Урок математики в інклюзивному класі (1-й клас)

Про матеріал
Розробка для вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами. Урок математики для 1-го інклюзивного класу.
Перегляд файлу

         Підготувала

         Костів О.В.

         вчитель початкових класів

 Одеського ліцею № 71

 Одеської міської ради

 

Урок математики в інклюзивному класі  (1-й клас)

Тема:

Клас: Число та цифра 0. Додавання і віднімання числа 0.

            Задачі на знаходження суми.

Інклюзія: Число та цифра 0. Додавання і віднімання числа 0.

            Задачі на знаходження суми.

Мета:

-ознайомити учнів з числом та цифрою 0;

-навчитися додавати і віднімати число 0;

- удосконалювати знання про геометричні фігури;

- закріпити знання по розв’язанню задач на знаходження суми.

Формування ключових компетентностей:

  • розвивати вміння організовувати своє робоче місце;
  • розповідає про натуральні числа, визначає склад числа 1–9;
  • вирізняє геометричні фігури;
  • має уявлення про задачу;
  • досліджую навколишній світ засобами математики;
  • порівнює числа;
  • конструює на площині геометричні фігури.

Обладнання. Таблиця усних обчислень на додавання і віднімання числа 0; таблиця «Геометричні фігури»; Картки для поточного контролю знань; набір геометричних фігур, таблиця «Схема задачі на знаходження суми»

з/п

І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                      Учні класу

1.Контроль, корекція і закріплення знань.

Повторення вивченого на минулому уроці.

2. Усні обчислення.

а) Робота в парах. Гра «Метелик»

Додаток 1

 C:\Users\олеся\Desktop\дописати\Новый рисунок (3).bmp

Завдання з яким метеликом могло викликати труднощі? Чому? (ще не вчили як додавати число 0).

 

б) Самостійна робота, заповнення рядочків із пропущеними числами.

Індивідуально для кожного.

1? 3 4 ? 6 7 ? ? 10

Намалювати  стільки трикутників скільки попущено чисел.

Повторення властивостей геометричної фігури –трикутник, за допомогою роздаткових моделей.

Скількі кутів має ця геометрична фігура?

Скільки відрізків?

Як утворився трикутник?

Чи ламані ці відрізки?

Чи замкнені ці ланки?

 

Перегляд відео

Робота на картках. Позначити геометричні фігури за зразком. Назвати їх.

а________    

                           с 

                 А

 

        В               С

Чим відрізняються ці геометричні фігури?

У трикутника 3 кути, а у прямої та кривої –жодного (нуль) кутів.

Яким числом можна записати кількість кутів у кривої та відрізка?

 

Повідомлення теми та мети урока.

Дітки сьогодні ми будемо вивчати число та цифру 0. Вчитися додавати і віднімання число 0.

Вивчення нового матеріалу.

Підготовча вправа. Матеріал на дошці.

Числовий ряд. Порахувати в прямому та зворотньому порядку. Визначити місце числа та цифри 0 у числовому ряді.

Визначимо значення числа нуль, це не скільки.

Нуль утворюється шляхом віднімання числа самого від себе. Наприклад:

1-1=0;  5-5=0; 9-9=0.

Фізкультхвилинка.

Приклади на додавання і віднімання числа та цифри 0.

Роздатковий матеріал(картки)

C:\Users\олеся\Desktop\дописати\Новый рисунок.bmp C:\Users\олеся\Desktop\дописати\Новый рисунок (1).bmp

Пояснення. Якщо до поданого числа додати 0, отримаємо подане число.

C:\Users\олеся\Desktop\дописати\Новый рисунок (2).bmp

Пояснення. Якщо від поданого числа відняти 0, отримаємо подане число.

Розв’язують приклади:

1+0=1; 2+0=2; 3+0=3; 4+0=4; 5+0=5.

9-0=9; 8-0=8; 7-0=7; 6-0=6.

 

Гімнастика для очей.

 

 3. Закріплення.

а) Розв’язання задачі за малюнком.

Малюнки задачі подані в презентації.

 

Рефлексія

- Які число  ми навчилися сьогодні додавати і віднімати?

- Що означає число 0?

Оцініть, свою роботу на уроці сигнальними картками.

Якщо роботу виконували самостійно –покажіть зелений смайлик.

Якщо потребували допомоги вчителя- покажіть помаранчевий смайлик.

Якщо було не зрозуміло і потрібно ще раз пояснити – покажіть червоний смайлик.

G:\все\нуш наочність\НУШ НАОЧНІСТЬ 2 ЧАСТИНА\СИГНАЛЬНІ КАРТКИ\01.jpg C:\Users\олеся\Desktop\дописати\02.jpg

 

Для дитини з особливими освітніми потребами

Асистент вчителя за кожне правильно виконане завдання дитиною, дає йому геометричну фігуру. Наприкінці уроку дитина з цих фігур складає робота.

 

Асистент перевіряє розуміння учня, щодо вивченого матеріалу минулого уроку.

Учень прописує рядочки чисел 9, у зошиті за

зразком.

 

 

а) Робота в парах. Гра «Метелик»  Додаток 1

 

 

Асистент вчителя за кожне правильно виконане завдання дитиною, дає йому геометричну фігуру. Наприкінці уроку дитина з цих фігур складає робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

а)Учень отримує завдання на картці- намалювати на числа 8 і 9 відповідну кількість трикутників.

б) Самостійна робота, заповнення рядочків із пропущеними числами.

? 2 3  ? 5 6  ? ? 9 10

Повторення властивостей геометричної фігури –трикутник, за допомогою роздаткових моделей.

Перегляд відео

 

 

Робота на картках. Позначити геометричні фігури за зразком. Назвати їх.

Учень отримує завдання на картці – Математична розмальовка. З допомогою асистента обчислює скільки трикутників має кожна фігура (Додаток 1)

 

C:\Users\олеся\Desktop\images.jfif

Аналогічну завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Асистент читає умову.

Учень рахує яблучка, складає приклади.

.

 

                    

 

Працює з асистентом

Розв’язує приклади:

1+0=1; 2+0=2; 3+0=3; 4+0=4; 5+0=5.

9-0=9; 8-0=8; 7-0=7; 6-0=6.

 

Асистент дублює пояснення

вчителя. Всі задачі учень має на картці.

Гімнастика для очей.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Матеріали для друку
Інкл
Додано
2 січня 2023
Переглядів
597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку