Урок "Материки і океани. Робота з картами"

Про матеріал

Розробка містить конспект уроку, додаткові матеріали (таблиця, картки, малюнки)

Урок складений відповідно до програми 2016року за підручником Природознавство 4 клас авт.Гільберг Т.Г., Сак Т.В.

Перегляд файлу

                                    Природознавство 4 клас

                                            (2019-2020 н.р.)

Тема : Материки та океани. Робота з картою.

Мета : закріпити і розширити знання учнів про материки і океани, їх розміщення на карті півкуль та на глобусі, вчити учнів користуватися картою; формувати вміння практично позначати «материки» й «океани» на контурній карті;

 розвивати вміння порівнювати, аналізувати й узагальнювати отриману інформацію, розвивати просторові уявлення,розширяти кругозір, удосконалювати уміння працювати в групах; розвивати мовлення, мислення;

 виховувати взаємоповагу, інтерес до географічних знань, бажання охороняти нашу планету.

Обладнання: фізична карта півкуль, пазли-материки, глобус, завдання для груп.

                                                                Розум людський має три ключі,

                                                              які все відчиняють:знання,думка,уява —

                                                              все у цьому. (В.Гюго)

                                          ХІД УРОКУ

І . Фенологічні спостереження

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

  • Які цікавинки з попередньої теми підготували ?

(«Населення Землі»)

ІІІ. Актуалізація опорних знань .

                       

 

                               Легенда про створення світу

Спочатку бог створив небо і землю, потім світло. Світло назвав «день» , а темряву-«ніч» . Другого дня Бог створив твердь серед води і назвав землею,а воду -- морем. На землі виросла трава, злаки , що давали плоди і насіння,і дерева…

  • Визначте тему уроку .
  • Що ви вже знаєте з цієї теми з 3 класу ?
  • Що б хотіли дізнатись ?

IV. Пояснення нового матеріалу .

Учені картографи створили карту зобразивши на ній землю у вигляді півкуль західної та східної. Крайня точка північ та південь -- полюси . Щє зображення поділяють на південну та північну півкулі відповідно до екватору. Його протяжність становить близько 40000 км .Більша частина території на карті позначена синім кольором – це океани.

  • Скільки океанів ви знаєте ?
  • Покажіть їх. (робота в парах за атласом)

 

Оскільки поверхня землі нерівна, то деякі ділянки суші височіють над рівнем океану. Ці величезні  ділянки суші називають материками – суходолом,континентом.

  • Назвіть їх. Порахуйте.

ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ: Материки з усіх боків омиваються водами океанів.

Робота в групах. (6 груп.  Кожна група має скласти пазл,  впізнати утворений материк за контуром. Дослідити його , користуючись атласом. Заповнити таблицю. Обрати спікера , що буде відповідати. ) Доповнюють матеріал підготовлені учні .

V. Робота з контурною картою.

- Розгляньте контурну карту.

- На якому материку розташована наша держава?

- У якій півкулі ?

- Материк Євразія ділиться на дві частини світу -- Європу та Азію. Умовний кордон проходить по Уральських горах.

-  Підпишіть назву нашого материка( чорною ручкою друкованими буквами), інших материків.

 

VI. Заключна частина.

  1. Робота в парах «Встанови відповідність»
  2. Підсумок уроку .
  3. Рефлексія.

 

Домашнє завдання. (обов’язковий мінімум с. 43-47, Контурна карта; додаткова інформація про материки та океани https://www.youtube.com/watch?v=JSUydFx7DOg  )

 

                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                   Матеріали

 

C:\Users\анна\Downloads\Без названия (1).png  C:\Users\анна\Downloads\Без названия (2).pngC:\Users\анна\Downloads\images (3).pngC:\Users\анна\Downloads\материк Африка.jpeg

C:\Users\анна\Downloads\images (13).jpgC:\Users\анна\Downloads\ЧБ_07.05.2012 15-05-21_0002.jpg

 

docx
Додав(-ла)
Курбатова Анна
Додано
23 жовтня 2020
Переглядів
140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку