Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема. " УЗАГАЛЬНЮЄМО І СИСТЕМАТИЗУЄМО ВИВЧЕНЕ У 2 КЛАСІ. ВИВЧАЄМО РІВНЯННЯ.

Про матеріал
Тема уроку.« Повторюємо нумерацію чисел у межах 100.» Мета: узагальнити й систематизувати знання, вміння та навички учнів щодо нумерації чисел першої сотні; формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, розвивати варіативне мислення учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. УЗАГАЛЬНЮЄМО І СИСТЕМАТИЗУЄМО ВИВЧЕНЕ У 2 КЛАСІ. ВИВЧАЄМО РІВНЯННЯ. ПОВТОРЮЄМО НУМЕРАЦІЮ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100.  Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРУрок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ.

Номер слайду 2

Наш настрій

Номер слайду 3

Щоб урок нам розпочатитреба разом промовляти:«Впевнений, кмітливий яхочу отримати знання».

Номер слайду 4

Люблю я свій розум, Увагу та пам’ять. Працює мій мозок. І вчусь я старанно. Сприймаю нове І мислю логічно. Учителя слово Здійсню я практично..

Номер слайду 5

Робота у зошитах

Номер слайду 6

1 вересня. Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 7

«Конкурс красунь» Назви всі числа, які більші за 56, але менші від 63. Перевірка: 57, 58, 59, 60, 61, 62.

Номер слайду 8

Математичний диктант1 вересня 57, 58, 59, 60, 61, 62. Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 9

«Конкурс повітряних зміїв»

Номер слайду 10

Хлопці :

Номер слайду 11

Дівчатка :

Номер слайду 12

Перевірка 89 + 1 - 50 + 7 - 1 - 6 = 40 Дівчатка : 40, 49, 50, 52, 2 70 - 30 + 9 +1+ 2 - 50 = 2 Хлопці: 90, 40, 47,46,40.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Завдання 1.- Назви найменше натуральне число. - Чи можна назвати най-більше натуральне число?

Номер слайду 17

-Ні. Число 0 не використовують у лічбі предметів. Ми не кажемо«нуль предметів», а зазначаємо, що предметів немає взагалі.]. - Чи є число нуль натуральним числом?

Номер слайду 18

- Назви найменше одно- цифрове число; - двоцифрове; - Назви найбільше одно-цифрове число; - двоцифрове число. - трицифрове.

Номер слайду 19

1, 2, 3, 4 ...0 - натуральне число1 - найменше натуральне число. Найбільше не можна назвати. Найменше олноцифрове - 1. Двоцифрове - 10. Трицифрове - 100. Найбільше:- одноцифрове - 9двоцифрове - 99 Перевірка

Номер слайду 20

«Весела руханка»Ігри з кубиками

Номер слайду 21

* Утвори число з кількох десятків і кількох одиниць; - познач одержане число картками з числами. - Проілюструй одержане число кружками - намистинками. Завдання 2. Попрацюй із математичними матеріалами.

Номер слайду 22

Число 34 0000000000 0000000000 0000000000 3 десятки 0000 4 одиниці

Номер слайду 23

Таблиця розрядів сотня

Номер слайду 24

Назви: числа 7-го десятка; - числа, що містять 7 десятків; - числа, що містять 7 одиниць. Завдання 3. На скільки кожне наступне число більше за попереднє? На скільки кожне попереднє число менше від наступного? 

Номер слайду 25

  Перевірка- 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70;- 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79;- 7, 17, 27, 37, 47, 57, 67, 77, 87, 97;- на 1;- на 1;- 57, 58, 59, 60, 61, 62.

Номер слайду 26

Фізкультхвилинка. Втомились?

Номер слайду 27

Завдання 4.  Подай числа у вигляді суми розрядних доданків.47    21   66   14   70   9847 = 40 + 721 = 20 + 166 = 60 + 614 = 10 + 470 = 70 + 098 = 90 + 8

Номер слайду 28

Завдання 5.  Порівняй числа зручним для тебе способом.47 ? 49, 7 ? 71, 68 ? 39, 56 ? 8, 84 ? 8147 < 497 < 7168 > 3956 > 884 > 81

Номер слайду 29

Завдання 6. Зістав вирази в кожній групі. Що спільне в цих виразах? Що відмінне? Як ця відмінність вплине на розв’язання? 34 + 1, 34 - 1 70 + 7, 70 - 7 84 - 80, 80 + 4 50 - 40, 50 + 40

Номер слайду 30

В кожній групі спільним є те, що використовують однакові цифри для запису чисел. При розв'язанні виразів при додаванні результат збільшиться, при відніманні - зменшиться. Відмінне є те, що використо-вують різні арифметичні дії.

Номер слайду 31

Рефлексія Що ви закріпили на уроці?Що сподобалося на уроці найбільше? * Про що дізналися? * Що стали робити краще?

Номер слайду 32

Домашнє завдання С. 5, завдання № 8, 9.

Номер слайду 33

Д\З. Завдання 8.  Склади всі можливі двоци-фрові числа, які записуються цифрами 6 і 1; 5 і 0.   Цифри в записі числа можуть повторюватись. Скористайся підказками.

Номер слайду 34

Запиши всі можливі двоцифрові числа за допомогою цифр 7, 2, 4.66, 6111, 16 55, 5072, 74, 27, 24, 47, 42 Перевірка:

Номер слайду 35

Завдання 9.  Встав такі цифри, щоб одержані рівності були істинними. 5? + 30 = 80 69 - ? = 68 4? - 40 = 9 65 +?0 = 85 ?0 + 6 = 86 73 - ? = 70

Номер слайду 36

50 + 30 = 80 69 - 1 = 68 49 - 40 = 9 65 + 20 = 85 80 + 6 = 86 73 - 3 = 70 Перевірка

Номер слайду 37

Тема уроку.« Повторюємо нумерацію чисел у межах 100.» Мета: узагальнити й систематизувати знання, вміння та навички учнів щодо нумерації чисел першої сотні; формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, розвивати варіативне мислення учнів.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 вересня 2021
Переглядів
1562
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку