Тема: Порядок дій у виразах з дужками. Різні способи читання виразів з дужками. Робота над задачами.
Хід уроку
-Наш урок почнемо, як завжди з усного рахунку
- Назвіть числа першого десятка, (1-9) четвертого,(30-39) шостого(50-59)
1) Повторення попереднього і наступного числа
(Табличка)
2) Усні обчислення з цеглинками лего
- ваше завдання: кожне число яке я назву збільшити на 10 та скласти за відповідями кольорову башточку з цеглинок.
50+10
70+10
80+10
30+10
60+10
40+10
3) Назви десятків та одиниць
- Згадайте назви розрядів числа? (Одиниці, десятки)
- Який розряд наймолодший?
Назвіть числа…
Запис дати:
12 23 34 45 …. 56 67 78
ОСНОВНА ЧАСТИНА
-Згадайте, якщо у виразі є дужки, то перша дія буде яка? (Дія в дужках)
Порівняйте вирази і скажіть, що в них спільного?
15-7+3=11 15-(7+3)=5
-Що відмінного?
- Чи змінилися відповіді?
- Яки зробимо висновок? (Треба бути уважним і першу дію виконувати в дужках).
4. Виконання завдання № 279 , с. 48 (письмово)
- Назвіть дію , яку треба виконати першою: в 1 виразі, 2 виразі, 3 виразі?
Вирази 279
(Самостійне виконання)
ЦЕГЛИНКИ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ
Висновок. У виразах з дужками першою дією виконуємо дію в дужках
ПОВТОРЕННЯ КОМПОНЕНТІВ ДІЇ ВІДНІМАННЯ І ДОДАВАННЯ
29-(4+5)
40+(20-10) вивісити на дошку
60+(10+20)
19-(15-5)
- Прочитайте задачу.
- Подивіться уважно, після умови задачі у вас записаний вираз до задачі.
- Прочитайте його.
- Давайте проаналізуємо цей вираз.
- Що означає число 40?(Переглянули фільм в червоному кінозалі)
- Що ми дізнаємось виконавши дію в дужках? (Переглянули фільм в блакитному кінозалі)
- Що дізнаємось у другій дії, Якщо ми з’ясували, що 40 це кількість глядачів які перебували ц червоному залі, а дія в дужках вказує на кількість глядачів , які перебували в блак4итному залі. (дізнаємось скільки всього глядачів переглянуло фільм)
- Ваше завдання записати розв’язання окремими діями.
Задача 282
Відповідь: 70 глядачів.
ПЕРЕВІРКА ЦЕГЛИНКАМИ
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
ЧИТАЙ ПРАВИЛЬНО: 60+(10+20)
19-(15-5)
|
ЧИТАЙ ПРАВИЛЬНО: 60+(10+20)
19-(15-5)
|