Урок математики з учнями 2 класу за Програмою НУШ. Тема.« Додаємо і віднімаємо різними способами». ( О.В. Онопрієнко, С.О. Скворцова, Математика. ст. 99 )

Про матеріал
Урок математики з учнями 2 класу за Програмою НУШ. Тема.« Додаємо і віднімаємо різними способами». ( О.В. Онопрієнко, С.О. Скворцова, Математика. ст. 99 ) Мета: узагальнити й систематизувати вміння застосовувати прийоми усного додавання  і віднімання; вдосконалювати обчислювальні навички додавання і віднімання в межах 100; актуалізувати прийоми додавання і віднімання чисел частинами і порозрядно, знання залежності значення суми від зміни одного з доданків, залежності значення різниці від зміни від’ємника, прийому округлення при додаванні і відніманні двоцифрових чисел; удосконалювати навички додавання і віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд різними способами: частинами, порозрядно, округленням; застосовувати знання залежності результату арифметичної дії від зміни одного з компонентів під час порівняння виразів способом логічних міркувань; удосконалювати вміння розв’язувати складені задачі (на збільшення або зменшення числа на кілька  одиниць).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРУрок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. Додаємо і віднімаємо різними способами ..

Номер слайду 2

Ми прийшли до школи всі,Тільки сонечко зійшло. Один одному всміхнемось,Гарним настроєм проймемось. До роботи, до розваг. Кожен з нас готовий? Так!

Номер слайду 3

Клас! До праці мерщій !Всі перешкоди здолати зумій. Працюватимем старанно,Не втрачаєм часу марно.

Номер слайду 4

Наш настрій

Номер слайду 5

Каліграфічно щоб писати. Треба рівну спинку мати. Зошит поклади навскоси. Гарнесенько пиши! 

Номер слайду 6

Робота у зошитах10 березня. Класна робота

Номер слайду 7

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 8

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 9

Математичний диктант10 березня. Каліграфічна хвилинка 28 29 … Утворити нові числа Класна робота

Номер слайду 10

Сидимо рівненько.  Рахуємо швиденько.         Без помилок.

Номер слайду 11

7 Доповни до 10.523146786

Номер слайду 12

Номер слайду 13

362825831827629189117169128

Номер слайду 14

МАТЕМАТИЧНА РОЗМИНКА

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

ЩОДЕННІ НОВИНИ Прийшов час тему уроку вам назвати ...

Номер слайду 18

Тема уроку. Додаємо і віднімаємо різними способами . ( с. 99 )

Номер слайду 19

Робота з підручником (с.99 )

Номер слайду 20

Номер № 1 в книзі ви знайдіть, Приклади ці розв'яжіть. Прийшов час вже показати, Чи вмієте ви рахувати.

Номер слайду 21

Додавання  частинами. Порозрядне додавання з переходом через десяток Знайди значення виразів різними способами за схемами

Номер слайду 22

Додавання способом заокруглення. Віднімання  частинами

Номер слайду 23

37 + 29 == 37 + (20 + 9) = 37 + 20 + 9= = 57 + 9 = 66 Завдання 1. Додавання  частинами37 + 29 == 37 + (3 + 26) = 37 + 3 + 26= = 40 + 26 = 66

Номер слайду 24

37 + 29 = =37 + (23 + 6) == 37 + 23 + 6 = 60 + 6 = =66 Порозрядне додавання з переходом через десяток

Номер слайду 25

37 + 29 = (30 + 7) + (20 + 9) = =(30 + 20) + (7 + 9) = 50 + 16 = = 6637 + 29 = =37 + (30 – 1) ==37 + 30 – 1 = 67 – 1 = 66 Додавання способом заокруглення.

Номер слайду 26

Віднімання частинами74 – 56 = 74 – (50 + 6) == 74 – 50 – 6 = 24 – 6 = 1874 – 56 = 74 – (54 + 2) = =74 – 54 – 2 = 20 – 2 = 18

Номер слайду 27

74 – 56 =(14 + 60) – 56= =14 + (60 – 56)=14 + 4= = 18

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Завдання 2. Виконай обчислення зручним способом.  

Номер слайду 31

 Роботу ти обов 'язково. Не забудь перечитать,Перевірить, переглянуть,Помилки повиправлять!( Завдання 2. )

Номер слайду 32

76, 27, 18, 38, 81, 25.  

Номер слайду 33

Перевірить завдання 2.

Номер слайду 34

Вам завдання прочитаю. Розкриваємо книжки — будемо читати, Ми прийшли на урок— треба працювати!

Номер слайду 35

Завдання 3  

Номер слайду 36

Яйцева змія африканська  — неотруйна  змія  з роду  Яйцева змія  родини  Вужеві. Має 2 підвиди. Інші назви «звичайний яйцеїд» та « ромбічний яйцеїд ».

Номер слайду 37

Задача Одного дня змія з'їла із пташиного гнізда 5 яєць, а другого — на 2 яйця менше. Скіль­ки яєць залишила змія, якщо всього в гнізді було 34 яйця?

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Перша проста задача.  Одного дня змія з'їла із пташиного гнізда 5 яєць, а другого — на 2 яйця менше. Скіль­ки яєць з'їла змія другого дня? Друга проста задача. Одного дня змія з'їла із пташиного гнізда 5 яєць, а другого — 3 яйця. Скіль­ки всього яєць з'їла змія? Третя проста задача. Змія з'їла із пташиного 8 яєць. Скіль­ки яєць залишила змія, якщо в гнізді було 34 яйця?

Номер слайду 40

План розв’язування1) Скільки яєць з'їла другого дня?2) Скільки всього яєць з'їла змія за два дні?3) Скіль­ки яєць залишила змія?

Номер слайду 41

Розв’язання1) 5 – 2 = 3 (яєць) – яєць з'їла другого дня;2) 5 + 3 = 8 (яєць) – всього яєць з'їла за два дні;3) 34 – 8 = 26 (яєць) – яєць залишила змія.

Номер слайду 42

Завдання 4. Порівняй математичні вирази. Де менший доданок, там менша сума. Де більше зменшуване, там більша різниця.

Номер слайду 43

Де менший від’ємник, там більша різниця. Де більший доданок, там більша сума.

Номер слайду 44

Урок завершено! Чи  виникли в тебе якісь труднощі під час уроку? Які саме? Зателефонуй комусь зі своїх однокласників однокласниць і поділися враженнями від  уроку. Чи  вдалося їх подолати, як саме?

Номер слайду 45

Домашнє завдання Зошит «Працюю самостійно»: с. 60 – 61 , № 6, 7.

Номер слайду 46

Мета: узагальнити й систематизувати вміння застосовувати прийоми усного додавання  і віднімання; вдосконалювати обчислювальні навички додавання і віднімання в межах 100; актуалізувати прийоми додавання і віднімання чисел частинами і порозрядно, знання залежності значення суми від зміни одного з доданків, залежності значення різниці від зміни від’ємника, прийому округлення при додаванні і відніманні двоцифрових чисел; удосконалювати навички додавання і віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд різними способами: частинами, порозрядно, округленням; застосовувати знання залежності результату арифметичної дії від зміни одного з компонентів під час порівняння виразів способом логічних міркувань; удосконалювати вміння розв’язувати складені задачі (на збільшення або зменшення числа на кілька    одиниць).

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 березня 2021
Переглядів
3003
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку