Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Урок математики у 2 класі

Про матеріал
Конспект уроку математики для 2 класу за підручником Логачевської, Комар " Закріплення таблиці множення числа 2 " за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ
Перегляд файлу

Тема уроку. Закріплення таблиці множення числа 2

Мета:

  • Формування предметних компетентностей: закріплювати знання табличних прийомів множення числа 2, вдосконалювати обчислювальні навички учнів. Розвивати логічне мислення, кмітливість, творчу самостійність. Виховувати інтерес до вивчення математики.
  • Формування  ключових компетентностей: вміння навчатися, продуктивна співпраця в групі, засвоєння учнями способів перевірки, самоперевірки та оцінювання здобутих результатів, уміння вести здоровий спосіб життя та дбайливо ставитися до природи.

                                                       Хід уроку

І. Організаційний момент

Раді ми усіх вітати і урок розпочинати

  • Перевіримо, з яким настроєм ви прийшли сьогодні на урок. Помічники спікерів дістаньте індикатори настрою. Кожен прищепить свою прищепку

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку

-А почнемо ми наш урок із рахунку двійками від 2 до 20 та налаштування на роботу

- Пригадайте, з якою дією ми познайомились на минулих уроках математики? (З дією множення). А що таке множення? (Додавання однакових доданків). Як називаються числа при множенні? Таблицю множення якого числа ми вивчали?

- Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю множення числа 2, а також будемо розв’язувати цікаві вправи і задачі на застосування таблиці множення.

ІІІ. Повторення і закріплення вивченого матеріалу

- До нас на урок математики завітають чарівні гості. Вони дуже хочуть перевірити, чи гарно ви засвоїли таблицю множення числа 2. Тож будьте уважними і старанними.

1. Усний рахунок з Лего

- Перший гість – ось такий чудовий сніговик. І перше завдання від сніговика- усний рахунок з Лего. Приготуйте 6 цеглинок

2. Заміна виразів

- Якою дією можна замінити додавання однакових доданків? (Множенням)

Наш сніговичок пропонує замінити вирази на додавання виразами на множення. Працюємо усно, приготуйте 2 цеглинки.

- Молодці, гарно справилися з завданням.  Складіть цеглинки в кубик.

3. Повтор таблиці під музику

- А до нас уже поспішає другий чарівний гість. Він  пропонує повторити таблицю множення числа 2 під музику.

4. Робота з картками. Взаємоперевірка в парах

- Сніговик пропонує  попрацювати з картками. Вам потрібно обчислити

вирази на множення і вписати правильну відповідь. Хто швидко завершив, розминає пальчики м’ячиками.  Обміняйтесь картками для взаємоперевірки.

5. Хвилинка каліграфії. Перегляд відео. Технологія «Письмо з мішечками»

- А до нас уже поспішає третій сніговик.

- Зараз ми з вами пригадаємо, як правильно пишеться цифра 2 та пропишемо її у повітрі.

- Застосуємо технологію «Письмо  з мішечками» та каліграфічно пропишемо цифру 2 у зошиті

6. Робота з підручником. Обчислення виразів 2, с. 74

 2 стовпчики - на дошці з коментуванням, 3 стовпчик – усно в парі

7. Фізкультхвилинка «Зайчик»

- Сніговичок запрошує вас трішки перепочити разом із його лісовим другом зайчиком.

8. Робота над задачами

- Четвертий сніговичок пропонує нам попрацювати над задачами.

1) Робота в парі

-Усно скласти вираз для розв’язання задачі 6, с. 75

2) Робота над задачею про снігурів

  • На чотирьох гілках сосни сиділо по 2 снігурі, а на горобині 3 синички. Скільки всього птахів сиділо на деревах?
  1. 2 * 4 = 8(пт.)- снігурів;
  2. 8+3=11( пт.)

Відповідь: всього 11 птахів.

- Як ми можемо допомогти птахам взимку?

9. Робота в групі. Перехід в іншу групу. Пальчик – пальчик

-П’ятий сніговик пропонує вам трішки відпочити ти пограти в гру «Пальчик-пальчик».

Гра «Побудуй вежу». Самоперевірка

- Шостий сніговичок пропонує попрацювати в групі з цеглинками.

- Дістаньте кубики з цеглинками, розв’яжіть вирази та побудуйте вежу, розташувавши цеглинки за кольорами. 

- Перевірте правильність виконання.

- Поверніться на свої місця.

10. Робота в групі. Порівняння виразів на картці

- Розташуйте на дошці виконані завдання для перевірки.

-Зверніть увагу на капелюшки сніговиків та на цеглинки. Що ви помітили?

- У кого змінився настрій під час уроку перемістіть свою прищепку.

ІV. Підсумок уроку.

  1. Гра « Так чи ні».

- Повторювали таблицю множення, читали казку про сніговиків, працювали з Лего, будували вежу, дуже старалися.

  1. Самооцінювання
  • Сніговички пропонують оцінити свою роботу на уроці за допомогою сніжинок. Пограємо в гру «Снігопад»
  • Я хочу усіх привітати з наступаючими зимовими святами і побажати, нехай Новий рік стане для вас особливим і принесе вам багато щастя.
  • А моя сніжинка скаже вам, що ви дуже гарно попрацювали на уроці.

 

 

 

 

                                             

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 листопада 2020
Переглядів
612
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку