Урок математики з елементами інтеграції
у 2 класі
Тема. Знайомимося з прийомом округлення. Обчислення виразів
Очікувані результати. Після цього заняття учні зможуть:
-
визначати склад числа 10, доповнювати одноцифрові числа до 10; пояснювати залежність суми від зміни одного з доданків, залежність різниці від зміни від’ємника;
-
пояснити і в подальшому застосувати прийом округлення при додаванні і відніманні з переходом через розряд у межах 20;
-
пояснювати логіку математичної дії;
-
оцінювати власний рівень досягнутих результатів і пояснювати свою думку;
-
формулювати судження про значення набутих знань у житті.
Хід уроку
І. Вступна частина
1. Налаштування на урок.
2. Розв’язування кросворда «Дніпро»
https://drive.google.com/open?id=1usaL3dE2Qk--ywXIPOqV9lT7lf1GsCTf
-
Каліграфічна хвилинка з Лего.
-
Отримані числа записати у порядку зростання і скласти башту з цеглинок Лего відповідних кольорів, накриваючи згори.
-
Взаємоперевірка у парах. Перевірка:
-
Бесіда за темою «Дніпро». Усне розв’язування задач.
-
Як пов’язані математика і річка Дніпро? («Мозковий штурм»)
-
Презентація «Цікаві факти про річку Дніпро». Звернути увагу на числа.
https://drive.google.com/open?id=136184UcXwz26p4OdIDcSWUaLG7TcAnBM
Записані числа: 3, 8, 2
70, 60, 40, 100, 50
-
Робота з числами (порівняння, складання задач)
-
Звернути увагу на круглі числа (підвести до теми уроку)
-
Руханка «Рибки»
https://www.youtube.com/watch?v=MEIDRBgmfjw
-
Розминка – робота в парах.
-
Доповнення по черзі чисел до 10.
-
Виконання завдання 1 на с.43 підручника
-
Усне опитування (Прийом «Незакінчене речення»)
https://drive.google.com/open?id=1nOlHnYfFR6C20ZjcCN1N6Qo8ymS-SSrx
https://drive.google.com/open?id=1P64r3tHF1gJKUE2OlxO_i9_zRftm_hLM
ІІ. Основна частина
-
Підготовка до ознайомлення з округленням - № 2, с.43
-
Робота в зошиті.
-
Обчислення виразів № 3 – фронтально біля дошки.
-
Обчислення виразів № 4, с.43 – з коментуванням з допомогою пам’ятки.
https://drive.google.com/open?id=1Xq0Zek0PP1RuTO9k_I4rnc_kOypvYmCc
-
Геометричне завдання (додатково)
-
На яку геометричну фігуру схожа річка? (На хвилясту лінію)
-
Як виміряти довжину річки (хвилястої лінії)?
-
Знаходження довжин ламаних ліній та порівняння ламаних.
(Розумники. Математика. Частина 2, тема 7, завдання 16)
-
Самостійна робота – обчислення виразів № 5, с.43
Взаємоперевірка.
Перевірка на дошці.
https://drive.google.com/open?id=1GADHbmwyHUFnykYg6nPKxIijdvAKDNWG
ІІІ. Підсумкова частина
-
Самооцінка з Лего. Будування діаграми.