Технологічна карта
уроку математики з використанням ЕОІР у 1-му класі
(автор: Спрягайло Людмила Вікторівна,
вчитель Конотопської ЗОШ I-IIIступенів №13 Сумської області).
Тема розділу: |
Нумерація чисел від 1 до 10 |
|||||
Тема уроку: |
Склад числа 5. Порівняння чисел у межах 5. Позначення чисел на цифровому відрізку. Написання цифр. Порівняння висоти предметів |
|||||
№ уроку в розділі |
Урок №20 |
|||||
Тип уроку: |
Урок - подорож |
|||||
Цілі уроку: |
Вправляти учнів у порівнянні чисел і засвоєнні складу чисел у межах 5. Розвивати уважність, спостережливість. Виховувати допитливість, бережливе ставлення до природи. |
|||||
Основні терміни та поняття: |
цифра, число, склад числа, більше - менше |
|||||
Форми роботи: |
- робота в групах, парах - фронтальна |
|||||
Етап використання ЕОР: |
|
|||||
Мета використання ЕОР: |
Розвивати пізнавальний інтерес; вдосконалювати обчислювальні навички першокласників; закріпити вивчений матеріал; формувати ІК-компетентність учнів. |
|||||
Хід уроку: І. Організаційний момент. Сонечко, як завжди, прокинулось раненько! Росою прозорою вкрилося гарненько. Промінчики срібні свої розчесало, «Добридень всім», - людей привітало.
ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань.
Відгадайте загадку: Тече, тече - не витече, Біжить, біжить – не вибіжить. (Річка)
Виконання завдання на інтерактивній дошці Робота з ЕОІР «Математика, 1 клас», частина 2. Завдання 14.2
Завдання 14.5
Фізкультхвилинка
Виросла трава яка? Кропива та осока. Піднімайте вище ніжки, Та не сходьте із доріжки. По стежині навпрошки Дружно ходим залюбки. То повернемося боком, То йдемо усі з підскоком. Ходим, ходим на носках, А тепер – на п’ятах. Перевіримо поставу, Зведемо лопатки. ІІІ. Пояснення нового матеріалу.
IV. Закріплення, узагальнення й систематизація вивченого матеріалу
Завдання 1.
Завдання 4
Порівняйте кількість кружечків, запишіть нерівність (с. 23 підручника) Пальчикова гімнастика Дерево Має стовбур дерево, Багато гілочок. Листячком зеленим, Бавить діточок Притиснути руки тильною стороною одну до одної. Пальці розчепірити і підняти вгору. Ворушити кистями й пальцями.
Виконання завдання на інтерактивній дошці Робота з ЕОІР «Математика, 1 клас», частина 2. Завдання 14.1
Робота в групах.
V. Підсумки уроку - Нам час повертатися до школи. - Яку мандрівку ми здійснили? - Які математичні завдання виконували під час подорожі? - Які здалися найлегшими, найважчими? - Що було найцікавіше? Назвіть склад числа 5.
|
||||||