Урок математики з елементами інтеграції у 2 класі за темою "Знайомимося з прийомом округлення чисел"

Про матеріал
Урок математики з елементами інтеграції направлений на розвиток ключових компетентностей: математичної грамотності, здатності спілкуватися рідною мовою, екологічної компетентності, інформаційно-комунікаційної компетентності, навчання протягом життя, громадянських та соціальних компетентностей, підприємливості та фінансової грамотності.
Перегляд файлу

Урок математики з елементами інтеграції

у 2 класі

Тема. Знайомимося з прийомом округлення. Обчислення виразів

Очікувані результати.  Після  цього заняття учні зможуть:

  • визначати склад числа 10, доповнювати одноцифрові числа до 10; пояснювати  залежність суми від зміни одного з доданків, залежність різниці від зміни від’ємника;
  • пояснити і в подальшому застосувати прийом округлення при додаванні і відніманні з переходом через розряд у межах 20;
  • пояснювати логіку математичної дії;
  • оцінювати власний рівень досягнутих результатів і пояснювати свою думку;
  • формулювати судження про значення набутих знань у житті.

 

Хід уроку

І. Вступна частина

     1. Налаштування на урок.

     2. Розвязування кросворда «Дніпро»

C:\Users\Admin\Desktop\Кросворд.JPG

https://drive.google.com/open?id=1usaL3dE2Qk--ywXIPOqV9lT7lf1GsCTf

  1. Каліграфічна хвилинка з Лего.
  • Отримані числа записати у порядку зростання і скласти башту з цеглинок Лего відповідних кольорів, накриваючи згори.

 

48

16

64

56

49

31

 

  • Взаємоперевірка у парах. Перевірка:

 

 

 

 

 

 

 

  1. Бесіда за темою «Дніпро». Усне розв’язування задач.
  • Як пов’язані математика і річка Дніпро? («Мозковий штурм»)
  • Презентація «Цікаві факти про річку Дніпро». Звернути увагу на числа.

https://drive.google.com/open?id=136184UcXwz26p4OdIDcSWUaLG7TcAnBM

Записані числа: 3, 8, 2

                            70, 60, 40, 100, 50

  • Робота з числами (порівняння, складання задач)
  • Звернути увагу на круглі числа (підвести до теми уроку)
  1. Руханка «Рибки»

https://www.youtube.com/watch?v=MEIDRBgmfjw

  1. Розминка – робота в парах.
  • Усний рахунок у парах.
  1. Доповнення по черзі чисел до 10.
  2. Виконання завдання 1 на с.43 підручника
  1. Усне опитування (Прийом «Незакінчене речення»)

https://drive.google.com/open?id=1nOlHnYfFR6C20ZjcCN1N6Qo8ymS-SSrx

https://drive.google.com/open?id=1P64r3tHF1gJKUE2OlxO_i9_zRftm_hLM

ІІ. Основна частина

  1. Підготовка до ознайомлення з округленням - № 2, с.43
  2. Робота в зошиті.
  1. Обчислення виразів № 3 – фронтально біля дошки.
  2. Обчислення виразів № 4, с.43 – з коментуванням з допомогою пам’ятки.

https://drive.google.com/open?id=1Xq0Zek0PP1RuTO9k_I4rnc_kOypvYmCc

  1. Геометричне завдання (додатково)
  • На яку геометричну фігуру схожа річка? (На хвилясту лінію)
  • Як виміряти довжину річки (хвилястої лінії)?
  • Знаходження довжин ламаних ліній та порівняння ламаних.

(Розумники. Математика. Частина 2, тема 7, завдання 16)

                  C:\Users\Admin\Desktop\Безымянный.jpg

  1. Самостійна робота – обчислення виразів № 5, с.43

Взаємоперевірка.

Перевірка на дошці.

https://drive.google.com/open?id=1GADHbmwyHUFnykYg6nPKxIijdvAKDNWG

ІІІ. Підсумкова частина

  1. Самооцінка з Лего. Будування діаграми.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 грудня 2019
Переглядів
1887
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку