Тема: Нумерація трицифрових чисел. Додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Задачі на розкриття змісту множення
Мета: продовжити роботу над нумерацією трицифрових чисел в межах 1000, зосередити увагу учнів на значенні цифр у числі залежно від місця в запису числа; вдосконалювати навички письмового додавання трицифрових чисел без переходу через розряд; ознайомити із задачами на розкриття змісту множення; розвивати пізнавальні інтереси, пам'ять, увагу, кмітливість, спостережливість, уміння логічно мислити, порівнювати, аналізувати, узагальнювати, збагачувати словниковий запас математичними термінами й висловами; виховувати старанність, самостійність, упевненість в свої сили.
Обладнання: аудіо файли, відео файли до уроку за НПП «Інтелект України», мультимедійна презентація, таблиці по темі уроку, зошит - підручник за науково-педагогічним проектом «Інтелект України». (Автори І.В. Гавриш та С.О.Доценко
Хід уроку
І Організаційний момент
Починаємо урок.
Будем добре працювати,
Хороші результати будемо мати.
Психологічне налаштування
-Важко знайти людину, яка б не прагнула успіху, щоб бути щасливим та корисним собі та людям. Я бажаю вам сьогодні отримати задоволення від власної праці, а здобуті знання та вміння стануть корисними вам у житті
Що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку? (Цікавих завдань, нових знань)
ІІ Повідомлення теми і мети уроку
Прочитайте тему уроку. Яка інформація для нас відома? З якою інформацією новою ми ознайомимося?
ІІI Розвиток математичних знань
Робота в парах. Вправа «Вчитель-учень»
Діти розповідають один одному правило про десяткову систему числення і виконують практичне завдання
Фізкультхвилинка
ІV Вивчення нового матеріалу
1.Ознайомлення із алгоритмом письмового додавання трицифрових чисел без переходу через розряд
Діти читають хором за диктором; самостійно розв’язують приклади за поданим вище алгоритмом. Перевіряють себе за презентацією
2.Сторінка мудрого Задачника
Додаток 1.
3.Розв’язання завдань сторінки «Великі перегони»
Кожний з вас на уроках старався, не лінився і з успіхом виконаєте всі завдання.
( Діти за 4 хв самостійно розв᾿язують всі приклади. Фіксуючи свій час, витрачений на виконання завдання)
VI Підсумок уроку
Я повторив…
Я знаю…
Я зрозумів…
Я навчу інших…
Рефлексія
Оцініть засвоєння нового матеріалу з допомогою лего
VIІ. Домашнє завдання
Виконати завдання на с.6
Додаток 1
Одній білочці дали 4 горішки. Скільки горішків дали діти 6 білочкам?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В одну годівничку діти поклали 2 кусочка сала для пташок. Скільки кусочків сала поклали діти у чотири годівнички?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Одному зайчикові діти дали 3 морквинки. Скільки морквинок дадуть діти 5 зайчикам?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|