Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. « Додаємо і віднімаємо числа частинами.»

Про матеріал
Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. « Додаємо і віднімаємо числа частинами.» Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про арифметичні дії додавання й віднімання, множення та ділення, а також прийом додавання й віднімання чисел частинами; формувати прийоми розумових дій систематизації, аналізу, порівняння, узагальнення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. Додаємо і віднімаємо числа частинами. ( с. 6 – 7 ) Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРУрок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ.

Номер слайду 2

Девіз уроку: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати.

Номер слайду 3

Наш настрій

Номер слайду 4

Перевірка домашньої роботи3 вересня. Класна робота

Номер слайду 5

Домашнє завдання С. 5, завдання № 8, 9.

Номер слайду 6

Запиши всі можливі двоцифрові числа за допомогою цифр 6 і 1; 5 і 0.7, 2, 4.66, 6111, 16 55, 5072, 74, 27, 24, 47, 42 Перевірка:

Номер слайду 7

Щоб цифри правильно писати,Хвилинку каліграфії треба почати!Цифри пишемо рівнесенько,Щоб було гарнесенько!

Номер слайду 8

3 вересня. Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 9

6 вересня 39 90 Класна робота. Каліграфічна хвилинка. Математичний диктант

Номер слайду 10

«Конкурс повітряних зміїв»

Номер слайду 11

Хлопці : Дівчатка :

Номер слайду 12

Перевірка 47 - 7 + 50 - 60 + 6 - 1 + 10 - 5 + + 8 - 10 + 1 = 39 ( Дівчатка )80 - 60 + 30 - 10 + 6 - 1 + + 10 - 50 + 70 - 5 + 20 = = 90 ( Хлопці )

Номер слайду 13

Завдання 1. Вправа «Мікрофон» Користуючись форзацом підручника, розкажи про арифметичні дії додавання і мно- ження; віднімання і ділення.

Номер слайду 14

а + b = с, оскільки с - b = а, або с - а = b. Додавання: до числа а додати число - це означає знайти таке число с, яке при різниці чисел с і b, дає число а:

Номер слайду 15

Віднімання: від числа а відняти число b - це означає знайти таке число с, яке в сумі з числом b дає число а: а - b = с, оскільки с + b = а

Номер слайду 16

Множення: Помножити число а на число b – це означає знайти суму в однакових доданків, кожний із яких дорівнює а:а • 3 = а + а + а

Номер слайду 17

Ділення:число а розділити на число b - це означає знайти таке число с, яке в добутку з числом b дає число а:а : b = с, оскільки с • b = а.

Номер слайду 18

Завдання 3. Сашко виділив вирази, значення яких знаходять на основі нумерації чисел. Чи погоджуєшся ти з ним? Знайди значення цих виразів. 40 + 7 69 – 60 13 – 5 23 – 15 20 – 1 46 – 8 8 + 5 38 + 25 53 + 1

Номер слайду 19

Розглянь решту виразів. Згадай, як можна міркувати в ході додавання або віднімання одноцифрового числа; двоцифрового числа. 40 + 7 = 4720 - 1 = 1969 - 60 = 9

Номер слайду 20

Прокоментуй подані розв’язання. 13 - 5 = (13 - 3) - 2 = 10 - 2 = 8       /\      3 223 - 15 = (23 - 13) - 2 = 10 - 2 = 8         /\      13+2

Номер слайду 21

Щоб додати (відняти) число частинами, треба: подати це число у вигляді суми зручних або розрядних доданків; по черзі додати (відняти) одержані доданки. Пригадай додавання і віднімання чисел частинами.

Номер слайду 22

додавання суми до числа a + (b + c) = (a + c) + b (a + b) + c віднімання суми від числа a – (b + c) = (a – c) – b (a – b) – c

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Завдання 5. Порівняй числа. Визнач, на скільки одне число більше або менше, ніж інше. 34 ? 17, 56 ? 29, 64 ? 25, 18 ? 934  >  17 ( на 17)56  >  29 ( на 27)64  >  25 ( на 39)18  >  9 ( на 9)

Номер слайду 25

Завдання 6. Згадай, як знайти невідомий компонент арифметичної дії відні-мання. Щоб знайти різницю необхідно від зменшуваного відняти від'ємник : 56 –27 =29

Номер слайду 26

Щоб знайти від'ємник треба від зменшуваного відняти різницю : 56 –29 =27 Щоб знайти зменшуване необхідно до від'ємника додати різницю: 29 + 27 = 56

Номер слайду 27

Назви пропущені числа. Зменшуване: 56 39  64   88  41  46  35   62  72 Від'ємник:    27  7  17  22  28  3  28  44  16 Різниця:        29  32 47  66  13  43  7  18  56

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Д\ З. Завдання 7. Спробуй розгадати «таємницю» квадратів.

Номер слайду 30

ПЕРЕВІРКА. «Магічні» квадрати.  Спробуй розгадати «таємницю» квадратів.4 9 2    3 8 13 5 7     2 4 68 1 6     7 0 5 Сума чисел у кожному горизонталь-ному і вертикальному (а іноді й най-довших діагональних) рядах однакова.

Номер слайду 31

Перевірка. Перший квадрат: сума чисел по діагоналі, вертикалі, з верзу до низу дорівнює 15. Другий квадрат: сума чисел справа на ліво, з гори до низу, по діагоналі дорівнює 12.

Номер слайду 32

Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. « Додаємо і віднімаємо числа частинами.» Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про арифметичні дії додавання й віднімання, множення та ділення, а також прийом додавання й віднімання чисел частинами; формувати прийоми розумових дій систематизації, аналізу, порівняння, узагальнення.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 жовтня 2021
Переглядів
2018
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку