Тема уроку. Закріплення таблиці множення числа 2
Мета:
Хід уроку
І. Організаційний момент
Раді ми усіх вітати і урок розпочинати
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку
-А почнемо ми наш урок із рахунку двійками від 2 до 20 та налаштування на роботу
- Пригадайте, з якою дією ми познайомились на минулих уроках математики? (З дією множення). А що таке множення? (Додавання однакових доданків). Як називаються числа при множенні? Таблицю множення якого числа ми вивчали?
- Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю множення числа 2, а також будемо розв’язувати цікаві вправи і задачі на застосування таблиці множення.
ІІІ. Повторення і закріплення вивченого матеріалу
- До нас на урок математики завітають чарівні гості. Вони дуже хочуть перевірити, чи гарно ви засвоїли таблицю множення числа 2. Тож будьте уважними і старанними.
1. Усний рахунок з Лего
- Перший гість – ось такий чудовий сніговик. І перше завдання від сніговика- усний рахунок з Лего. Приготуйте 6 цеглинок
2. Заміна виразів
- Якою дією можна замінити додавання однакових доданків? (Множенням)
Наш сніговичок пропонує замінити вирази на додавання виразами на множення. Працюємо усно, приготуйте 2 цеглинки.
- Молодці, гарно справилися з завданням. Складіть цеглинки в кубик.
3. Повтор таблиці під музику
- А до нас уже поспішає другий чарівний гість. Він пропонує повторити таблицю множення числа 2 під музику.
4. Робота з картками. Взаємоперевірка в парах
- Сніговик пропонує попрацювати з картками. Вам потрібно обчислити
вирази на множення і вписати правильну відповідь. Хто швидко завершив, розминає пальчики м’ячиками. Обміняйтесь картками для взаємоперевірки.
5. Хвилинка каліграфії. Перегляд відео. Технологія «Письмо з мішечками»
- А до нас уже поспішає третій сніговик.
- Зараз ми з вами пригадаємо, як правильно пишеться цифра 2 та пропишемо її у повітрі.
- Застосуємо технологію «Письмо з мішечками» та каліграфічно пропишемо цифру 2 у зошиті
6. Робота з підручником. Обчислення виразів 2, с. 74
2 стовпчики - на дошці з коментуванням, 3 стовпчик – усно в парі
7. Фізкультхвилинка «Зайчик»
- Сніговичок запрошує вас трішки перепочити разом із його лісовим другом зайчиком.
8. Робота над задачами
- Четвертий сніговичок пропонує нам попрацювати над задачами.
1) Робота в парі
-Усно скласти вираз для розв’язання задачі 6, с. 75
2) Робота над задачею про снігурів
Відповідь: всього 11 птахів.
- Як ми можемо допомогти птахам взимку?
9. Робота в групі. Перехід в іншу групу. Пальчик – пальчик
-П’ятий сніговик пропонує вам трішки відпочити ти пограти в гру «Пальчик-пальчик».
Гра «Побудуй вежу». Самоперевірка
- Шостий сніговичок пропонує попрацювати в групі з цеглинками.
- Дістаньте кубики з цеглинками, розв’яжіть вирази та побудуйте вежу, розташувавши цеглинки за кольорами.
- Перевірте правильність виконання.
- Поверніться на свої місця.
10. Робота в групі. Порівняння виразів на картці
- Розташуйте на дошці виконані завдання для перевірки.
-Зверніть увагу на капелюшки сніговиків та на цеглинки. Що ви помітили?
- У кого змінився настрій під час уроку перемістіть свою прищепку.
ІV. Підсумок уроку.
- Повторювали таблицю множення, читали казку про сніговиків, працювали з Лего, будували вежу, дуже старалися.