Математична біржа 2 клас Тема "Назви чисел при множенні"

Про матеріал
ОР: ознайомлення з назвами чисел при множенні, над розв’язуванням вправ та задач, застосовуючи знання про дію множення; розвивати вміння складати задачі, обчислювальні навички, використовувати у мовленні назви компонентів та результатів дії множення; розвивати словесно-логічне мислення, шляхом аналізу умов задач, вміння працювати у групах, парах, навички самоконтролю, взаємоконтролю; виховувати охайність під час роботи, бажання прийти на допомогу, товариськість; збагачувати знання учнів про фінансову грамотність.
Перегляд файлу

Матем.       Дата ___________________

Вчитель Бондар Т.М.

Тема: Назви чисел при множенні. Задачі на множення. (с. 59-60)

ОР: ознайомлення з назвами чисел при множенні, над розв’язуванням вправ та задач, застосовуючи знання про дію множення; розвивати вміння складати задачі, обчислювальні навички, використовувати у мовленні назви компонентів та результатів дії множення; розвивати словесно-логічне мислення, шляхом аналізу умов задач, вміння працювати у групах, парах, навички самоконтролю, взаємоконтролю; виховувати охайність під час роботи, бажання прийти на допомогу, товариськість; збагачувати знання учнів про фінансову грамотність.

Хід уроку:

І. Організація класу, МНД, ПД

Евристична бесіда. Мотивація діяльності учнів  

- Сьогодні наш урок буде незвичайний. Ми проведемо його на математичній біржі.

- Що це таке? Ви були на ринку? Що там робили?

- Так от, біржа – це установа, де здійснюються торговельні та фінансові операції. Тобто, це той самий ринок. Особу, яка пропонує товар, продає, називають маклером. А особу, яка бере участь у купівлі, купує товар, – брокером.

- Сьогодні я буду маклером (продавцем), ви – брокерами (покупцями). Отже, сьогодні у продажу:

Каліграфічна хвилинка

Опитування

Математичний диктант

Назви чисел при множенні

Обчислення виразів

Фізкультхвилинка

Задача

Єврооблігації

Акційний товар

 

Валюта :

Увага

Дисципліна

Взаємодопомога

Згуртованість

Швидкість

Правильність

Це – валюта, за яку ви можете придбати будь – які товари. А я, у свою чергу, продати їх вам.

 

ІІ. АОЗ

  1. Перевірка д/з

На початку роботи математичної біржі зателефонуємо додому.

- Алло! У скількох виразах ви замінили дію додавання дією множення? (У 3-х)

Який результат прикладу 15*3? (45)

У кого не так?

Чому ви не змогли замінити дію додавання дією множення у прикладі 41+14? (Бо доданки різні)

Поки ми телефонували додому, то мені прийшло смс-повідомлення з відповідями до прикладів.

Переверімо.

45, 54, 55, 29.

29 – зайве число. 

На фондових біржах розраховуються доларами. На сьогодні курс долара 29 грн. Тому ми пропишемо число 29.

Своїми знаннями, увагою ви купили у мене каліграфічну хвилинку.

  1. Каліграф. Хв. (клітинка)

Пишу число 29 в одній клітинці. Діти, я гарно, правильно написала? (Ні.) Чому? (Тому що потрібно писати у двох клітинках.)

Учениця виправляє мою помилку, демонструючи на дошці правильне написання.

Робота учнів в зошитах, перегляд, подяка.

Своєю швидкістю, правильністю ви купили у мене усне опитування.

  1. Фронтальне опитування

29 це яке число? Доведіть?

Знайдіть суму  цифр у цьому числі.

Назви чисел при «+».

Знайдіть різницю цифр у цьому числі.

Назви чисел при «-».

Число 29 збільшіть на 3.

Число 29 зменшіть на 20.

Отже, щоб збільшити, потрібно….; щоб зменшити, потрібно … .

Ви купили у мене математичний диктант.

  1. М.д. (Учениця біля дошки)

Суму чисел 8 і 2 збільшити на 1 (11)

Різницю чисел 20 і 4 збільшити на 40 (56)

Запишіть цифрою, скільки лапок у 30 змій. (0)

Перевірка з дошки. Підніміть руку, в кого немає жодної помилки. Молодці!

В кого є помилки, то побажання.

 

Ви купили у мене наступне завдання – робота з цінними паперами.

 

ІІІ. ВТ

  1. Робота з підручником

Нашими цінними паперами є підручник.

Колективна робота № 2, с. 59

Як і в прикладах на додавання й віднімання, у прикладах на множення теж є імена: перший множник, другий множник, добуток.

А ви сучасні брокери? Тоді сфотографуйте на свій смартфон назви чисел, бо це на сьогодні є цінною інформацією.

Запишіть на дошці: Перший множник 4, другий 5. Добуток 20.

Отже, назви чисел при множенні…

Для таких обізнаних, кмітливих брокерів я можу продати наступне завдання

№ 1, с. 59

Замініть дію додавання дією множення.

Здобувачі освіти почергово працюють біля дошки.

Перевірка. У першому прикладі назвіть перший множник, в останньому прикладі – назвіть другий множник.

Отже, перший множник вказує на однаковий доданок, другий на – кількість однакових доданків.

 

Ви зі знижкою купили у мене фізкультхвилинку.

ІV ЗМ

Відпочивши, з новими силами ви можете купити у мене наступне завдання.

Але щоб купити у мене наступне завдання, пригадайте, з чого складається задача? (Умова, запитання.)

 

№ 7, с. 60 (колективна робота )

Аналіз задачі, короткий запис (малюнок), розв’язування, запис в зошити. 

 

  1. Робота в групах (диференційовані задачі)

Купіть у мене наступний товар, давши відповіді на запитання: що треба зробити, щоб розвязати задачу?

Прочитати задачу

Скласти короткий запис

Зробити аналіз

Думати над розв’язанням

Розв’язати задачу

 

Об’єднання в групи за купюрами

Правила роботи в групі

Повторення правил:

Говорити тихо

Не говорити всім одночасно

Вислухати кожного

Марно не сперечатися

 

№ 4, с. 59 (1 група вчитель, 2 – асистент)

 

Перевірка всіх задач

Я читаю задачу, учні – розв’язування.

 

Ви купили у мене єврооблігації. Це дуже цінна покупка, тому що вона покаже, які ви досвідчені фінансисти, брокери.

Самостійна робота

Взаємоперевірка

 

ІV. Підсумок уроку, рефлексія

Ми сьогодні ознайомилися з назвами чисел при додаванні (я навмисне роблю помилку). (помилка).  Де ми можемо застосувати ці знання?

 

V. Д/з

Ви вправні брокери, купували й виграли акційний товар, який я продам вам за вашу посмішку.

Домашнє завдання на Ліно, № 8, с.60.

 

Час роботи математичної біржі вичерпався. Дякую вам за урок.

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
24 листопада 2020
Переглядів
673
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку