Діагностична робота з математики
учня 3-__класу
_________ загальноосвітньої школи ____ ступенів№ ___
_____________ міської ради _______________ї області
Прізвище ім’я ___________________________________
з теми «Позатабличне множення та ділення»
Один з найскладніших уроків – Зіллєваріння, Для виконання завдання потрібно
відважити певну кількість інгредієнтів. Перевір, чи правильно відміряні вагами
інгредієнти. Обведи ті, що показують неправильно.
В 1 ложці грамів |
Кількість ложок |
Загальна маса квітів |
Троянди Волошки |
|
|
Відповідь: _______________________________________________
вирази: |
36 : 3 + 100 = 68 : 17 = |
520 |
112 |
460 |
700 |
700 |
4 |
|
|
|
|
|
|
Склади ім’я дівчинки, яка дуже гарно працює
на уроці Історії чаклунства:
Виміряй довжину сторін фігур, знайди периметр.
Ширина прямокутника -______см
Довжина прямокутника - _____см
Р прямокутника = _______________________________________
8.
Проаналізуй свою роботу, дай відповіді на питання:
Мені робота _____ сподобалась, було _________________________________
№ завдання |
Легко виконано |
Трішки думав/ла |
Було важко |
Не виконано |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
Коментар вчителя:
Бланк оцінювання
діагностичної роботи з математики
учня 3-__класу
Прізвище ім’я _____________________________________________________
з теми «Позатабличне множення та ділення»
Індекс Резуль-тату |
Характеристика результатів навчання |
№ завдання |
Рівень |