Урок "Закріплення знань таблиці ділення числа 2".

Про матеріал

Урок "Закріплення знань таблиці ділення числа 2".

Мета: допомогти закріпити знання таблиці ділення числа 2; вдосконалювати обчислювальні навики, створювати умови для розвитку уваги, пам'яті, творчого та логічного мислення; допомогти виховувати любов до математики, акуратність, активність і самостійність в роботі, правильне відношення до здорового способу життя.

Перегляд файлу

Тема:  Закріплення знань таблиці ділення числа 2. 

Мета: допомогти закріпити знання таблиці ділення числа 2; вдосконалювати обчислювальні навики, створювати умови для розвитку уваги, пам’яті, творчого та логічного мислення; допомогти виховувати любов до математики, акуратність, активність і самостійність в роботі, правильне відношення до здорового способу життя.

Формувати ключові  компетентності:

 компетентність уміння вчитися:

– виконувати розумові операції й практичні дії;

загальнокультурна компетентність:

– культура міжособистісних відносин;

інформаційно- комунікативну компетентність:

– уміння здобувати нові знання на основі наявних;

– уміння формувати власну точку зору й доводити власну позицію;

здоров’язбережувальна компетентність:

– уміння долати труднощі;

               Формувати предметні компетентності:

- розв’язування прикладів і задач, які  включають  дії різного ступеня;

- закріпити знання учнів із теми «Ділення числа 2».

- вдосконалювати обчислювальні навички;

- розвивати математичне мовлення, увагу, логічне мислення, вміння працювати в групах, самостійно;

- створювати умови для розвитку пізнавального інтересу;

- міжпредметні зв'язки;

- виховувати у дітей почуття взаємодопомоги, працелюбність, дружні стосунки, любов до математики, уважність.

Обладнання: наочні картки для усного рахунку; картки для парної та групової роботи; картки індивідуальної допомоги; картки самооцінювання.

Тип уроку: закріплення вивченого матеріалу.

Хід уроку

I.Організація класу.

Психологічна налаштованість на урок.

Вправа «Спіймай мій настрій»

  • Посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя, та « киньте» своєму сусідові. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

II.Актуалізація опорних знань

Гра  « Мікрофон»

Дайте відповіді на запитання:

- Ми знаємо такі арифметичні дії … (додавання, віднімання, множення, ділення).

- Що таке множення?

- Як називаються числа при множенні? ( 1 множник, 2 множник, добуток);

  – Як називаються числа при ділені?  ( 1 ділене, 2 дільник, частка);

- Скільки прикладів на ділення можна скласти з прикладу на множення?

- Яку табличку ми з вами вивчали на минулому уроці?

- Як ви думаєте про що ми будемо говорити сьогодні?

ІІІ. Повідомлення теми та цілей уроку.

Тема нашого уроку «Закріплення таблиці ділення на 2»

Цілі уроку:

- Я закріплю знання таблиці ділення на 2;

- Я дізнаюся, що таке половина;

- Я вправлятиму вміння розв’язувати задачі.

 

       Перед вами кроки до вдосконалення, завдяки   яким ми будемо сьогодні досягати цілей.

Кроки до вдосконалення:

                                  «Виконай сам»

                             «Задачна»

                        «Дослідник»

          «Гімнастика розуму»

«Тренажер з Lego»

 

Картка самооцінювання

У кожного з вас є картка самооцінювання, завдяки якій ми будемо оцінювати свою роботу на уроці.

Урок математики в 4 класі на тему "Усне множення двоцифрових і круглих  багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв'язування задач".

ІV.Контроль  і корекція знань.

 1. Усний рахунок

-Наш перший крок –«Тренажер з Лего».

  Ні для кого не секрет, що для того, щоб швидко розв’язувати приклади і  задачі, треба вміти швидко рахувати.

Приготуємо лего для роботи (Відео)

Ми зробили перший крок на шляху самовдосконалення. Оцініть роботу першої сходинки.

Самооцінювання

V.Закріплення вивченого матеріалу.

Відкрийте свої зошити , запишіть число

                                                  3 лютого

                                             Класна  робота

1. Хвилинка каліграфії

— Спишіть каліграфічно числа, які діляться на 2.

6; 11; 16; 8; 2; 13; 4; 21; 18; 7. 

- Яке число найбільше? 18

Хто хоче відчути себе у ролі числа 18?

Я число 18, я парна, я скалаюся з 1 дес. і 8 од., мої сусіди 17 і 19; я утворилася, коли до 10+8.

  • Наш наступний крок - «гімнастика розуму»(робота в парі). Для того, щоб його зробити, треба, вправно і правильно розв’язати приклади.
  • Об’єднайтеся у пари. Правила роботи в парі

 

 

 

 

   Перевір себе

Самооцінювання.

Ось ми піднялися вже на другу сходинку.

VІ.ФІЗХВИЛИНКА

-Наш наступний крок - «Дослідник». 

 - Я маю яблуко, яким мені потрібно пригостити 2-х друзів. Що потрібно зробити? (більший, менший).

- Чи ніхто не образиться? Як правильно поділити? (розрізати посередині)

- А тепер не образяться друзі? Чому?

- Які ці половинки? (однакові, рівні)

- А як назвемо одну частину яблука? (Половина)

Отже, половина – це одна з двох рівних частин. Запам’ятайте це!!!

Паличка

А тепер давайте візьмемо паличку і поділимо її на 2 рівні частини.

- Чи однакові палички? Що нам потрібно зробити, щоб порівно поділити? (виміряти)

Отже, нам потрібно виміряти і поділити на 2

У книжці на сторінці 85 прочитайте правило самостійно та розкажіть другу.

Робота у підручнику ст.85 №5

Погляньте на відрізок FE. Чи можемо ми відразу сказати де половина відрізка? А що для цього потрібно? Виміряйте відрізок FE. Як знайти половину?

Накресліть половину відрізка АВ у зошити.

Самооцінювання.

 

- Четвертий крок-«Задачна».

Робота в групах

Прочитайте задачу, виберіть схему до задачі та розв’яжіть її.

Перевірте роботу за допомогою чек листа. Оцініть роботу.

Самооцінювання.

Продовжуємо нашу роботу.

 

-Зробимо наш останній крок - «Виконай сам».

1. Гра «Добери відповідний знак»

18...2...7 = 16    (:,+)             2...7...4 = 10  (·, - )

14...5...9 = 18   ( -, +)            23...3...7 = 13 (- , -)

 

Перевір мене.

Самооцінювання.

 

VІІ.Підсумок уроку.

- Ми щойно зробили останній крок  на шляху до вдосконалення. Але цей крок останній на сьогоднішньому уроці. Цей шлях нескінченний. І крокувати ним треба все життя.

 Чи досягнули ми цілі, які поставили на початку уроку?

-- Урок закінчено.

Успіхів на шляху до наступних  вершин. 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 лютого 2021
Переглядів
608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку