсумки.

 Задачі оцінюють у 5 балів.

 

2. Розминка

 На дошці для кожної команди записані приклади (за кожен, вірно розв’язаний,  приклад журі виставляє 1 бал).

 До дошки з кожної команди виходить по 1 учневі. Після того як хтось з них розв’яже приклад, на зміну йому виходить інший член команди. Команді, яка раніше від інших розв’яже приклади, можна додатково присудити 2 бали.

 

1 команда

2 команда

3 команда

1

2

3

4

5

6

 

3. Розв’язування рівнянь (до 4 балів)

Команда вибирає одного учня, який біля дошки розв’язує рівняння.

1 команда :      ;

2 команда :      ;

3 команда :       .

 

4. Конкурс капітанів (1 питання – 2 бали)

1. Який зі знаків, який застосовується в арифметиці, слід поставити між числами 4 і 5, щоб отримати число, більше від 4 і менше від 5? (Кому.)

2. Як із трьох сірників, не ламаючи їх, викласти число 4? (ІV.)

3. Катя і Влад склали гру, за умовою якої кожен з них записує на аркуші паперу натуральне число, потім ці числа перемножують. Якщо в результаті вийде парне число, переможе Катя, якщо непарне, - Влад. Чи може хтось із них весь час перемагати? (Так, Катя. Вона для перемоги записуватиме парні числа.)

4. У шаховому турнірі з трьома учасниками було зіграно 6 партій. Скільки партій зіграв кожен учасник? (4.)

5. Виписано підряд всі числа від 1 до 99. Скільки разів записана цифра 6?(20 разів)

5. Гра «Десять» - додаткове завдання   (Проводиться тоді, коли дві команди набрали однакову кількість балів; оцінюється до 2 балів.)

 У грі беруть участь капітани. Пропонується розв’язати завдання на швидкість.

1. Знайдіть число, якщо значення виразу становить 40 % від нього.

6. Підсумок. Домашнє завдання

 Учитель підбиває підсумки уроку разом з журі і вітає переможців, оцінює учнів.

           Д/З по підручнику.

 

 

docx
Додано
23 січня 2018
Переглядів
1093
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку