11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Розв’язуємо задачі на знаходження суми ».

Про матеріал
Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Розв’язуємо задачі на знаходження суми ». Мета. Формувати вміння застосовувати нові знання при розв’язуванні задач; формувати вміння обчислювати значення виразів на дві дії; формувати вміння додавати і віднімати числа частинами; розвивати в учнів логічне мислення шляхом роботи над задачами.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. « Розв’язуємо задачі на знаходження суми ». Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Дзвоник дзвенить, не стихає, Школярів усіх скликає: Гей, до класу поспішайте, На місця свої сідайте.

Номер слайду 3

Країною знань мандрувати нам час. Працюймо завзято і дружно усі, Щоб всі молодцями були у кінці. Клас! До праці мерщій! Всі перешкоди здолати зумій Працюватимем старанно, Не втрачаєм часу марно.

Номер слайду 4

Математика – наука Точна і серйозна. І прожить без неї нам Навіть дня не можна.    Міркуємо – швидко!   Відповідаємо – правильно!     Лічимо – точно!     Пишемо – гарно!

Номер слайду 5

МІЙ НАСТРІЙ

Номер слайду 6

(Очікування дізнатися новепізнати головневиконати завданняпоказати свої досягненняпорадіти за товариша. Зробити подарунки власними руками

Номер слайду 7

Зошит швидко розгортайте, ручку правильно тримайте. За осанкою всі стежте, з чистотою всі дружіть. На « відмінно» напишіть.

Номер слайду 8

Математичний диктант 16 лютого. Каліграфічна хвилинка 36 78 Класна робота

Номер слайду 9

Визнач, скільки десятків і одиницьу числі36175822446397

Номер слайду 10

Перевірка 3д.6од., 1д.7од., 5д.8од., 2д.2од., 4д.4од.,6д.3од., 9д.7од.

Номер слайду 11

Прийшов час тему уроку вам назвати . Тема. « Розв’язуємо задачі на знаходження суми »О. В. Онопрієнко, С. О. Скворцова, Математика ( ст. 89 )

Номер слайду 12

Обмін інформацією

Номер слайду 13

Що таке задача ? Задача — це “хитре” завдання, що потребує розв'язання.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА « ЗНАЮ - ХОЧУ ДІЗНАТИСЯ»ЩО ВАМ ВІДОМО З ТЕМИ?ЩО Б ВИ ХОТІЛИ ДІЗНАТИСЯ?

Номер слайду 16

* Із чого складається задача? * Якщо невідомою є різниця, то до якого виду належить задача ? * Якщо невідомим є доданок, то до якого виду належить задача ? * Якщо невідомою є сума, то до якого виду належить задача? * У якій частині задачі містяться числові дані? шукане?

Номер слайду 17

СТОРІНКА 89 Завдання 1 Задача Діти принесли до школи фотографії котів. Майя принесла 9 фотографій, Оленка — 8, а Інна — 10. Скільки всього фотографій принесли діти?

Номер слайду 18

Задача Майя — 9 ф. Оленка — 8 ф. Інга — 10 ф. Всього — ? Розв’язання9 + 8 + 10 = 27 (ф.) Відповідь: діти принесли 27 фотографій. 

Номер слайду 19

2) Майя принесла до школи 9 фотографій ко­тів, а Оленка — на 1 менше, ніж Майя. Інна принесла 10 фотографій. Скільки всього фотографій принесли діти?

Номер слайду 20

Задача. Майя — 9 ф. Оленка — ?, на 1 ф. менше, ніж Інга — 10 фотографій. Всього — ?

Номер слайду 21

План розв’язування. Скільки фотографій принесла Оленка? 9 – 1 = 8 (ф.)2) Скільки всього фотографій принесли діти?  9 + 8 + 10 = 27 (ф.) Вираз:   9 + (9 – 1) + 10= 27 ( ф.)Відповідь: діти принесли 27 фотографій.

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Завдання 2   Додавання  і  віднімання  частинами.

Номер слайду 24

85 – 58 = 85 – (50 + 8) == 85 – 50 – 8 = 35 – 8 = 27

Номер слайду 25

Завдання 2 85 – 58 = 85 – (55 + 3) == 85 – 55 – 3 = 30 – 3 = 27

Номер слайду 26

46 + 27 = 46 + (20 + 7) = =46 + 20 + 7 = 66 + 7=7346 + 27 = 46 + (24 + 3) == 46 + 24 + 3 = 70 + 3 = 73

Номер слайду 27

46 + 27 = 46 + (4 + 23) = = 46 + 4 + 23 = 50 + 23 = 73 Самостійна робота

Номер слайду 28

 Роботу ти обов 'язково. Не забудь перечитать,Перевірить, переглянуть,Помилки повиправлять!

Номер слайду 29

34 – 26 = 34 – 20 – 6 = = 14 – 6 = 8  34 – 26 = 34 – 24 – 2 = =10 – 2 = 8 Перевірка роботи

Номер слайду 30

56 + 18 = 56 + 14 + 4 ==70 +4 = 7456 + 18 = 56 + 10 + 8 = 66 + 8 = 7456 + 18 = 56 + 4 + 14 = = 60 + 14 = 74

Номер слайду 31

61 – 45 = 61 – 40 – 5 = = 21 – 5 = 16  61 – 45 = 61 – 41 – 4 = = 20 – 4 = 16

Номер слайду 32

37 + 25 = 37 + 20 + 5 = = 57 + 5 = 6237 + 25 = 37 + 23 + 2 = =60 + 2 = 62 37 + 25 = 37 + 3 + 22 = = 40 + 22 = 62

Номер слайду 33

Збіг наш урок, як коротка мить. Дуже швидко час біжить. Ще попереду у нас багато кроків І цікавих, і важких уроків. Пам'ятайте: учня скарб — знання!Завдання покличуть у майбутнє,Найскладніше ж завдання — життя. Так намагайтесь вправно все вивча­ти.

Номер слайду 34

Домашнє завдання Зошит «Працюю самостійно» №3: с. 38, № 1–3.

Номер слайду 35

Мета. Формувати вміння застосовувати нові знання при розв’язуванні задач; формувати вміння обчислювати значення виразів на дві дії; формувати вміння додавати і віднімати числа частинами; розвивати в учнів логічне мислення шляхом роботи над задачами. Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Розв’язуємо задачі на знаходження суми ».

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 лютого
Переглядів
514
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку