Тема уроку.« Повторюємо нумерацію чисел у межах 100.»
Мета: узагальнити й систематизувати знання, вміння та навички учнів щодо нумерації чисел першої сотні; формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, розвивати варіативне мислення учнів.
Тема. УЗАГАЛЬНЮЄМО І СИСТЕМАТИЗУЄМО ВИВЧЕНЕ У 2 КЛАСІ. ВИВЧАЄМО РІВНЯННЯ. ПОВТОРЮЄМО НУМЕРАЦІЮ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100. Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРУрок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ.
Номер слайду 2
Наш настрій
Номер слайду 3
Щоб урок нам розпочатитреба разом промовляти:«Впевнений, кмітливий яхочу отримати знання».
Номер слайду 4
Люблю я свій розум, Увагу та пам’ять. Працює мій мозок. І вчусь я старанно. Сприймаю нове І мислю логічно. Учителя слово Здійсню я практично..
Номер слайду 5
Робота у зошитах
Номер слайду 6
1 вересня. Класна робота. Каліграфічна хвилинка
Номер слайду 7
«Конкурс красунь» Назви всі числа, які більші за 56, але менші від 63. Перевірка: 57, 58, 59, 60, 61, 62.
Завдання 1.- Назви найменше натуральне число. - Чи можна назвати най-більше натуральне число?
Номер слайду 17
-Ні. Число 0 не використовують у лічбі предметів. Ми не кажемо«нуль предметів», а зазначаємо, що предметів немає взагалі.]. - Чи є число нуль натуральним числом?
Номер слайду 18
- Назви найменше одно- цифрове число; - двоцифрове; - Назви найбільше одно-цифрове число; - двоцифрове число. - трицифрове.
* Утвори число з кількох десятків і кількох одиниць; - познач одержане число картками з числами. - Проілюструй одержане число кружками - намистинками. Завдання 2. Попрацюй із математичними матеріалами.
Номер слайду 22
Число 34 0000000000 0000000000 0000000000 3 десятки 0000 4 одиниці
Номер слайду 23
Таблиця розрядів сотня
Номер слайду 24
Назви: числа 7-го десятка; - числа, що містять 7 десятків; - числа, що містять 7 одиниць. Завдання 3. На скільки кожне наступне число більше за попереднє? На скільки кожне попереднє число менше від наступного?
Завдання 6. Зістав вирази в кожній групі. Що спільне в цих виразах? Що відмінне? Як ця відмінність вплине на розв’язання? 34 + 1, 34 - 1 70 + 7, 70 - 7 84 - 80, 80 + 4 50 - 40, 50 + 40
Номер слайду 30
В кожній групі спільним є те, що використовують однакові цифри для запису чисел. При розв'язанні виразів при додаванні результат збільшиться, при відніманні - зменшиться. Відмінне є те, що використо-вують різні арифметичні дії.
Номер слайду 31
Рефлексія Що ви закріпили на уроці?Що сподобалося на уроці найбільше? * Про що дізналися? * Що стали робити краще?
Номер слайду 32
Домашнє завдання С. 5, завдання № 8, 9.
Номер слайду 33
Д\З. Завдання 8. Склади всі можливі двоци-фрові числа, які записуються цифрами 6 і 1; 5 і 0. Цифри в записі числа можуть повторюватись. Скористайся підказками.
Номер слайду 34
Запиши всі можливі двоцифрові числа за допомогою цифр 7, 2, 4.66, 6111, 16 55, 5072, 74, 27, 24, 47, 42 Перевірка:
Номер слайду 35
Завдання 9. Встав такі цифри, щоб одержані рівності були істинними. 5? + 30 = 80 69 - ? = 68 4? - 40 = 9 65 +?0 = 85 ?0 + 6 = 86 73 - ? = 70
Тема уроку.« Повторюємо нумерацію чисел у межах 100.» Мета: узагальнити й систематизувати знання, вміння та навички учнів щодо нумерації чисел першої сотні; формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, розвивати варіативне мислення учнів.