Урок математики з учнями 3 класу за Програмою НУШ.
Тема. "Знайомимось із рівнянням ".
Мета: формувати поняття рівняння; удосконалювати обчислювальні навички табличного множення та ділення; актуалізувати поняття про числові рівності.
Урок математики з учнями 3 – А класу за Програмою НУШ. Тема.«Знайомимось із рівнянням ».
Номер слайду 2
Нумо дружно до роботи,що чекає знову нас. Будем разом працювати,Дуже дружний у нас клас.
Номер слайду 3
Усе, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені потрібно, де і як можу ці знання застосувати.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Я БУДУ : У -Р -О -К -уважнимрозумним організованимкмітливим
Номер слайду 6
Всі веселі? От чудово! А тепер до праці знову.
Номер слайду 7
Чи цікаво вам дізнатись,Що сьогодні може статись?Ну то сідайте зручніше. Попрацюємо скоріше.
Номер слайду 8
Зошит швидко розгортайте, ручку правильно тримайте. За осанкою всі стежте, з чистотою всі дружіть. На « відмінно» напишіть.
Номер слайду 9
11 жовтня Класна робота
Номер слайду 10
Щоб слова і цифри правильно писати, хвилинку каліграфії треба починати. Яка охайна, симпатична хвилинка ця каліграфічна
Номер слайду 11
Каліграфічна хвилинка
Номер слайду 12
Каліграфічна хвилинка
Номер слайду 13
11 жовтня. Каліграфічна хвилинка. Класна робота23 ..24… Утворити нові числа Математичний диктант
Номер слайду 14
Скласти та розв’язати усі можливі добутки.
Номер слайду 15
На уроці щось нове треба нам пізнати,Багато цікавого запам ‘ятати. Тож будьте уважні, зберіться з думками,Ось тема уроку. Вона перед вами.
Номер слайду 16
Тема.«Знайомимось із рівнянням»
Номер слайду 17
ВПРАВА « ОЧІКУВАННЯ » * ГАРНОГО НАСТРОЮ * ВЕСЕЛИХ ІГОР * НОВИХ ЗНАНЬ * ГАРНИХ ОЦІНОК * РОБОТУ В ГРУПАХ * навчитися висловлювати свої думки
Номер слайду 18
Робота з підручником ( с. 55, )
Номер слайду 19
Вправа 1. Розбий рівності на дві групи. За якою ознакою це можна зробити? Які рівності тобі вже знайомі? Як їх називають?45 + 18 = 63, 3 • 8 = 27, а - 4 = 8, 63 : x = 7
Номер слайду 20
45 + 18 = 63, 3 • 8 = 27, а - 4 = 8, 63 : x = 7 Розбиваємо рівності на дві підмножини: числові рівності та рівності зі змінною.
Номер слайду 21
Рівність, яка містить змінну, називають рівнянням.
Номер слайду 22
Розв’язати рівняння — це означає знайти числове значення змінної, за якого рівняння перетворюється нам істинну числову рівність.
Номер слайду 23
Вправа 2. Вибери серед записів рівняння. За якими ознаками можна впізнати рівняння? Вибери з чисел 24; 12; 18; 4; 6; 5 корінь (розв'язок) кожного з рівнянь, обґрунтуй свій вибір.
Номер слайду 24
53 - b, x : 3 = 6, 4 • y = 24, 20 : х = 4
Номер слайду 25
х : 3 = 6, х = 184 • у = 24, у = 620 : х = 4, х = 5 Перевірка :
Номер слайду 26
Музична фізкультхвилинка
Номер слайду 27
Завдання 3. Поясни короткий запис задачі. Розбий задачу на прості. Розв'яжи задачу. Задача 3 На ставку плавали 15 качок і 13 гусей. Вибралися на берег 7 качок і 6 гусей. Скільки всього качок і гусей залишилося плавати? На скільки менше залишилося плавати гусей, ніж качок?
Номер слайду 28
Розв’язання 1) 15 - 7 = 8 (пт.) - залишилося качок;2) 13 - 6 = 7 (пт.) - залишилося гусей3) 8 + 7 = 15 (пт.) – всього залишилося гусей і качок;4) 8 - 7 = 1 (пт.) - менше гусей. Відповідь: 15 пташок всього залиши-лося плавати. На 1 гуску залишилося плавати менше, ніж качок.
Номер слайду 29
Підсумок уроку Чи збулися ваші очікування? Що треба зробити, щоб вони виконувалися?— Що повторили на уроці?— Які цінні думки запам’ятали?
Урок математики з учнями 3 класу за Програмою НУШ. Тема. Знайомимось із рівнянням. Мета: формувати поняття рівняння; удосконалювати обчислювальні навички табличного множення та ділення; актуалізувати поняття про числові рівності.